Ailem(FİNAL)

5.7K 246 5
                                    

Bu kadar kıskanç bir adam olamaz yaa olamaz kafayı yedirecek bana yaa brn zatrn balina gibiyim kim bakacak bana yaaa... Neymiş efendim hamilelik dahada güzel yapmış. Neymiş efendim bu hamile kıyafetleri çok seksi gösteriyor, yok yaa yoook..

Öf be adam senin ikizlerine hamileyim daha ne istiyorsun baksınlar baksınlar yani ne olmuş ben bakıyor muyum.! diye söyleniyordu kadın ve birden bire aglamaya başladı... Ateş yine deli etmişti karısını.. Karısının ağladığını fark edince direk koştu ateş.. Tamam özür dilerim sevgilim dedi alnından öptü ama eylül o an çığlığı bastı aaaaah ateş ateşe dojunmuş gibi geri çekildi.. No_noldu dedi. Eylül bir yandan. Bagırıp bir yandan aglıyordu.. Geliyoo aaah. Ateş dayanamadı ne geliyor dedi. Bebek aaaah bebek geliyor dedi.

Hemen ambulansı aradılar.... Direk hastaneye gittiler ateş yolda herkesi aradı. On beş yaşına girmiş kızı denizi de tabiki...

_________________

Doğum haneye ateşte girdi. Doğumu zor geçmemişti eylülün fakat çok yorulmuştu... Ateş 'e mi ne oldu BAYILDI.. evet doğru duydunuz kızı elvanı oğlu bora yı görünce bayıldı. Eylül o yorgun haliyle panik yaptı. O iyimi kocam.. Dedi. Doktor gülümsüyordu.. Evet merak etmeyin çok iyi heyecandan bayıldı...


_____________

Herkes odalarındaydı... Herkes bebeklerle oynuyordu.. Çoook mutluydu herkes. Tam kadro bu odads hastane odasındaydık... İşte benim ailem dedim fısıltı şeklinde...

Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin