,, Ronnie, já sem dostala štěně!" zaječí šťastně Beka do mobilu.
,, A jak se jmenuje?"
,, Jackie."
,, A má tě ráda?"
,, Jo ... ale pořád mě tahá za tričko." řekne naštvaně a my se s Tomem zasmějeme.
,, A když se tě někdo zeptá jaká je to rasa ... co řekneš?" zeptá se Tom.
,, Nikki, mi řekla, že je to Jack ... luser." řekne a znovu se zasmějeme.
,, Ty jsi vybrala Jacka?" zeptá se mě Tom a usměje se.
,, Jo, nechtěla jsem jí vybrat něco co bude větší než ona." zasměju se.,, A hlavně neponocuj."
,, Neboj ..." uklidní mě Beka a uslyším v pozadí jak se Nikki zasměje.
,, Tak už se jdi okoupat jo?"
,, Dobře, tak ahoj Ronnie a Tome." rozloučí se a podá mobil Nikki a Domovi.
,, Už je to i v televizi." řekne Dom a já nechápu o čem mluví.
,, Co je v televizi?" zeptám se a podívám se na Toma.
,, Všichni ví, že máš tu nemoc." řekne Nikki.
,, Aha." nevím co dál říct.
,, Já tu jsem pro tebe, neboj." řekne Tom a dá mi pusu na spánek.
,, Chtěl jsi říct my!" zavolá Nikki a já se zasměju.
,, Ano, mami." usměje se Tom a Dom taky.,, A co Tess? Jak reaguje na Jackie?"
,, Mí ji ráda. Tess, má ještě víc energie než dříve. Celou dobu si hráli s Bekou."
,, A prokousli Rebece tričko." zasměje se Dom.
,, Jé, ahoj, jak je?" přidá se Sam.
,, Co tady děláš? Nemáš uklízet nádobí?" zeptá se Nikki.
,, Už ho jdu uklízet ... tak se mějte." zavolá a zase odejde.
,, Tak se vyspěte dorůžova a zítra zavolejte." popřeje nám Nikki dobrou noc.
,, Ahoj." řekne Tom.
,, Dobrou." řekne Dom a Tom tipne hovor.
,, Zítra za náma někdo příjde ... teda za tebou."
,, Co? Kdo?" zeptám se a narovnám se.
,, To je překvapení." usměje se a dá mi pusus.
,, A je to jeden člověk? Nebo jich bude víc?" pusu mu oplatím.
,, Bude jich víc." dá mi opět puau.
,, A znám je?" opět mu ji oplatím.
,, Tak trošičku." to už mi dá velkou pusu.Ráno po snídani se vrátíme do pokoje a já se podívám na mobil.,, Bell, se zítra staví." řeknu a stáhnu svých, teď už pár, vlasů do culíku.
,, Vezme sebou Kate?"
,, Jo, i Jakoba."
,, Takže zítra jim řekneme o tom, že si mě vezmeš?"
,, A kdy jindy?" usměju se a Tom mě plácne po zadku.
,, Zlato?"
,, Ano?"
,, Nezašla bys mi pro něco dolů do automatu?" zeptá se a rozvalí se na postel.
,, A co by jsi chtěl?"
,, Něco co je sladší než ty."
,, Tak to bude těžký ..." zavtipkuju a zamířím do automatu. Vyberu mu nějakou tyčinku a jdu zpátky do pokoje. Ale po cestě narazím na sestru.
,, Můžu se vás na něco zeptat?"
,, Samozřejmě, slečno Davisová ... nebudeme si tykat?" zeptá se mě. Přece je jenom starší, tak jsem ráda, že mi to nabídla.
,, Dobře." potřeseme si rukou.,, Dobře ... můžu se tě na něco zeptat, Bello?"
,, Jasně, Ronnie."
,, Ale chci slyšet pravdu ... kolik mi dáváš procent na přežití." zeptám se vážně, ale i trochu smutně. Úsměv jí opadne a chvíli přemýšlí.
,, Ronnie, já vážně nevím ... ale doktor říkal, že se trošku zlepšilo ... ale může se to i zhoršit."
,, Dobře, tak kolik bys mi dala teď, po tom zlepšení a kolik by jsi mi dala, kdyby se to zhoršilo."
,, Tak jo ... teď po tom zlepšení, tak 50% ... a jestli se to zhorší, tak asi 35-40%."
,, Aha ..."
,, Ale nemusí se to zhoršit, pokud budeš odpočívat."
,, Tak to, abych si šla lehnout." usměju se a rozejdeme se každá jiným směrem. Čím to je, že mám dneska, tak dobrou náladu ...? A pak otevřu dveře od pokoje.,, Tak to mi poser holý záda ..."
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka