Jakmile se všichni nasnídáme, uklízím s Tomem nádobí.,, Kdy jsi stihla udělat tousty?" zeptá se mě Tom.
,, Vstala jsem v šest a už mi nešlo usnout, tak sem nachystala tousty a pak jsem si povídala se Samem."
,, A o čem jste vedli debatu?"
,, Chtěla jsem vědět něco o Emily. Jaká je a jak vypadá."
,, Aha. A co jsi se dozvěděla?"
,, Že se znají delší dobu a že je o půl roku mladší než Harry a Sam. A že je vyšší než já ..." zamračím se a Tom se zasměje.
,, Ty můj trpaslíčku." usměje se Tom, chytne mě kolem pasu a zakloní mě. Políbí mě a já mu dám ruku kolem krku.
,, Co to děláte?" zeptá se Beka a jde k nám.
,, Máme se rádi." řekne Tom, zase mě narovná a vyzdvihne si ji na sebe.
,, Já vás mám taky ráda." řekne Beka a usměje se na nás.Vánoce tu byly hned. Doma to vonělo cukrovím co jsme s s Emou, Nikki a holkama napekly. Nazdobili jsme dům, přivezli a ozdobili velký stromeček a vánoční nálada byla doma. Všichni dostali nádherné dárky a nejvíc jich dostala Beka. Od Toma jsem dostala další přívěsek. Tentokrát jsem dostala s otevíracím srdíčkem a tam byly dvě fotky. Na jedné byla Beka a na té druhé jsem byla já s Tomem jak si dáváme pusu. Brečela jsem u toho, bylo to nádherný.
Bylo krásné zasněžené odpoledne a my byli na procházce. Nikki vzala foťák a vše dokumentovala. S Tomem jsme stáli opodál a dívali se jak se ostatní fotí. Já stála zády k Tomovi a on mě zezadu držel za ruce. Dívali jsme jen tak do dálky.
,, Miluju tě ... a všechno s tebou myslím vážně." řekne z ničeho nic a dá mi pusu na tvář.
,, Já tebe taky. Chci s tebou strávit zbytek života. Ty jsi můj život ..." při vciťování do mých slov jsem si neuvědomila, že mě Tom pustil a já tam jen tak stála a říkala to do prázdna. Ale stejně sem ho cítila, že je za mnou.,, ... miluju tě ..." v tu chvíli se otočím a všichni stojí kousíček od nás a zírají na nás. Až teprve potom si uvědomím, že Tom přede mnou klečí a v ruce má otevřenou krabičku se zásnubním prstýnkem. Je z bílého zlata a má na sobě nádherný diamant. Rozbuší se mi srdce a nevím co mám dělat.
,, Vezmeš si mě?" zeptá se na základní otázku. A v tu chvíli sem cítila, že už nejsem malá holka. Už nejsem malá holka co chodí do školy a stará se o mladší sestru. V tu chvíli sem se nemohla cítit dospěleji.
,, Ano." odpovím, Tom si stoupne, dá mi prstýnek na prst a políbíme se. Oběma nám začnou téct slzy štěstí a pak se na sebe jen usmějeme. Dá mi ruce na tváře a já dám svoje ruce na ty jeho. Pak se zase políbíme a všichni po nás začnou házet jemný sníh, aby fotky, co fotí Nikky, vypadaly nádherně. Pak vyfotíme ještě hodně dalších fotek a nakonec si jdeme domů sednout k horkému čaji.
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka