A je to tady. Řeknu si a posadím se na postel. S Tomem jsme se rozhodli, že svatba bude v Anglii, protože on má více příbuzných a přátel než já, což se dalo čekat, a navíc by všichni museli jet takovou dálku. Rozrazí se dveře a dovnitř vejde Nikki, Bell, Kate a Ema s holkama.
,, Konečně jsi vzhůru." řekne Liv a sedne si vedle mě.
,, Můžeš si jít vyčistit zuby ... my zatím všechno připravíme." rozkáže Nikki a začne si vydělávat všechnu kosmetiku co má na stůl. Já ji poslechnu a jdu si vyčistit zuby a opláchnout obličej.Nakonec si obuju bílé lodičky na vysokém podpatku a postavím se. Vlasy mám v ozdobném drdolu a jsem jen jemně nalíčená, abych vypadala přirozeněji. V pokoji už nikdo není, protože se šli sami chystat. Podívám se na sebe do zrcadla a pak jdu k oknu. Spatřím Toma jak chodí mezi hostama a vítá je. Pak chviličku zmateně chodí sem a tam a neví co má dělat. Usměju se a někdo vejde do pokoje.
,, Ahoj ... jak ses vyspala?" zeptá se Oliver a zavře za sebou dveře.
,, No tobě to sluší ..." příjdu k němu a utáhnu mu kravatu, protože ji má povolenou.
,, Jsi nádherná ... jen škoda, že ne moje." zavtipkuje a já se zasměju.,, To by řeklo moje starý já."
,, Upřímně se mi líbí tvoje nový já."
,, Mrzí mě ... to s ... miminkem." řekne pomalu a dá mi ruku na tvář.
,, Už je to v pohodě ..."
,, Není to v pohodě ..." chce pokračovat dál, ale já mu dám ruku přes pusu.
,, Je to v pohodě, protože jsem zase těhotná."
,, Cože?" zeptá se udiveně Oliver.,, Gratuluju." řekne, chytne mě do náruče a zatočí se se mnou.
,, Jsem v prvním měsíci, takže ještě nevím co to bude." řeknu a on mě zase postaví.
,, Hlavní je, že už jsi v pohodě."
,, Nikdo to ještě neví, takže pššš." usměju se a do pokoje vtrhne Kate.
,, Ronnie ... máš už být dole." řekne a oba dva nás táhne za ruce dolů.Alex mi nastaví ruku a já ji chytnu. V druhé ruce pevně stisknu kytici tmavě modrých a bílých růží a pomaličku se rozejdeme k oltáři. Beka, Liv a Liz jdou před námi a rozhazují modré a bílé okvětní lístky růží. Jsou tak roztomilé v těch modrých šatičkách. A jelikož je Liv už starší, tak jí Ema povolila menší podpatky ... a jde vidět, že si je užívá, protože se nese jako královna. V duchu se zasměju a pak se podívám na Toma, který tam na mě čeká. Pomaličku k němu dojdeme a já Alexe obejmu. Všichni se posadí a oddávající začne řeč.
Jakmile to dopovídá, tak se rozpovídá Tom.,, Ronnie ... přišla si mi do života úplnou náhodou. Ale já hned poznal, že si tě jednou vezmu. Nikdy jsem nikoho nemiloval tak moc jak tebe. Nedokážu popsat jak moc tě miluju, ale ty to jistě víš. A doufám, že spolu zůstaneme ať se děje co se děje." trošičku kratší, ale nádherný.
,, Nevěřila jsem, že se někdy do někoho zamiluju tak rychle, ale tak hluboce jako do tebe. A už vůbec ne, že do někoho jako jsi ty. Miluju tě nade vše a já vím, že to tak zůstane do konce mého života ... protože to ty jsi moje láska, ty jsi moje všechno ... ty jsi můj život.
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka