Ateşten devam...
Abim ve yengem gitmek için hazırlanıyorlardı.. Çok mutluydum... Çünkü eylül elime düşmüştü.. Onu deli edecektim... Bu bir hafta onun deli halini büyük bir zevkle izlicem...
Abim gül gidecekler ne güzel diye seviniyordumkiiii... Abim beni yanına çagırdı..
Bak ateş senle düzgün konuşucam... Benim işimi biliyorsun.. Benim karanlık işlerimi biliyorsun. Ben sizi burada bırakacağım için diken üstündeyim... Eylülü sana emanet ediyorum...Eylülü deli etme dedi. Piç bir gülüş takındım.. Abim sonunda bari fazla deli etme. Dedi ve ekledi.. Benim gittiğimi bildiklerinde size sataşacaklar... Bunca sene egitim gördün artık zamanı sanırım dedi abim.. Niye şimdi zamanıkii dedim. Anlamamıştım. Tam gidecekken kulağıma fısıldadı sanki kimse duymasın diye yapmıştı. Aşık olduysan, her şeyi yaparsın... Dedi. Abimin yüzüne bakamıyordum.. Nasıl anlamıştı bu adam... Uzun süre öyle kalmam abimin hoşuna gitmiş olacakki.. Kahkaha attı ve elini omzuma attı... İyikide onu sevdin dedi. Ve arkasını dönüp sevdiği kadına seslendi.. Hasreeet hayatım hadi çıkalım dedi. Ve eylüle döndü... Kendine dikkat et güzelim. Biz gelene kadar tek parça kal dedi gülerek. Merak etme samet abi tek parça olacağımdan emin ol hatta dedi. Tek kaşımı kaldırarak bakmıştım eylüle... Nerden geliyordu bu cesareti.. O cesareti olmasaydı keşke... Aah ne diyorum ben onun o cesareti beni deli ediyordu... En çok o huyunu seviyordum onun... Kendine gel ateeeeş.... En sonunda samet abim ıhıı ıhıı dedi. (yalancı öksürük)...
Abim gille vedalaşmıştık. Ve eylül direk pdasına kaçmıştı.. Ben gidip gitmemek arasında kalmıştım. Ama sıkılıyorduuum. Uğraşmalıydım onunla... Aklına gelen hain planla kendi odasına çıktı ateş.....
***
Eylülün agzındanOdamda tek başıma sıkılıyordu. Ama yapabileceğim bir şey yoktu.. Aşşağıya inip o çoçuğu çekeceğime burada kalıp sıkılmayı tercih ederim... Aşşağıdan inleme sesleri gelince ne yapacağımı şaşırmıştım... Korkmuştumda...
Ama sesler yardım istiyordu... Kapımı açtım.. Aşşağıya inmeye başladım... Ne yapacağımı bilmiyordum... Korkuyordumda.. Neredeydi bu Alla... Lafımı bitiremedim çünkü yerde uzanmış yardım isteyen çoçuk ateşti... Çok korkmuştum ve direk yanına koştum.. Ne oldu sana dedim ve kolunun altına girip koltuğa oturtmuştum onu. Ben ne yapacağımı bilmiyordum. En sonunda konuşmayı başarıp ben buz getirim sana dedim. Ve direk mutfaga koştum. Neredeydi fatma abla gil. Ne güzel yemek yapıyorlardı. Bende yapıyordum ama o hayvan ateşe yemek yapmak istemiyordum.
Buz torbasını alıp direk ateşin yanına gittim... Ayağını uzatmış televizyon izliyordu. Ayağı burkulan bir insan bu kadar rahat olamazdıki.. Yoksaaa... Kesin kandırmıştı bu çoçuk beni... Sen görürsün ateş!!!
Buzu alime alıp ayağını kıracak kadar sert bir şekilde ayağına koymuştum.. Bu nasıl çoçuktu böyle... Ne güzelde rol yapıyordu... Daha çok bastırdım ayağınaa aah. Deye inledi.. Agzımın içinde geveleyerek geber dedim. Tabi duydumu duymadımı bilmiyorum...
En sonumda dayanamayarak... Canım yanıyor eylül dedi.. Burkulmayan ayağın nasıl ağricak aateş dedim. Ve bir anlık boşluğuna gelip bana baktı şaşkın şaşkın ama kendini toparlayıp burktuğumu söylemedim ki. Sen telaş yaptın dedi gülerek sinirlerim tepeme çıkmıştı. Hayvan ne olacak sana iyilik yapanda kabahat zaten deyip buzlu torbayi kucağına atıp bahçeye çıktım.... Otların üstüne oturdum... Aglamak istiyordum adeta...
Yarım saat boyunca bahçede kaldım.. Çok güzel bir ortamdı... Takiiii bir köpek havlama sesi gelene kadar.. Kafamı oraya çevirdim.. Ve hiç görmek istemediğim bir manzarayla karşı karşıyaydım...
Ateş bir köpeği tutmuş.. Bana bakıp sırıtıyordu... Allahım lütfen aklıma geleni yapmasın... Lütfen lütfen lütfen diye içimden dua ediyordum...
Takiiii ateşin paşa yürü eylül ablana diye bagırmasına kadar... Ama kaçmak için artık çok geçti... Paşa çoktan yanıma gelmişti... Artık bir şey yapamazdım.. Hıçkırarak aglamaya başladım.. Ateş kahka atıyordu... Ama agladığımı görünce beni tutup sarıldı.. Şuan karşı koyacak halim yoktu.. Ona sarılıp daha çok aglamaya başladım...
Ben ayakta duramıyordum. Ateş bunu fark edip beni kucağına aldı ve şşşş tamam geçti sakin ol... BEN BURDAYIM dedi.. Sesinde, kokusunda güven vardı sadece güven.....
****
gözümü açtığımda bana sarılı olan kollarla uyandım... Ne kolu lan.! Ne oluyor..! Allahım yardım et... Kalkmaya çalıştım fakat kalkamadım... Öyle sıkı sarılmıştıki... O köpekle olan hali aklıma geldikçe sinirleniyordum... Sonunda kollarının arasından çıkmıştım... Kafamı oraya çevirdiğimde....Çok masum uyuyan bir ateşle karşı karşıyaydım.gözleri kirpikleri dudakları... Nasıl bir adamdı bu.! rabbim onu yaratmak için ayrı zaman ayırmıştı sanki... Ama ateştii bu.! evet adı gibi ATEŞTİ... o masum olamazdı hep yakardı.....
Aklıma yine köpekle olan o yüz ifadesi ses tonu gelince sinirlenip ateşi yataktan attım...
****
Vote gelsin lütfen... Lütfen arkadaşlar yoksa bölüm gelmicek.. Lütfen vote verin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...