,, Jste přítelkyně, Toma Hollanda?" padla už několikátá otázka.
,, Ne. Jsme jen kamarádi." odpovím a opřu se rukama o stůl.
,, Jak jste se poznali?" zeptá se mně zas někdo jiný.
,, Tak jako normální lidé." obejdu otázku.
,, Jak dlouho už se znáte?"
,, To zatím nechci říkat."
,, A co váš bývalý přítel? Nezradila jste ho tím?" padla otázka, kterou nikdo nečekal.
,, Jak víte o Oliverovi." řeknu a vyvalím oči.
,, Tak, novináři znáte to." pousměje se jeden.
,, Právě ano ... už je to jen kamarád. A nezradila jsem ho, to on mně." odpovím a ostatní si poznačí co jsem řekla.
,, Jak vás zradil?"
,, Dobře, to už je naše věc." řeknu a už mě to přestává bavit.
,, Tak jinak ... co si myslíte o tom, jak bude reagovat Zendya až zjistí, že má novou kamarádku se, kterou strávil víkend a co se dělo ví jenom on a vy." další překvapivá otázka. Dobře, tak a jsem v prdeli.
,, Jak by to měla vědět? Zendyu nezná. Zendya je moc milá holka, pochopí, že jsou jen kamarádi." odpoví za mě Bell, protože ví, že mně zahnali do kouta.
,, A vy víte něco o tom ,,záhadném" víkendu?" zeptají se Bell.
,, Já to vědět nepotřebuju. Já jsem spokojená, když vím že je Ronnie šťastná." usměje se.
,, Dobře, děkuju vám za otázky ..." pomalu se začnu zvedat ze židle a ostatní taky.
,, To my děkujeme." poděkují ostatní a pomalu odejdou. Jakmile všechny reportérské auta odjedou, zavřu dveře a jdu kuchyně.
,, Děkuju za záchranu." obejmu ji.
,, Hned sem poznala, že potřebuješ pomoct. Vždycky tu pro tebe budu." řekne a objetí mi oplatí.
,, Představím Kate, Tomovi." řeknu a sednu si.
,, Jakože Katarínu? Učitelku?" zeptá se Bell.
,, Jo, je pro mě jako druhá máma. Vždyť jsem ji viděla víckrát jak svoji pravou mámu."
,, Ajo, vlastně ... jo, myslím, že je to dobrý nápad. Jak si na něj přišla?"
,, Ze srandy mi řekla, ať ji pozvu na večeři, když tady Tom. A mě to přišlo jako dobrý nápad. Aspoň pozná moji ,,mamku" a já tu jeho." řeknu a usměju se.
,, A kdy to teda vyřešíš s Oliverem?" připomene mi Bell.
,, V ten pátek. Je toho hodně co mu chci říct."
,, Tak jasně a hlavně se ho neboj. Prostě mu to řekni jak to cítíš."
,, Já se ho totiž vždycky strašně bála." řeknu sarkasticky a opřu se o židli.,, A co Sam?" zeptám se jí.
,, Zjistila sem, že má holku. Nic nebude." řekne otráveně.
,, Škoda ... no nic, klidně si ohřej další jídlo. Já tady zatím uklidím." řeknu a vstanu. Vezmu si všechno co potřebuju a začnu uklízet.
,, Myslíš, že tě v tom nechám?" řekne Bell a hned mi začne pomáhat.
,, Nechceš přespat? Věci bych ti půjčila a ráno by jsme ti zajeli pro věci do školy."
,, Nebude ti to vadit?" zeptá se mě a já nechápu co řekla.
,, Nějak nechápu na co ses zeptala." zasměju se.
,, Jasně, budeš jen ráda, že tady nebudeš sama. Mamka to pochopí ... a pak tě bude nutit u nás spát, abys tady nebyla sama." uvědomí si a začne se smát.Další den a středa, proběhla škola celkem v pohodě. Kate sem oznámila, že má přijít v sobotu na večeři a ona souhlasila. Sice s menším přemlouváním, ale nakonec kývla. Přišel čtvrtek a já se psychicky připravovala na setkání s Oliverem. Neviděla jsem ho skoro tři týdny.
,, Ronnie, nedáváš pozor." vyruší mě z myšlenek paní učitelka.
,, A co děláme?" zeptám se.
,, Kontrolujeme úkol, máš ho?" zeptá se mě.,, Jdu ti ho zkontrolovat." řekne a podívá se mi do sešitu.,, Jako vždycky ho máš ... aspoň někdo." pochválí mě a něco si zapíše.,, Máš malou jedničku." řekne a já se usměju. Zabrní mi mobil a já se nenápadně podívám. Ahoj, jestli nevadí, tak přijedu dřív. U tebe před domem budu zhruba v šest.
Podívám se na Bell a ona po mně střelí nechápavý pohled. Ukážu jí mobil a ona vyvalí oči.
,, Můžu se s ním seznámit?"
,, Že se ptáš ..."
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
Fiksi PenggemarObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka