Ateş, Adı Gibi Ateş....

5.6K 329 7
                                    

Arkadaşlar..!
Bakın kısa oldu kabul ama vallahi ailevi bir kaç sorun var o yüzden... Okursanız lütfen VOTELER MİSİNİZ????
****

Televizyonda ateşin resimleri ard arda sıralı bir şekilde gösteriliyordu. . Her resminde yanında  kız vardı. Kız sarışındı.. Bu... Bu ateş olamazdı.

Ateşin çıktığı haberden on dakika geçmişti fakat hala televizyona bakıyordum.ne yapacağımı bilmiyordum. Ne yapacaktım. O televizyondaki benim tanıdığım ateş olamazdı.

Elime düşen damla ile agladığımı fark ettim. Buradan kalkıp gitmek istiyordum ama olmuyordu....

En sonunda kendime gelip kalktım ayağa koltuğa tutunarak yürüyordum... Merdivenlere ulaştığımda en alttaki basamağa oturdum. Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım..

Ha.. Hayıııııııııır... Ben san.. a..  Güvendim.... Ateş iyi biri de.. dim... a..ma.... aaaaaaaaaaaaaaaah! dedim ve elimi aniden duvara vurdum...

Güvenmicem artık... Hiç kimseye hiç bir şekilde güvenmicem... dedim. Fısıldayarak :SANA BİLE ATEŞ...

****

Kendime geldiğimde odama çıkmaya başladım.odama vardığımda direk yatağa uzanıp gözlerimi kapattım...

****

Yazar agzından...

Genç kız yıkılmıştı... Seviyordu ateşi ama farkında değildi. Çok güvenmişti ateşe: ateş hep yanında olduğunu hissettirmişti eylüle...

Ateş... Pekii genç çoçuk neden yapmıştı bunu neden eylülün üzüleceğini bilipte yapmıştı bunu.mecburmuydu? Yoksa, isteyerek mi kıymıştı eylüle...

***

Ateş

Abim beni aradığında ben sılanın yanındaydım. Ne yapacağımı bilemedim.. En iyisi eylülü evde yalnız bırakmaktı. Evden çıktım, hala aklım eylüldeydi.. Ne yapmıştı bu kız bana. Ben böyle degildim. Kızlar benim peşimde koşmalıydı. Hep öyle olmuştu, onlar sevmiş, onlar koşmuş, onlar yapmıştı...

Hep kızlar beni elde etmeye çalışıyordu. Peki neden ben eylülü elde etmeye çalışıyordum.. Neden herkesten farklıydı gözümde...ben bu düşüncelerde boğulurken, telefonum çaldı....

****

Yazar agzından

+alo
-sa kesecem ateş.. Biliyorsun bizim bir ihale vardı.
+evet abi.
-o ihalede bir tuhaflık var.. Bizim verdiğimiz ücreti biri karşı tarafa yumurtlamış..
+ve sende benim defneden bilği almamı istiyorsun.
-evet aynen öyle
+abi sen kafayımı yedin. O kız sülük gibi yapışır bana. Ya hadi beni boş ver. Peki ya eylü...
-kim dedin ateş. Yoksa itiraf etmen gereken bir şeymi var..
+hayır sadece olmaz unut bunu bir ihalede kaybet.!
Dıt dıt dıt...

Ateş sinirlenmişti.kendi kendine kızıyordu."neden itiraf edemiyorum. Neden rahatca söyleyemiyorum özür dilerim eylül........ Ben daha adam gibi sana olan duygularımı bile itiraf  edemiyorum. " dedi.

Ama rahatladı sonradan." iyi ki kabul etmedim. İyiki şuan Eylülün tanıdığı ateş olarak kalıyorum hala "dedi..  Tam eve gitmek için hazırlanıyordukii....



*****

Ateşin agzından

Siz samet beyin kardeşimisiniz? Dedi.
Bende evet, buyrun. Dedim sert bir şekilde.. Sizdiniz degil mi? Eylülü yetimhaneden kurtaran.. dedi. Anlamayan gözlerle adama baktım..

Evet beyefendi . Sadede gelirmisiniz artık?? dedim. Sabırsız bir sesle. Sizden Allah razı olsun. Oğlum eylülün durumuna çok üzülüyordu. Şimdi iyimi eylül.Oğlum çok sevinir eylül  iyi ise.dedi. Ateş oğlum lafı ve eylül lafını bir arada duyunca tepesi attı. Ve adamın son cümlesini duydu. Oğlum ev adresinizi verinde eylülü ziyarete gelelim biz.. dedi.  adama ters ters bakıp iyi günler dedim. Dişlerimi sıkmaktan kırılacaklar sanmıştım...

Biz eylül hanıma ihanet ediyoruz deyip bulanıma girelim o erkeklerle gezsin.. Yok öyle yok.!

Alo abi tamam kabul ediyorum. Ihale senindir..

Dıt dıt dıt....



Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin