Když se probudím, je ještě tma. Opatrně vstanu a vezmu si sluchátka. Opatrně zavřu dveře, aby mě neslyšel, když budu píct. Pustím si písničky potichu si začnu vytahovat mouku a ostatní věci.
Jakmile je forma s těstem v troubě, někdo mě chytne za pas a já se leknu. Vytáhnu si sluchátka z uší a otočím se.
,, Dobré ráno." usměje se.
,, Dobré." odpovím a věnujeme si malou pusu.,, Neměl jsi vstávat. Ještě to není hotové."
,, Ale já chtěl." usměje se, jako by měl něco v plánu.
,, Co máš v plánu?" zeptám se a Tom si mě vyzdvihne. Já mu nohy obtočím kolem pasu a chytnu se jeho ramen.
,, Lechtání to nebude." zvážní a podívá se mi přímo do očí. Jeho pohled mluví jasně ,,můžu?"
Kývnu a začnu mu líbat krk. Pomalu jde do pokoje, položí mě, ale já ho nohama nechci pustit. Usměje se a sundá si tričko. Pak se nakloní blíž a začne líbat krk mně. Rukou mi zajíždí pod tričko, které ze mě rychle stáhne. Svoje ruce zapletu do jeho vlasů a on mi začne vyslíkat kraťasy. Srdce se mi rozbuší ještě víc a trošku ho zatáhnu za vlasy. Tom se pousměje a svlíká mě dál. Jakmile je odhodí pryč, políbíme se, tak vášnivě, že vzdychnu. Najednou přestane a vážně se na mě podívá.
,, Popros." řekne a lišácky se usměje.
,, Prosím, Tome ..." zašeptám ... a pak ho ucítím ve mě a na celém svém těle ...
ČTEŠ
Nekonečný tanec (Infinity dance)
FanfictionObyčejná holka co se zamiluje do neobyčejného kluka