Yeni Arkadaş

6.6K 320 3
                                    

VOTELEYİN LÜTFEN!

Ateş kahkaha atınca hepimiz o tarafa dönmüştük ama ateş kahkahasını yarıda kesip sert sert alişe bakıyordu..

Ne yapmalıyım bilmiyordum. Bu işin içinden nasıl çıkacaktım. Alinin koluna girip hadi içeriye dedim... Ama kolumun çekilmesiyle sendeledim ve tam yere düşecekken ikiside aynı anda koştu...

Ateş aliye bakıp dua et sana can borcum var.yoksaaa.... Hemen ikisinin kolundanda çıktım. Can borcum var nedemekti??.

Ateşe çok sinirlenmiştim fakat aliye yaklaşıpta hayatıyla oynayamazdım. Hasret abla bize bakıp ortamı yumuşatmak için ali ne kadar tatlı bir çoçuk eylül dedi. Bende aliya bakıp evet hasret abla sen daha ne gördün kii iyiki tanımışım aliyi... Ateşe bakıp en azından o adam gibi adam! dedim..

Ateş yerinde kımıldanınca ayağa kalkıp hala orta kahvemi sıddık dedeee dedim gülerek.. Evet bıcırık evet dedi oda benim gibi gülerek...

*****

Ateşin agzından..

O kadar çoçuksuydukii kahve içenlere nasıl içtiklerini söylerken...

Aliye dönmüştü gülerek ve ikisi aynı anda konuşmuştu.. Tabiki şekerliii ve kahkaha atmışlardı aralarındaki uyum beni kıskandırmıştı...

Hasret abla ve abimlede konuştuktan sonra bana dönüp sen kahve sevmiyorsun. Ne içersin dedi. Agzım açık ona bakıyordum.. Nerden bilebilirdikiii.???

Be... Ne oluyordu bana kekelemek bana göre degildi. Ben almim bir şey sagol...dedim soğuk bir şekilde. Sinirliydim eylüle. Ali denen çoçuğa çok yakındı. Evet aliye can borcum vardı..

______

( ateş ile alinin can borcu meselesi ateşin agzından)

Samet abim bir kerede beni kullanmasa olmuyordu sanki.! Lan sameeeet, lan samet negden behn laaaağn...

Bu kim yaaaa (kahkaha) oooo kimler buradaymııııış... Deyip tanımadığım yaşlı bir amcaya sarılmıştım. Amca Allahtan kafa dengiydi...

Kafam abime çok bozuk olduğu için içmiştim içeçektim ulan bugün hep içeçektim... Derken dayı yanımdan kalktı. Kaçtı desem yeridir.

Bir grup adam pardon hayvan bir kızı kolundan tutmuş zorla götürüyorlardı. Tabi ben dururmuyum hayığdııır genjleeer... Ne dedigimi ben bile anlamamıştım. Ama o kız orada aglarken ben öylece köşeye çekilip gidemezdim...

Biri geldi bana yumruk atmaya çalıştı. Atlattım. İkisi üçü derken ben baya dayak yemiştim. Biri tam bıçağını çıkarmıştıki o sırada o çoçuk geldi işte. Hepsine bir güzel posta koydu ve yolladı çoçukları benide evinde ağırladı bir gün işte can borcum böyle oluşmuştu aliye.

Babasını neden tanımadın derseniz sabah erkenden kalkıp çıkmıştım evden..

_________

Eylül elinde kahvelerle gelmişti. Ali ile eylül durmadan konuşuyorlardı... Araları baya iyiydi. Aslında alide iyi çoçuktu fakat bu saatten sonra hangi güç sevdirirdi aliyi bana bilinmezdi...

Gece geç saatlere kadar burada kalmışlardı ve sonunda kalkmayı akıl etmişlerdi. Ali'ye kaş göz işareti yapmama rağmen eylüle sarılmıştı.! Benim eylülüme lan!

Ben tam bir laf söylüyordumki samet abimin sert bakışlarıyla karşılaştım. Durmam gerekiyordu fakat neden?????

Lan hasret ablaya bir adam yanlışlıkla çarptı diye komalık eden adam şimdi bana sus diyordu.!

Herkes gittikten sonra samet abim:hadi gençler iyi geceler. Biz artık ufak ufak kaçalım dedi. Ve hasret ablayı aniden kucağına aldı. Onlar kocaman kahkahalar atıp odalarına gittiler.

Eylülün sesi ile ona döndüm. İyi geceler.. demişti sadece. Gözlerinin içine baktım bir süre fakat o hemen kaçırdı ve ben hiç bir şey diyemedim.

_______

Uyuyamıyordum bir türlü bir deli cesareti ile yataktan kalktım ve kendimi eylülün odasına attım. Etrafa baktım ses yoktu. Yatağına baktığımda mışıl mışıl uyuyan bir adet eylül ile karşılaştım... Melek gibiydi...

Baş uçuna çöktüm ve yavaşça saçıyla oynayıp iyi geceler meleğimmm.... dedim ve bir öpücük kondurup çıktım odadan.. Bu kız bir anda huzur doldurmuştu içime....

_______

Eylülün agzından

Ali gül gitmişti. Samet abi ve hasret ablada kaçmıştı. Ve benimde bu ortamdan çıkmam gerekiyordu. Kafamı kaldırıp aniden iyi geceler dedim.

Gözlerimin içine içine baktı. Bir şey anlatmak istiyordu fakat anlatamıyordu sanki. Yine kanmıcaktım ona hwmen gözlerimi kaçırdım. Odama vardıgımda rutin her zamanki gibi geceliğimi giydim ve uyudum... Daha doğrusu uyumaya çalıştım.

Gece bir ara kalktığımda odam ateşin kokusuyla dolu sandım bir an... Ama o yoktu hayır kendimi kandıramazdım...

_______

Sabah yatağımda bir adet tepinen Hasret abla vardı. Eylüüüül, eylül kalk canım. Bitanem buğün okulunun ilk günü hatırlatırım. İlk günden göze batan bir öğrenci olmak mı istiyorsun yoksa dedi..

Bense sadece beş dakika daha lütfen diyordum... Ama hasret ablanın son cümlesi ile tabiri caiz ise hemen gözlerimi açtım ve ayağa dikildim.. Eger hemen kalkıp hazırlanmazsan seni ateş bırakır okula dedi.

Hasret abla bu halime bakıp gülüyordu.hatta gülmek ne kelime kahkaha atıyordu.

______

Her şey tamamdı. En son odadan çıkacagım zaman hasret abla beni Kolumdan tuttu ve makyaj aynasının önüne oturttu. Bir güzel ama hafif bir boya badana yaptık...

Aşşağıya inmeden önce boy aynasından kendime baktım ve resmen dibim düştü. Bu ben olamazdım. Hep sevimli olan ben sevimlilikte level atlamıştım.

Aşşağıya indiğimde ateş ve samet abi kahvaltı masasındaydılar. Ateş kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Sonra tekrardan bana bakmıştı bu davranışına gülümsemiştim.

Dişlerinin arasından konuşmaya başlayınca ona döndüm ve kaşlarım çatılmaya başladı. Abiiii o eteğin boyuna senmi kızarsın brn kızayım mi dedi. Bende sinirleniyordum artık ama... Aaa yeter ama ateş ayıp bulaşma benim Meleğime dedi hasret abla. Bende ona bakıp güldüm...

________

Ateş o kadar ısrar etti ben bırakim diye fakat samet abi ile şuan yoldaydım ve gidiyordum...


Acaba nasıl bşr ortamdı gerçekten zengin tübbeleri fazlamıydı. Hepsinde babadan kalma bir iş olunca rahatlardı tabi...

Okula geldiğimizi samet abinin arabayı durdurmasıyla anladım. Kafamı okula çevirince harika bir okul olduğunu gördüm.

Samet abi biri ile konuşup yanıma geldi ve canım kızım dikkat et kendine tamam mı kimseyi takma sakın özelliklee dedi ve gelen çoçuk arkadan utkuya dedi. İyide bunu diyen utkunun kendisiydi... Samet abi utkuya bakıp kahkaha atmıştı...

Samet abi bana bir miktar pardon baya bir miktar verip diğer elimede kredi kartı anahtarını elime verdi. Ben agzı açık bakarken utku elimden tuttu ve okula çekti. O an gördüm okulda her çeşit kız var.. Ben çevreme bakarken..

Bir tane kız bana çarptı ve aniden panik yapıp kusura bakma, özür dilerim, bir şeyin yok demi... Gibisinden bir ton laf söyledi... Kızın saf olduğu h er halimden belliydi zaten... Yok canım yok sorun degil dedim.

Utku oradan çıkıp lan nasıl sorun degil. Ezdi kız resmen dedi. Kız utkuya ters ters baktı. Bana dönüp tekrar özür dilerim. Dedi ve gitti.

Kanım kaynamıştı birden bire bu kıza, kimdi bu kız, acaba kaçıncı sınıf, acaba burada yenimi, kim bu kız???

Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin