Ráno se probudím a cítím jak mě zabolely ruce. To sem v sobě toho měla asi moc, abych boxovala skoro celou noc. Řeknu si a vstanu z postele. Obleču si košilové šaty s páskem a nazuju si kotníkové boty na podpatku. Dojdu do kuchyně, udělám si proteinové pití na svačinu, popadnu kabelku s učením a jdu směrem k autu. Já jsem si ho vlastně zaparkovala do garáže. Vzpomenu si a nastartuju. Zmáčknu na dálkovém ovladači ,,open", aby se vrata otevřely a jak tak jedou nahoru, uvidím před domem nějaký ruch. Vyjedu a uvidím nějaké lidi s kamerami a foťákama. To snad ne ... Lidi se naschromáždí okolo mého auta a já nemůžu nikam jet. Blesky mi oslepují oči a oni ťukají na okna a já mám pocit, že je rozbijí. Naštvu se a velice hlasitě zatroubím. A troubím tak dlouho, dokud se všichni neodlepí od mého auta. Teprve pak stáhnu okýnko.,, Když vám odpovím na otázky ... necháte mě pak?" nezmůžu se na nic jinýho.,, Ve čtyři přijedu zpátky sem. Maximálně šest lidí pozvu k sobě domů a zodpovím vám otázky."
,, Takže ve čtyři." řekne jeden chlap s foťákem a já odjedu. Ach jo ...Dojedu před školu, kde naštěstí skoro nikdo není a já rychle dojdu do svojí třídy. Po chvíli přijde Bell a sedne si hned ke mně.,, Byli u mně novináři. Řekla jsem jim, že ve čtyři přijedu domů a zodpovím jim pár otázek. Pojedeš se mnou?" zeptám se jí a ona na mě soucitně pohlédne, protože ví, jak se cítím.
,, Jasně." řekne a obejme mě.
Po půl hodině se třída naplní lidma, kteří se na mně buď vražedně dívají, a nebo se chovají jak normálně a usmívají se.
Škola proběhla v celku normálně, učitelky proti mně nic neměli. Některé mi věnovali více pozornosti, aby si u mě šplhli, ale myslím, že by to mělo být naopak. S bell jsme u skříněk a hned vedle mně se objeví moje oblíbená učitelka.,, Ahoj, Ronnie. Můžeš na chviličku?" zeptá se mně a já kývnu.
,, Potřebujete něco?"
,, Ty chodíš s Tomem Hollandem?" zeptá se mně a já už nevím co mám dělat. Asi si na to budu muset zvyknout. Ale mám ji ráda a vím, že ji můžu věřit, takže se jí nebojím něco říct. Kolikrát už byla u mě na večeři, obědě a na kávě. Viděli jsme se spolu v soukromí vícekrát než já se svojí vlastní mamkou.
,, Ne, jsme jen kamarádi. V pátek jsme se poznali a přes víkend jsme se strašně sblížili. Dá se říct, že jsme nejlepší kamarádi." vysvětlím a začnu si hrát s řetízkem.
,, A nejlepší kamarád, dává takové dárky?"
,, Nejlepší kamarádi si můžou dát i pusu a oba ví, že je to pořád jen kamarádská pusa ..."
,, Když ti kluk dá nějaké srdíčko, je jedno jestli řetízek nebo bonboniéra ve tvaru srdíčka, vždy to znamená něco víc. I když někdy jen trochu, tak vždycky." řekne a usměje se.,, No nic, asi spicháš, už nebudu otravovat ... měj se. A nezapomeň mě pozvat na večeři až za tebou přijede." řekne ze srandy a odejde. Vlastně to není špatnej nápad. Aspoň pozná něco jako moji mamku.Dojedeme s Bell před dům a tam už čeká několik lidí.,, Máš doma uklizeno doufám?" zeptá se mě nenápadně Bell.
,, Vždycky mám uklizeno." ujistím ji a jdeme ke dveřím.,, Dobrý den, doufám, že nevadí, že u toho bude i moje kamarádka." zeptám se a pozvu je dovnitř.,, Zouvat se nemusíte. Dnes mám v plánu ještě uklidit." řeknu a šest novinářů s kamerami se nahrnou do prostorného obýváku.,, Prosím nenatáčet. Řekla jsem, že vám zodpovím pár otázek ... tím sem myslela mimo kamery." řeknu a oni překvapivě kamery položí a vytáhnou si notesy a propisky.
,, Kdyby jsi byla celebrita, tak by tě všichni poslouchali. Před médiama působíš tak sebejistě. Jakoby ti patřil celej svět." pohlédne na mě Bell.
,, Tak nemůžu být malá holčička co pořád říká ano a nechá si všechno líbit."
,, To už bys tady dávno nebyla." řekne Bell a chytne mě za rameno.
,, Chce někdo kávu, vodu nebo čaj?" zeptám se. Pár lidí odpoví, že ne, že to bude chvilka.
,, Bell, chceš jídlo?" zeptám se a Bell kývne hlavou. Ona ví kdo vaří nejlíp na světě. Řeknu si pro sebe a mezitím jí to dám do mikrovlnky a jdu si sednout ke stolu a čekám až se usadí i ostatní ... čekám na jakékoli otázky. Asi jsem to neměla dělat, ale co už. Nemusím odpovědět na všechny.
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka