Arkadaşlar lütfen voteleyin..!
********
Abim konuşurken adamın yanına tekrar gidip adresi verdim sonuçta eylül hanım sevgilisini özlemiştir değil mi?
Te... Teşekkür ederim oğlum dedi yaşlı adam kekelemişti. Allah bilir nasıl bir yüz ifadem vardı.
Bir şey değil. dedim. Tabikide bir şeydi, adamdaki rahatlığa bak yaaa karşıma geçmiş oğlum merak etti diyor lan sen... Töbe töbe yaşlı başlı adama ne diyordum ben. Bir an için kendimden soğudum. Çoçuğu merak ettiğim için.. Beyefendi lütfen en yakın zamanda gelin hatta yarın gelin. evet evet yarın gelin. Yarın pazar malum pazartesi okul açılıyor.. dedim. Ve aklıma o an dank etti. Pazartesi eylül okula başlıyordu.
Şimdi bu ergenler asla peşini bırakmazlardı eylülün.. ALLAHIM sabır ver ya biri bitiyor, biri başlıyor... Ben okulda yanında da olamıcaktım... Ne yapmalıyım ne yapmalıyım derken aklımaa utku geldi... Evet evet kesinlikle utkuya güvene bilirdim.
Bu işte hallolduğuna göre sorun kalmamıştı. Eylülü kimseye kaptırmıcaktım. O benimdi.!
Artık şu defneyle işimi bitirmek istiyordum ama bu kızın hiç bırakmaya niyeti yoktu... Defneyi arayıp ***kafeye gel dedim ve kapattım.
_____________
Yazar agzından (defne ve ateşin konuşması..)
+aşkıııımmmm..
-yine başlıyor ya Allahım. Kızım bana öyle seslenme demedim mi sana.
+ama sen benim sevğilimsin
-Ya sabıııır..
+(gülerek) tamam tamam sinirlenme..
-neyse nasılsın defne..
+ben iyiyim de sen bence iyi degilsin..
-Yok iyiyim. Sadece bugün beraber kalmıcaz onu söylemek için buluştum.
+oof peki ama nedeen??
-abim bi ihale üstüne çalışıyormuş ona yardım edicem..
(defne ihale lafını duyunca direk ateşe dönmüştü .)
+şu büyük ihale mi??
(ateşin yanına yaklaşır. Fısıltı eşliğinde en tahrik edici sesi ile..)
-ben sana yardım edersem. Benimle kalır mısın??
(ateş aklından : bu kadar çabuk yutacağını bilmiyordum. Ateş çaktırmamak için..
-sen nasıl yardım edebilirsinkii.
(defne kahkahayı basar ve..)
+ne kadar yatırdıklarını biliyorum.
-sana inanmamı nasıl beklersin defne. İhaleyi kazanacak olan baban. Neden bize yardım edesin ki?
(ateşe daha çok sokulsokuldu ve...)
+seni seviyorum ateş..
(Ateş ne yapacağını bilmiyordu.. Karşısındaki kız dolu dolu gözlerle onu sevdiğini söylemişti. Bir an gözünü kapattı ve... O an masadan kalktı.)
*****
Ateşin agzından..Karşımdaki kız çok seksi, güzel, alımlı olabilir. Hatta ufak ufak ona ilgi duyduğumu hissetmiş olabilirim. Ama gözlerimi kapattığımda iri iki kahverenği göz bana dolu dolu gözle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...