Samet ve hasret çok yorulmuşlardı. Ve bunuda dile getirdiler.. Eylül canım.. Dedi Hasret. Ve ekledi.. Biz çok yorulduk dedi.
Ve samet abinin gözlerinin içine baktı. Bir haftacık tatil istiyoruz. Siz ikiniz tek kalır mısınız?bakışlarımdan olsa gerek açıklama yapma gereği duydu. Tamam bak daha ikinci günün ve biz senden böyle bir şey istiyoruz ama hem ateşle iyi anlaşırsınız hemde biz biraz kendimize geliriz. Lütfen eylül... Tamam gitmeyin dersen. Gitmeyiz... Nasıl istersen meleğim dedi. Artık ne yapabilirimki..
Ateşle bir hafta ne kadar kötü. Geçerki yaa o bana bakar bir ABİ gibi dedi. Sabahtan beli gülen çoçuğun az kalsın boğazında yemek kalıyordu.. Biz ateşle birbirimize bakarız. Siz eglenin dedi eylül. Ve samet abi ve hasret ablanın yanaklarından öptü.
Samet abi elimden tutup.. Yerime oturttu ve bak eylülcüm. Kızımmmm... sana bir haberimiz daha var dedi. Ve benkorkuyordum artık.. Tabii buyrun dedi eylül...
Sana yeni bir lise ayarladık.. Özel taşer lisesi... Dedi... Özel mi diye sordu eylül... Evet özel derslerine baktım çok güzel iyi bir eğitim alman gerek.. Geleceğin için kızımmmmm... Dedi samet eylül sesini çıkartamıyorduki.... Mecburen tamam dedi...
Hııı bu arada eylülcüm.. Bir hafta okula gitmek yok dedi eylüle karşı samet ve ateşe dönüp ekledi... Bu genç bayana bir şey olursa yakarım çıranı ateş... Sakın yanından ayrılma... Dedi samet..
Ateş ·. Ateşe körükle gitmrk için gecedemi yanında olim abiii dedi. Samet gaza gelmişti ve agzından gerekirse ol cümleri dökülmüştü... Bu saatten sonra Allah eylüle sabır versindi... Bir hafta boyunca ateşle uğraşacaktı. Bide bir hafta sonra okula başlıcaktı...
****
Bakalım eylüle neler olacak... Kısa ama idare edeceksiniz artık... Heyecanınız bitti derken heyecan mı kattım acaba???
LÜTFEN!
Okuyanlar YORUM yapın nasıl gidiyor hikayem bilmem lazım... Bari beyenmediğiniz yerleri yazın...!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...