Beni gerçekten evlatlık almışlardı... Ama neden ben 17 yaşındaydım. Eger evlat edinmek istiyorlarsa, daha küçüklerini tercih edebilirlerdi. Neden ben...
Düşünmekten başım agrımaya başlamıştı artık. Ama buradan kurtulacağım için mutluydumda... Ani ataklar veremiyordum... Her yerim mosmordu...buradan kurtulduğuma sevinemiyordum. Çünkü sevinirsem yine döveceklerdi beni... Ama yeter bu sondu.!! Kurtuluyorum buradan... Yarın bitiyor bu ızdırap...
17 yaşındaydım ve ben hala eziliyordu. Ama annem ve babam olsaydı öyle olmayacaktım.. Mutlu olacaktım ailemle... Kazaya dair hiç bir şey yoktu aklımda! Lanet olmasınki yoktu.! Neden neden benim ailem. Ben sana ne kötülük yaptım hayat.!
Yine hıçkırarak aglamaya başladım. Ama sessiz olmalıydım. Yeterince her yerim hasar görmüştü zaten. Ve ben buradan ayrılsamda, buradaki çoçukları unutmayacaktım. Onlarda dayak yemekten kurtulmalıydı. Beni alacak aileye zengin mi demişti. Sanırım zenginlerdi. İnş iyi insanlardır. Lütfen yardım etmeyi kabul etsinler.
Uyandığımda kendimi iki büklüm buldum. Sanırım yorganı örtmemişim... yeni yeni güneş doğmaya başlamıştı... Bugün bu cehennemden kurtuluyordum... Peki benim cevremde uyuyan bu kadar insanı kim kurtaracaktı... Bana yardım ederlermiydi...
Herkes uyanmıştı.. Beni o karanlık odaya hapseden kadın gelip sürtük! güzel giyin seni almazlarsa bu sefer elimde kalırsın. Git de buradakileri rahat egitelim. Malum tek sen dik kafalısın. Sinirlerim gerilmişti. Bu insanlar hayvan mı da egitmekten bahsediyorsun. Bu arada sürtük sensin! Ben degil!!! Diye bagırdım... Tam elini kaldırmış vuracaktıki... Müdür ve yanında iki yabancıyla içeriye girdiler... Biri kadın diğeri erkekti... Erkek kadına çok kötü bakıyordu... Sanırım bana vuracağını anlamıştı..kadınsa koşarak yanıma gelmişti bile sen kimsin de eylüle el kaldırırsın! Diye bagırınca. Kadın iki büklüm olup kem küm etti... Kadın defol buradan diye bagırıp kapıdan çıktı. Kadın bana aniden sarılmıştı. Ve ben sırtımdaki karnımdaki morluklar yüzünden inlemiştim... Benden hemen ayrılıp iyimisin güzelim dedi... Bende e-evet de siz kimsiniz. Dedim... Bana buruk bir şekilde gülümseyip ben hasret ve buda eliyle o adamı gösterip eşim samet dedi. Suratına anlamadım der gibi bakınca... Seni evlat edinmek istiyen aile.. Hatta artık benim kızımsın dedi. Bunu öyle masum söylemiştiki bende ona bakıp gülümsedim...
Ve tam odadan çıkıyordukki... Hasret abla dedim. Döndü ve evet güzelim dedi. Konuşalımmı birazcık dedim.. Biliyorum daha ilk dakikadan kalkıp bir şey isticektim. Bu fazlaydı biliyorum ama ben gideceksem arkamdaki insanlarda rahat etmeliydi. Konuşalım bakalım dedi. O buruk gülümsemesiyle.. Samet canım siz çıkın biz geliyoruz dedi. Ve bana döndü...
Hasret abla sözümü kesmeden dinle lütfen dedim ve başını tamam der gibi salladı.
Hasret abla burası çok kötü bir yer ben buradan kurtulmuş olabilirim fakat burada kalanlar ne olacak... Burada kalmak hiç sorun degil fakat müdür beye kadar herkes çocuklara eziyet ediyor. - hasret ablanın suratına bakamıyordum. Başım yerdeydi... Aglıyordum bunları anlatırken umarım inanırdı bana- karanlık bir oda var orada tutuyorlar ceza olarak tabi oraya gidene kadar hep dayak... deyip hıçkırdım.. Allahım lütfen inansın yoksa ben gidemezdim.. Farelerle dolu bir oda ve çok ürkütücü aklıma gelmişti yine karanlık oda ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Hasret ablada yerinden kalkmaya çalıştı ama lütfen dur. Daha bitmedi dedim. Ve tsortumü üstümden çıkardım. Müdür beyin kemer izi, bize bakan (sözde) kadınların attıkları tekmelerin izi her şey vardı.. Mosmordu vücudum en sonunda kafamı kaldırdım ve karşımda hıçkırarak aglayan kadına baktım... Bana acıyordu.. Ben istemiyordum acımasını sadecw yardım etse yeterdi..! Acıma bana diye bagırdım... H-hayır acımıyorum... Yemin ederim sadece kendime kızıyorum. seni daha önce almaya gelmediğim için. Ne demekti bu kimdi bu kadın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...