Chapter 21.

338 17 2
                                    

    Ráno se probudím, protože mě něco lechtá na tváři. Otevřu oči a uvidím nad sebou Toma, jak má v ruce nit a lechtá mě jí. Usměju se Tom mi věnuje polibek.
,, Miluju tě." dodá k tomu a usměje se na mě tím nejkrásnějším úsměvem na světě.
,, Já tě taky miluju."
,, Takže ..."
,, ... spolu ..." doplním ho.
,, ... oficiálně chodíme?" zeptá se a usměje se.
,, Jo." odpovím a on mě obejme. Chytnu ho kolem krku a dám mu pusu na tvář.
,, Udělal jsem snídani." řekne a já se posadím.
,, Vážně?" zaculím se.
,, Umím spoustu věcí ... třeba udělat někomu spoustu tetování na krku, a nebo kousance na rameni." zasměje se a já jdu k zrcadlu. A pak uvidím, co jsem ještě nikdy neviděla. Celý můj krk je od cucfleků a rameno mám dokousané. Na těch kousancích je vidět vášeň, kterou máme. Je ji víc než sem měla s Oliverem. Řeknu si pro sebe a střelím po něm vražedný pohled.
,, Asi tě budu žalovat za domácí násilí."
,, To já tebe asi taky." vstane, dojde ke mě a ukáže mi záda. Skoro celá jsou od mých drápanců ... naštěstí nejsou do krve, jen jsou rudá jako rubín. Pak se otočí zpátky na mě a má ode mě taky kousanec na rameni.
,, Tak na tohle jsem asi zapomněla." usměju se a on si mě opět přehodí přes rameno a odnese mě do kuchyně. Tam už jsou nachystaná míchaná vajíčka a chlebíkem a džusem.,, Já sem doma, ale džus neměla ... ani chleba."
Tom se usměje a spojí si ruce za mými zády.,, Chleba jsem koupil a džus taky ... je ještě teplej." dodá a já mu dám pusu.
,, Ty mi děláš čím dál větší radost."

    Skoro celý den se díváme na filmy, jíme popcorn a povídáme si.
,, Co kdybych tě představil našim už příští víkend. A do médií to dáme oficiálně, že jsme spolu." navrhne mi a já k němu vzhlídnu.
,, Už příští víkend." zašeptám a Tom se zasměje.
,, Jo. A jak se seznámíte, tak se dáme na instagram a média se hned budou ptát, jestli je to pravda a my to potvrdíme."
,, Ale vždyť nás budou mít za idioty. Známe se týden a už spolu chodíme."
,, Tak jim řekneme, že se známe už delší dobu, ale že teď jsme se víc sblížili ..."
,, To není špatnej nápad." řeknu a dám mu pusu.,, Ty mi dneska zase odjedeš?" zeptám se smutně.
,, Přemýšlím, že tady zůstanu do pátku ... jestli to nevadí."
,, To jako vážně?" zvýším hlas a hned ho obejmu kolem krku.
,, Budeš chodit do školy ... já na tebe budu čekat. Mezitím ti můžu uvařit, uklidit, chystat ti svačiny, když budeš unavená. Budeme se dívat na filmy a ..." pak se na mě podívá a lišácky se usměje.
Podívám se na něj a začervenám se.,, Chceš riskovat další škrábance a kousance?" zeptám se ho a on kývne. Obkročmo si na něj sednu a začnu ho jemně líbat na krku, někdy ho i trošičku kousnu a on mi jezdí rukama po pasu. Sednu si na něho tvrději a ucítím, to co mám.,, Co bys udělal, kdybych tě teď takhle nechala ..." zeptám se a přestanu ho líbat.
,, Asi bych tě našel a pak ..." nedořekne to a já mu dám ten nejvíc vášnivý polibek, který sem ještě nikomu nedala. Tom přemístí ruce na moje stehna a začne mi sundávat kraťasy. Najednou zazvoní zvonek.
,, To snad ne." řekneme zároveň a já jsem nucená vstát a jít ke dveřím. Otevřu je a tam stojí pošťačka a dopisem.
,, Slečna Davisová?"
,, Ano."
,, Tady máte doporučeně dopis ... a tady mi to podepište." řekne a já popadnu propisku a podepíšu papír.,, Na shledanou."
,, Nashle." odpovím a otevřu dopis.,, Ahoj Rony, rodiče mi řekli ať ti to napíšu já. Tak ti chci oznámit, že se firmě vede dobře. Škola je taky v pohodě a Liz se má taky dobře. Doufám, že ve škole se máš v pohodě. A už se těšíme všichni na Olivera. Přijedeme příští víkend, tak ho vem k nám s sebou. Měj se pěkně, tvoje Liv."
,, Oni se nedívají na zprávy nebo co?"
,, Co se děje?" zeptá se Tom a vstane.
,, Píše mi moje sestřenice."
,, Cože? Ty máš sestřenici?"
,, Můj táta má bráchu ..."


Doufám, že se vám zatím příběh líbí. Předem se omlouvám za chyby a děkuju, za tolik čtenářů a lidi co hlasují. Jsem moc ráda, že vás mám :) 

Nekonečný tanec (Infinity dance)Kde žijí příběhy. Začni objevovat