Samet abi :
Biz, bizi merak mı ettin eylül. Ben bir iş adamıyım. Benim şirketlerim var ve otellerim.... Hasret ablan ise - dedi ve hasret ablanın gözlerine aşkla baktı. Gerçekten seviyorlardı birbirlerini... -pastanesi var. Çok Şirin ufacık ve emin ol elleri çok lezzetli... Dedi ve elini tutup öptü. Hasret abla gülümsedi.. Hıııımm dedim.. Sessizlik oldu bir an hasret abla ve samet abi birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu. Sonunda hasret abla: en büyük hayalin dedi. Soru sorar bir şekilde.. Ve gözleri dolmuştu. Benim en büyük hayalim AVUKAT olmak.. Annem gibi... Dedim ve gözlerim doldu kırpsam akıp gidecekti... Niye avukatlık dedi samet abi... Çünkü ailemden kalan son bilgi. Sadece bunu hatırlıyorum dedim. Hasret ablayla bir an göz göze geldik ve gözlerini kaçırdı. Ve samet abi kafasını başka tarafa çevirdi... Sonra büyük sessizlik...
Ne bitmez yolmuş.. Bitmedi gitti... Ben, yorulmuştum artık bu 3 yıldır hep yorgundum gerçi...yeni aileme baktım.. Evet AİLE diyorum - çünkü.. Onlar iyi insanlar belli.. Karşılıksız iyilik yapıyorlar bana. Beni o cehennemden kurtarıyorlar... - hasret abla başını samet abinin omzuna koymuş uyumuştu sanırım. Çok masum duruyordu. Samet abi ise halinden memnundu... Bana bakıp gülümsedi. Bende ona gülümsedim..
Sonunda durmuştuk.. Sıkılmıştım evet fazlasıyla ama ani hareketler sergilemek istemiyordum. Benim hakkımda kötü düşünmemeleri için. Hasret abla ve samet abi indi sonrada ben indim. Ve karşımda cidden harika bir ev gördüm.. Ve o evi görmemle gözlerimin fal taşı gibi acılıp ağzımın o şeklini alması uzun sürmedi.
Hasret abla elimden tutup hadiii dedi koşturarak.. Yeni evine merhaba de...dedi. Evet bu ev mükemmeldi. Cidden kocamandı. Havuzlu, kocaman bahçesi olan bir evdi... Evi gezdikce sasıryordum... Evin içine adım attığımızda kocaman bir salon ve mutfak tek vardı çok renkliydi burası... Hasret abla kulağıma doğru yaklaşıp... Aşşağıdada odalar var. Bodrum katta ve oaraya girmeni tavsiye etmiyorum bitanem... Ben en son inmeye çalıştığımda samet abinle iyi bir tartışmıştık ve sinirlenince canavar gibi oluyor dedi gülerek:-)
Hasret abla elimden tutup.. Hadiiii odana gidelim dedi. Çoçuk gibi... Üst kata çıktığımızda abartmıyorum 5oda gördüm ve bir hol vardı sanırım orada odalar vardı. Beni çekiştirip bir odaya koydu ve işte burasııııııı dedi gülerek... Odaya baktığımda agzım açık kaldı... Kocamandı. Normal genç odasıydı... Ama oda cidden harikaydı. Hasret abla elimden tutup beni odamın içindeki odalara koydu ilk kapı açıldığında tuvalet ve banyo olduğunu gördüm tamam dedim. İkinci kapı açıldığında elbiseler vardı. Pardon eksik oldu elbise mağazası vardı... Buradanda elimden tutup beni diğer odaya. Pardon diğer magazaya yani ayyakkabı dünyasıyla karşı karşıya bıraktı.. Önce odaya bir baktım şöyle ve hemen sonra hasret ablaya sarıldım. Sıkısıkı.. Aglamaya başlamıştım.. Benden ayrılıp bu kadar aglama sulu göz daha bitmedi dedi. Bana sulu göz demişti fakat kendide aglamıştı. Son kapıyıda açınca cidden şok olmuştum....
İçerisi boya kalemleri, tuvaller, resim kagıtları, resim defterleri vardı... Kulağıma doğru... Resim çizmeyi sevdiğini duydum dedi. Fısıldar bir şekilde. döndüm ve hemen sarıldım teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Dedim bilmem kaç bin kez. Ve hıçkırıyordum. Hasret abla benden ayrılıp hemen arkasını döndü. Hade bakalım birtanem yemek yicez ama önce sıcak bir duş al bakalım dedi. Ve ekledi elbiselerini ben seçerim sen direk gir bitanem dedi. Ve odadan çıktı...
Duş almak gerçekten iyi gelmişti.. Sadece bu morluklar ağrıyordu. Hatta her yerim sızlıyordu... İnşallah kapalı şeyler seçmiştir hasret abla diye dua ediyordum içimden.. Bornoz aradım yoktu. Mecburen vücudüma havlu sardım... Ve dışarı çıktım.. Ama ayağımın kaymasıyla aha yere düşecem derken birinin nefesini ensemde hissettim......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat (mafya) #Wattsy2017
General FictionEylülün ailesi yoktu artık yanında... Kırgındı, bitkindi üzgündü.... Yetiştirme yurduna gittiği günü hatırladı EYLÜL... nasılda umutluydu... Nerden bilebilirdi kızcağız, yemek yerine dayak yiyeceğini.... Daha 14 yaşındaydı üstelik... Birilerini...