Po trošičku krkolomném tanci jsme si udýchaní zase sedli na gauč a všichni tleskali.
,, Už si to moc nepamatuju." řeknu a Tom mi dá opět ruku kolem ramen.
,, Profesionálové ..." řekne strejda a já se zasměju.
,, Už je celkem pozdě ... asi by jsme měli jít ..." nevrhne teta a dá ruku na strejdovo koleno.
,, Asi jo ..."
,, Dojdu vám pro Liv a Liz." řeknu a jdu do pokojíčku. Liv a Liz ospale vstanou a opatrně odejdeme z pokoje. Rozloučíme se a oni odejdou. Všichni se nakonec taky odeberou do svých pokojů jen Sam zůstane v obýváku a dívá se na telku. Vlezu si do vany a hraju si s pěnou.
,, Můžu?" řekne Tom za dveřma.
,, Jo ..." vejde.,, ... proč se ptáš?" pousměju se a on si sedne vedle vany.
,, Je to slušnost ..." řekne a natáhne ruku přes okraj, aby mi chytl tu mou. Ale najednou se zarazí.
,, Co se děje?" zeptám se ho.
,, Od čeho máš tu modřinu?" zeptá se a ukáže na moje rameno.
,, Já nevím. Asi sem se někde bouchla."
,, Aha ... volal Oliver."
,, Ale ne ... co zas chtěl?"
,, Ptal se jak si na tom s nosem, tak sem mu řekl, že ho máš zlomený."
,, A dodal jsi, že už ho nechci vidět."
,, Na to nebyl čas, zavěsil jsem." řekne a já se na něj usměju.,, Já ... doufám, že miluješ mě a ne jeho."
,, Čumáčku, co to říkáš? Miluju jenom tebe." řeknu a nahnu se přes vanu, abych ho políbila.
,, Čumáčku?" pousměje se na mě.
,, Miluju tě ... on už ... u mě skončil. Už ho nechci vidět. Ani se s ním kamarádit. Jen mi prostě kazí den."
,, Já tebe taky miluju ... počkám v posteli." řekne a dá mi pusu na čelo. Po chvíli vylezu a hodím přes sebe župan. Dojdu za ním a sednu si na postel.
,, Jsem ráda, že sem tě potkala." řeknu a otočím se na něho.
,, Jsem rád, že tě mám. Nikdy jsem si nemyslel, že ..." lehnu si na bok vedle něj a dám ruku pod jeho tričko.,, ... někoho budu milovat jako tebe." řekne a sjedu rukou pod tepláky.,, Co to děláš?"
,, Já nevím ..." zasměju se.
,, Neblázni, Sam je ještě v obýváku ..."
,, A my jsme až na konci chodby." podotknu.
,, Nebojíš ... se, že ... někdo příjde?" řekne za začne těžce oddychovat.
,, Ani ne ..." řeknu a políbím ho.Ráno se probudím a cítím něco na mém obličeji. Posadím se a podívám se na Toma.,, Co to sakra je?" zeptám se nahlas a tím ho probudím.
,, Co se děje ...?" podívá se na mě a vykulí oči.,, Teče ti zase krev." řekne a posadí se.
,, Jenomže je všude." řeknu a podám z nočního stolku vlhčené ubrousky.,, Je to i na tobě." začnu mu to utírat na rameni a pak i na polštáři. Nakonec si utřu pusu a ruce.
,, Tohle by se nemělo dít ... kdy ti tekla naposled?"
,, Včera jak jsme byli s Bekou venku a pak ještě trošku před oslavou."
,, Pojedeme do nemocnice." řekne a vstane.
,, Vždyť je to jenom krev." řeknu a mávnu nad tím rukou.
,, Ronnie, mám o tebe strach. Prosím pojeď."
,, Tak dobře." řeknu a uvidím modřinu na mém stehni.,, Další?" Tom se na mě podívá a začne se oblíkat.
,, Bouchla ses zase?"
,, Ne." řeknu a začnu se taky oblíkat.
,, Jdu říct mamce, že tam jedeme."
,, Dobře." souhlasím a Tom odejde. Nazuju si nové tenisky a jdu do kuchyně. Co když mi budou brát krev? Tak si jen vyčistím zuby. Řeknu si a jdu si vyčistit zuby. Potom se s Tomem potkám v obýváku a jdeme do auta.
Skoro před obědem se vrátíme zpátky domů, kde na nás čeká i Alex, Ema i holky. Vyzujeme se v chodbě a Tom mě pevně obejme. Začnou nám téct slzy po tvářích a tak se políbíme.,, Já se bojím." řeknu potichu a zabořím svůj obličej do jeho hrudi.
,, Neboj. Jsem tu s tebou." zašeptá a dá mi pusu do vlasů. Utřeme si slzy a vejdeme do obýváku. Všichni na nás nechápavě pohlédnou a Nikki s Emou vstanou.
,, Co se děje?" zeptá se strejda a jde k nám.
,, V nemocnici zjistili, že ..." začnou mu opět téct slzy a já mu je utřu.,, Ronnie, má leukémii."
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka