Arkadaşlar bu bölüm azıcık +16 olabilir. Okuyup okumamak size kalmış. Ama okursanız lütfen votelermisiniz. Tek ricam bu. İyi okumalar...multimediadaki utku...
***
Duydugum sözlerle oldugum yerde kalmıştım.ateş acaba bizdemi yapsak eylül hazır ev boşken. Ateşin yüzünde piçimsi bir gülümseme vardı.ben ne yapacağımı bilmiyordum.hemen mutfaga geri döndüm.
Salak eylül !salaksın salak neden kaçtınki yapıştırsaydın agzının ortasina bir tane .!! aaaaah!! deli ediyor bu çocuk beni! gerizekalı.!
birde gülerek söylüyor.Yanaklarım artık yanmaya başlayınca kalktım elimi yüzümü yıkadım.hala yanıyordu yaa. Ooof ateş.! Diye sitem ettim. Ben tekrar elimi yüzümü yıkıyacaktımkii. Kapı çaldı. Açmak için mutfaktan çıktım. Ateşle umut televizyona dalmıştı. Sanırım duymadı ateş.
Kapıyı açtım ve adeta dondum. Karşımda bir taş, bir meteoor, bir insan üstü bir şey vardı. İşin enterasan tarafı çocuğun beni süzmeye başlaması...
Ensemde hissettiğim nefesle yerimden sıçradım. Benim korkma dedi ateş. Çok yakın durduğumuz için hemen uzaklaştım ateşten ve o meteoorun sesini duydum.
Kuzeeeeen dedi. Ateşte hayattan sogumuş bir şekilde hoşgeldin utku dedi. Utku bana dönüp ateşe seslendi. Bu güzel bayanla beni tanıştırmicak mısın!? Dedi, sitemle karışık.
Bende gülümsedim utkuya. Ateş, nefesini sabır diler gibi dışarıya verince, benim konuşmam gerektiğini anladım ve ben eylül dedim. Nazikçe elimi tutup öptü. Ateşin aksine naziiiik dedim. Tabiki içimden :-)
Ateş elimi aniden tutup aa sevgilim. Neden sevgili olduğumuzu söylemiyorsun. Dedi. Ben tam konuşacakken umut ağlamaya başladı(sonra örümcek adam olacaktı:-D)
Siz içeriye geçin ben umuta bakim dedim ve umutu kucağıma aldım. O susana kadar onunla ilğilendim. İşin enterasan tarafıda ateş ve utku hala içeriye gelmemişti...
****
Ateşin agzından devamBenim o söylediğim cümle yüzünden artık domates olmuştu. Evet, evet kesinlikle domates tabiri tam ona göreydi. Eylül mutfaga kaçtıktan sonra kahkahayı koyu verdim. İşin enterasan tarafı umutta kahkaha atmıştı.
Umut resmen küçük adamdı. Eylüle bağlılığını kıskanıyordum. Eylül onun için aglamıştı bile. Lan umut sevdiğim kadını - bir dakika ben demin ne dedim. Tebrikler umut bunu bile yaptırdın bana - sana kaptırmıcağım.
O değilde ufacık çoçukla bile konuşmaya başladım. Aaah eylül, aaah sen ne yapıyorsun kadın bana.
Eylül neredeyse 20 dakikadır mutfaktaydı. Çıkmıyordu. Kafamı kaldırıp eylüle baktım. Kapıdaydı birine bakıyordu. O kim lan şimdi. Bu kız kimseyi tanımıyor ki.! Umuuut bak olum, kutsal bir görev beni bekliyor. Hemen gidip geliyorum dedim. Ben konuştukça gülüyordu bacaksız...
Eylülün arkasındaydım ve karşımdaki kişiye hiç şaşırmadım. Utku dayımın oğlu öyle yılışıkkı anlatamam. Laaan bide bu çapkın! Nefesimi sesli bir şekilde dışarıya verdim. Eylülün hemen arkasındaydım. Hissetmiş olmalıki irkildi. Ve benden uzaklaştı.
***
Umutun ağlamasıyla eylül umutun yanına gitti. Giderken saygı deger misafirimizide içeriye davet etti! Sinirim tepeme çıkmıştı.Utkuya dönüp ne arıyon lan sen burda! Dedim. Kısık sesle bagırarak. (nasıl olyo bende bilmiyorum. Ama gerçekten oluyo :-) )
Evine gwldim kuzen çünkü seni merak ettim. Lan seen her gece eve farklı kız atan ateş degil misin. Olum bir, iki haftadır geldiğin yok. Abin bir şey yaptı sandım.! Dedi. Haklıydı çoçuk.
Bana bir şey olmaz utku. Dedim gitmesi için ama yok tuttu inadı artık. Bakalım, bakalım yengemiz güzel bakıyor mu sana dedi. Piç piç gülmeyide ihmal etmedi. Git desemde gitmicen demi dedim.. Sırıttı ve bende kapının önünden çekildim.
Eylül umut ile oynuyordu. Allahım bu kız her şartta güzel, tatlı, çekici olmak zorundamı!!! Haksızlık, şimdi hep dövmem gerekecek ona bakanları.
Utkuya baktım. Hayran bir şekilde eylüle bakıyordu. Kulağına eğilip, eger ona yan gözle bile bakarsan, gözlerini oyarım. Biliyorsun yaparım dedim. Bana bakıp piç piç sırıttı. Çok eglencez desene dedi. Ve koşarak eylülün yanına gitti.
Umut, utkuyu görür görmez. Aglamaya başlamıştı. Aslanım benim beee... Kimin elinde büyüyo tabi beni tutcak. Eylül kucağına alıp pışpışlamaya başladı.
Umut biraz sakinleşmişti. Beni görünce ellerini uzatıp ba.. Ba dedi.eylül çok şaşkın bir şekilde bakıyordu. Bende donmuştum resmen.
Umut tekrardan ba.. Baa... Baba dedi tane tane. Bu sefer koşup almıştım onu kucağıma. Gözlerim dolmuştu benim. Öf ulan bacaksız. Beni bile aglattın.
Nedenini bilmiyordum ama umut bana çok sıkı sarılmıştı. Bu çoçuk banada eylülede iyi gelmişti.
***
Utku acıktığını söylemişti. Eylülde ee o zaman misafirimize yemek yapim ben dedi. Utku hemen lafa atlayıp bende yardım edim. Gönlüm el vermez benim yüzümden yorulmana dedi. Allahım sabır!!! Dedim. Tabiki içimden ben utkuya ters ters bakınca kızıyo eylül hanım..
Yoook diye itiraz ettim hemen. Ben yardım ederim. Dedim. Bu dediğime ben bile inanmıyorum. Ne halt ettim ben.... Utku bana bakıp kahkaha attı se.. Sen... Senmi.? Dedi kahkaha atmaya devam ederken.
Umutu, utkunun kucağına verip eylülün elinden tuttuğum gibi mutfağa götürdüm. Eylüüüül dedim. Bana dönüp efendim dedi. Umutun altı bağlı değil demi. Dedim. Aaah ateş ah dedi. Tam çıkıyordukii. Mutfak dolabıyla arama aldım, Eylülü.
Bende acıktım Dedim. Yemek yapacağım işte bırakta yapalım. Bak acıkmışsın hem. Dedi. Ama ben öyle acıkmadım. Dedim. Nasıl yani dedi. Çok saf ve temiz duruyordu. Dayanamadım ve dudaklarına yapıştım... En başta şaşırdı. Ve ben bundan yararlanıp dilimi ağzına kattım. Artık karşılık vermek zorundaydı. Yavaş yavaş karşılık vermeye başladı. Elini ensemde hissedince yavaş yavaş kendimi kaybetmeye başlıyordum. Aaaah aptal beni ne hale getirdiğinin farkındamı bu. Yavaş yavaş ayrıldım eylülden yoksa çok kötü şeyler olabilir... Aaah eylül, aaah
Ayrıldığımızda eylül kıpkırmızı olmuştu.. Iıı... Iıı... Şeey yemek.. Hıh evet, evet yemek yapmalıyım... Dedi ve ocağa döndü. Arkasından yaklaşıp kulağına doğru. Yemeği tek yapmak zorundasın. Yoksa hiç iyi şeyler olmicak.ben duş almaya gidiyorum dedim. Eylülün nefes almayı unuttuğunu hatırlayıp direk odama çıktım...
Aaah eylül, aaah, ahh beni bu hale bir öpücükle nasıl getirdin....
***
Akşam yemeğini yemiştik. Umut, utkuda artık eskisi kadar huysuzlanmıyordu... Hatta ona güldüğü bile olmuştu.
Utku, ben kalksam iyi olacak. Dedi.. Kapıya kadar eşlik etmiştik. Utku bana sarılıp çok yakışıyorsunuz dostum. Sakın bırakma bu kızı. Külahları degişiriz demişti. Bende ayrılıp tam eylüle sarılacağı sırada ıhııhııııı dedim. Bana bakıp güldü. kendine iyi bak eylül dedi. Ve çıktı. Mutfakta olanlardan sonra eylül suratıma hiç bakmamıştı. Ama ben onun utangac halini seviyordum.
Kapı kapanır kapanmaz eylül arkasını döndü yürümeye başladı. Eylül dedim. Durmadı. Eylül dur dedim. Durdu ama arkasını dönmedi. Yürüdüm ve karşısına geçtim. Bana sert bir tokat attı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...