Chapter 6.

477 20 1
                                    

    ,, Co je?" zeptá se mě Tom a já se pořád dívám na to místo, kde stál ten paparazzi.
,, Vadí mi když jsem až moc středem pozornosti ..." uklidni se. Vždyť jsi s ním jen na jeden večer. Pak na tebe zapomene ...,, Vlastně se uvidíme jen dneska, pak už si zase budeš žít svůj život, já ten svůj a nikdo na mě nepomyslí."
,, To zabolelo ..." řekne Tom a s úsměvem na rtech si sáhne na místo kde se nachází jeho srdce.
,, Pravda bolí." řeknu a posadím se na lavičku.
,, Jak to že nemáš ráda být středem pozornosti?" sedne si vedle mně.,, Ne, že bych si to nějak úplně užíval, protože někdy je to fakt až moc, ale zvykneš si."
,, Proč? Protože když se to stalo, tak se na mě všichni dívali. Všichni si ukazovali a jejich pohledy mluvily za vše. To je ona, jak jí umřeli rodiče. Teď bude bohatá, měli by jsme se s ní začít bavit, třeba nám koupí drahé věci. V té době sem nevěděla komu věřit. Jen pár lidí ukázalo kdo jsou a podrželi mě. Pak už to nebyla jen škola kdo si o mně povídal, když jsem tam vešla. Autobus, obchod, vesnice, celé město a další města. A všichni se vyptávali. Bylo jim jedno jak se v tu dobu cítím, hlavně že měli informace a různé drby se šířily úplně všude ..." řeknu a uvědomím si, že mluvím pořád jen o sobě.,, Proč se bavíme jen o mě?"
,, Chci tě poznat ... a už teď vím, že jsi skvělý člověk." řekne Tom a usměje se na mě.
,, To jsi mě neviděl naštvanou, nalitou nebo když dělám blbosti." zasměju se.,, Jednou ve škole jsme se s Bell byli po škole a točili jsme na židlích tak dlouho dokud sem nevstala a nepraštila se do hlavy tak, že sem rozbila školní počítač." ukázala jsem na místo kousek pod pravým uchem a Tom vyvalil oči.,, Železo mi rozřízlo tepnu a já málem vykrvácela. Zjistilo se, že jak sem spadla, tak nějaký měkký plech se roztrhl a pak mě pořezal no." zasměju se a podívám se na Toma, který už taky chystá jednu historku. 
,, Já sem se chtěl jednou na natáčení předvýst a dělal sem salto ... no a spadl jsem přímo na pusu ..."
,, Neeee ... to muselo bolet jako prase." řeknu a u toho se i zasměju, protože si to dokážu velmi dobře představit. 
,, Ze začátku to bolelo jako prase, ale pak už to bylo v pohodě ... a co ty? Zlomila sis někdy na tréninku nebo na zápase nos? Nebo něco jinýho?" zeptá se mě a já v jeho očích vidím, že se chce nadále bavit o našich úrazech.
,, Po téhle historce odejdeš a nebudeš mě už nikdy chtít vidět." řeknu a Tom trošku polkne.,, No, měla jsem mistrovství Evropy a byla jsem ve finále. Jedna holka se mi před zápasem posmívala, že tam nemám rodiče a místo toho tam jsou rodiče kamarádky. To už mě trošku víc naštvalo. Pak mi zlomila jednou ránou nos a to už jsem se vztekla a ... měla zlomenou čelist, dvě žebra a nalomenou nohu." řeknu a vidím jak Tom vyvalil oči, ale pak se zasmál.
,, Drsná holka ... předpokládám, že jsi vyhrála i mistrovství světa."
,, Tvoje čtení v lidech je velmi působivé." řeknu a usměju se.
,, Máš strašně pěknej úsměv. Působíš tak pozitivně a ... působíš jak kdyby ti patřil celej svět. Ne v tom smyslu, že jsi namyšlená, ale, že by ses dokázala bavit se všema. Kdyby jsi byla slavná, tak by jsi byla ten nejoblíbenější člověk na světě." řekne Tom a já mám opět motýlky v břiše.
,, Tohle si nezasloužím, takhle o mně nemluv ..." řeknu a usměju se znova.,, Na tobě se mi líbí, že vypadáš, tak strašně srdečně a roztomile, když se směješ. Miluju takový lidi co se nepřetvařujou."
,, Říká člověk, o kterém si myslím totéž."
Proč se cítím tak divně?,, Není ti zima?" zeptá se mě.

Nekonečný tanec (Infinity dance)Kde žijí příběhy. Začni objevovat