Dojdu opatrně do obýváku a najednou se rozrazí dveře do chodby. A hned se v nich objeví celá Tomova rodina.,, Překvapení!" zavolají všichni najednou a postupně mě jdou všichni obejmout.
,, Ty jsi to věděl?" zeptám se Toma a on mi dá ruce na zadek.
,, Jo ... bylo to překvapení."
,, Doufám, že tady zůstanou na Vánoce." dám mu ruce kolem ramen.
,, Zůstanou tu do Sylvestra." řekne a dá mi pusu.
,, Konečně pořádný Vánoce ... miluju to, když je dům plnej lidí." pusu mu oplatím. Pak on mi dá zase pusu a já mu a zase na střídačku.,, Tak fajn, tohle můžeme dělat večer ..."
,, Už je večer." zasměje se.
,, Já myslela v posteli ... teď musíme doplnit pití a jídlo na stůl."
,, Nejsi unavená?" zeptá se mě podezřívavě Tom.
,, Byla jsem. Jakmile přijeli ostatní, tak se cítím hned líp. Jak kdyby slovo leukémie nikdy neexistovalo. Miluju tě." dám mu pusu a hned mám lepší náladu. Dojdu do obýváku a Nikki jde pomoct Tomovi do kuchyně. Podívám se na ně a vidím jak si o něčem vážným povídají. Tom pak ale něco řekne a Nikki se usměje a podívá se na mě. Já se usměju a pak se napiju vody. Tom s Nikki za chvíli dojdou a Tom si sedne hned vedle mě, jako vždycky. Usměju se a dám mu pusu na tvář.
,, Za co to bylo?" zeptá se potichu.
,, Za to, že si nemůžu přát lepšího kluka na světě. Protože lepší kluk na světě není." usměju se a opřu si o jeho rameno hlavu.Večer si všichni vlezeme do svých pokojů a já si vyčistím zuby. Jakmile otevřu dveře a chci si lehnout, Tom mě chytne kolem pasu a políbí mě.,, Kde jsme to skončili?" usměje se a líbá mě dál. Začnu mu přejíždět rukama po zádech a pak mu vklouznu pod tričko. On mi vysleče vršek pyžama a vyhoupne si mě na sebe. Obmotám si nohy kolem jeho pasu, ale musím se chytnout pevně rukama, protože bych se jen nohama neudržela. Tom to pozná a proto mě hned položí na postel. Jde vidět, že si dává pozor, aby mi něco neudělal.
Ráno se probudím na Tomově ruce. Sáhnu na ni a cítím, že už je celkem studená, takže se už o ni neopřu a dám mu ji vedle něj. Podívám se na mobil kolik je a je teprve šest. Vážně? Musela jsem se vzbudit zrovna teď? Všichni spí ... co mám dělat? Řeknu si pro sebe a zapřemýšlím. Půjdu nachystat pro všechny tousty. Opatrně vstanu z postele, vyjdu z postele a opatrně zavřu dveře. Dojdu do kuchyně a do sluchátek si zapnu písničky. Při dávání šunky a sýru mezi tousty, si začnu tancovat. O několik desítek minut tančení a chystání to konečně dochystám, a tak si sednu na gauč a dívám se na fotky co jsme s Tomem nafotili, když jsme ještě nevěděli co se se mnou děje. Vyberu jednu, kde si dáváme pusu při západu slunce a označím ho tam. Po chvíli se tam objeví víc jak tisíc srdíček a já se zasměju štěstím.
,, Co že jsi tak veselá tak brzo po ránu?" zeptá se Sam a sedne si vedle mě.
,, Dala jsem na Instagram novou fotku a po chvíli tam je víc jak tisíc srdíček."
,, Jo taaaak." usměje se Sam.
,, Jak se jmenuje ta Harryho holka?"
,, Emily."
,, Jaká je?" zeptám se zvědavě.
,, Je hodná. Už se znají delší dobu, takže i já ji znám delší dobu. Jinak je to brunetka, asi trošku vyšší než ty ..." zasměje se, protože měřím jen 164 centimetrů, takže jsem jen malý trpaslík.,, ... a je o půl roku mladší než Harry."
,, A co ty? Máš nějakou vyhlídnutou?"
,, Nooooo..." začervená se.
,, Noooo ... kdo to je?"
,, Nebudeš naštvaná?"
,, Počkej co? Proč bych měla být naštvaná?" zeptám se.
,, Je to Bell."
,, Bell? Vy se znáte? Kdy jste se stihli seznámit?"
,, Začali jsme si psát. Pak jak jsme sem poprvé přijeli, tak jsme šli na chvíli ven a jak jsi byla v nemocnici, tak za mnou přiletěla na víkend."
,, Jak to že o tom neví Nikki nebo Dom?"
,, Byla tam natajňačku. Ví o tom jen Harry."
,, Ona mi o tom neřekla ..." řeknu a oba dva se zasmějeme, i když se vevnitř cítím trošku ... jak bych to řekla ... podvedena. Vždycky jsme si všechno říkaly, proč mi o tom neřekla?,, A ty se jí líbíš?"
,, Tak to nevím ... jak se chová když je s tebou?"
,, No je drsná, a taková nebojácná ... jak se chová s tebou?"
,, Taková stydlivá, tichá, ale milá."
,, Ahaaa ... přesnej opak." zasmějeme se oba dva. Ještě chvíli si povídáme a pak se díváme na různá vtipná videa. A mám takový pocit, že se čím dál tím víc sbližuju s klukama. Nikdy jsme se nějak extra nebavili, ale myslím, že teď z nás budou velcí kamarádi.