Chapter 31.

220 12 0
                                    

    Po několika týdnech sem začala pociťovat únavu. Naštěstí tady byl pro mě Tom a Alex s Emou.
,, Máš sbalený co potřebuješ?" zeptá se mě Tom a já se zvednu z postele.
,, Jo." vyjdeme z pokoje a zamíříme do obýváku.
,, Ronnie, jak dlouho budeš pryč?" zeptá se Beka a běží k nám.
,, Jen na pár dní ... jak se vrátím pojedeme někam na výlet jo?" řeknu a obejmu ji.
,, Dobře." řekne nakonec a jde se s Liv a Liz dívat do pokojíčka na pohádky.
,, Takže ..." stoupne si Ema a jde k nám.,, ... jestli se to zhorší a ty budeš muset být déle v nemocnici, tak se chci zeptat, jestli by s námi mohla jet Rebeka do Ameriky. Chodila by tam do školky a vy by jste měli čas na sebe a na uzdravení." Alex si stoupne vedle ní a usměje se na mě.
,, Neboj, nechceme ji adoptovat." zavtipkuje trošku.,, Vrátíme ji jak se uzdravíš."
,, Anglicky umí, to je pravda, ale nevím jestli by to zvládla. Zase se stěhovat ... já ... potřebuju pár dní na rozmyšlení." řeknu a znervózním.
,, Jo klidně, tak ... my ji teda pohlídáme." řekne teta.
,, Jídlo je v ledničce a ..."
,, My víme. Ostatní věci jsou ve špajzu." dokončí za mě Alex.
,, Tak my pojedeme." řeknu a obejmu je.
    Sestřička mi ukáže pokoj a já se posadím na postel.,, Jestli chceš můžu tu zůstat." řekne Tom a posadí se vedle mě.
,, Ne. Sám víš, že většinu dne prospím a navíc nechci, abys mě viděl takhle."
,, Jak?"
,, Na různých přístrojích a kapačkách, chápeš."
,, Doufám, že se se mnou nechceš rozejít." řekne sklesle a já ho políbím.
,, Jasně, že ne. Proč bych to dělala? Miluju tě, nikdy tě nechci ztratit, ale ... zrovna teď potřebuju být na pár dní sama a nepotřebuju, aby mě někdo viděl, jak tady ležím a vypadám jak mrtvola." ubylo mi celkem na váze a moje vlasy strašně moc začaly řídnout.,, Podívej se na mě ..." zadívá se na mě a uvidí můj unavený obličej.,, ... já tě vážně moc miluju a nikdy bych se s tebou nerozešla. A navíc musíš poznat Harryho novou holku."
,, Já nevím ... jsi moje všechno. Teď jsi moje rodina ty s Bekou."
,, Ty moje taky ... ale Nikki s Domem tě už dlouho neviděli, takže by ses měl vážně na chvíli vrátit domů." chvíli se na mě dívá, ale pak kývne.
,, Dobře, ale jen na dva dny."
,, Ne, já tady budu týden, takže ty doma taky týden."
,, Dobře, generále." zasměje se a dá mi pusu. Pak se přeslíknu do nemocniční košile a lehnu si. Příjde doktor a sestra, odeberou mi trochu krve, dají kanilu a pak mě napojí na nějaký přístroj. Pak se vyfotí s Tomem a já jsem ráda, že ten stroj nijak nehlučí, nebo nevydává nějaké zvuky. Začínají se mi zavírat oči a oni odejdou.
,, Propouštím vás, vojíne." zasměju se unaveně a Tom mi dá pusu na čelo.
,, Miluju tě ... brzy se vrátím."
,, Já tebe taky." natáhnu se, abych mu pusu oplatila, ale Tom je rychlejší. Pohladí mě po vlasech a já mu chytnu ruku. Jemně ji stisknu a pak usnu.

Nekonečný tanec (Infinity dance)Kde žijí příběhy. Začni objevovat