Bana çarpan kıza neden bu kadar dikkat etmiştim, bilmiyorum farklı olması dikkat çekmesini saglamıştı sanırım. Baş örtüsü vardı. Hep gülüyordu. Bana çarptığında kendi canı yanmış gibi panik yapmıştı. Saf duruyordu. Kanım kaynamıştı birden işte.
Utku bu kıza birden sinirlenmişti. Acaba sadece bu kıza mı?? Yada yapısımı böyleydi. Ama ben dururmuyum tabikide hayır.. Utkuuuuu dedim, en şirin sesimle efendim eylül dedi.
Bişi dicem ama kızma bana dedim. Söyle bakalım dedi. Meraklı bir yapısı vardı ve bu benim işime yarıyordu. O kız kimdi dedim, şirin görünmeye çalışıyordum. Bir ellerimi kenetleyip sallanmadığım kalmıştı.
Bilmem oda senin gibi yeni sanırım yani geleli toplasan bir ay olmuştur fakat hala okula alışamadı. dedi. Bu kadarcık bilğinin yetmiceğini anladı sanırım ve oflayarak devam etti. Kendi radyo kanalının olmasını istiyormuş. En büyük hayali bu. hıı bide resim çekmeye bayılırmış.
Bir an duraksayıp bana baktı. Sen napacaksın o kızı dedi. Merak ettim farklı bir kız. Şu çevrene bakarmısın? Hangi insan dürüst duruyor. Veya sence hangisinin iki lafından biri yalan değil. dedim.
Utku bana yandan yandan bakıp anlıyorsun sen bu işten aferim dedi.bahçe çok genişti etrafı biraz daha inceledim ve sınıfa çıkma kararı aldık.
_________
Utku bana hocaları anlatıyordu.o kadar hızlı ve seri anlatıyorduki kahkaha atmamak elde değildi. Bazı hocalara taktığı isimlerden felan bahsediyorlardı.
Hocaların huylarından, konuşmalarından bahsediyordu. Benim yeni olmama rağmen kimse fark etmemişti. Ama ben gülmekte hala çekiniyordum.
Sınıfa girdiğimizde sınıfta şöyle bir göz gezdirdim ve baktımki bana çarpan kızın yanı boş, utkuya dönüp ben kendime yer buldum galiba diye fısıldadım ve o kızın yanına gittim.
Biraz çekinerek yanına oturabilir miyim? Tabi boşsa dedim. Yine bana gülerek baktı. Çok güzel gülüşü vardı. İnsanın içini ısıtıyordu gülüşü.
Tabikide oturabilirsin. dedi. Gülümsedim kocaman. Ama bir şey rica edebilir miyim? diye sorunca. Tabikide sorabilirsin dedim.
Eliyle bize doğru gelen utkuyu göstererek şu zengin züppesini benden uzak tut diye fısıldadı.
Utkuya baktım. Bizim yanımıza çoktan gelmişti bile. Sen! dedi. Bana çarpan kızı gösterirken.. Nasıl konuşuyorsun sen benle hıı. Önce arkadaşımı ez. Sonra bana zegin züppesi de amacın ne kızım senin! Diye birden bağırınca... Kızın gözleri doldu. Kırpsa göz yaşları akacaktı.
Bana çarpan kızda baş barmağını utkunun gögsüne vuravura bana sesini yükseltme! Benimle hiç muhattap olma!!! Bunların arasındaki konu neydi. Neden hep birbirlerine laf vuruyorlardı.
Bana çarpan kız utku ile konuşunca gözyaşlarını tutamadı ve utkuya meydan okurken bir kaç damla aktı.
Utkunun canı yanıyordu sanki o kız agladıkça ama buna sebep neydi. Neydi bunların arasındaki konu.!!!
Utku başka sıraya geçip oturdu. Yanımdaki kıza döndüm ve özür dilerim dedim. Bana anlamaz bir şekilde baktı.. Utku adına özür dilerim. dedim. Bana dolu gözleriyle bakıp, gülümsedi, buruk bir şekilde.
Agzında bir şeyler geveledi fakat ben duymadım... Senin adın ne dedim vee tam o sırada içeriye bir kız girdi vee Kızlaaaaaaaaar... Dedi heyecanlı bir şekilde bütün kızlar öyle bögüren kıza baktık. Yeni bir spor hocası gelmiş bir içim su.. dedi. Sınıftan başka bir kız atlayıp adı neee dedi. Sınıfa bögürerek giren kız ateş deyince kafamı direk tattaya çevirdim ve ateş mi dedim. Kızda evet dedi.
_________
Tenefüs olmuştu. Ve bana çarpan kıza tekrardan adını sordum bu sefer bir kız yangıııııııııııın vaaar diye bögürünceee.. Koşarak dışarı çıktık..
Kız bana dönüp baktı nefes nefese ve EKİN Dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...