Chapter 20.

324 19 0
                                    

    Sedneme si ke stolu, kde už je nachystané jídlo.,, Dobrou chuť." řeknu a usměju se.
,, Dobrou ... takže vy spolu chodíte?" zeptá se Jake.
V tu chvíli vůbec nevím co odpovědět.
,, Jo." řekne Tom a dá mi ruku na koleno. Usměju se na něho a začervenám se.
,, Notak, to je jejich věc." pokárá ho Kate a střelí po něm vražedný pohled.
,, To je v pohodě." usměju se na ni a ona mi ho oplatí ještě vřeleji.,, Navíc, jste jako moji rodiče ... děkuju vám za všechno, co jste pro mně udělali."
,, To je samozřejmost." řekne Kate a trošku se jí zalesknou oči.
Po večeři jsme se s Kate odebrali do kuchyně umývat nádobí. Tom a Jake zůstali v kuchyni, pili víno a u toho se něčemu pořád smáli.
,, Vy spolu chodíte od té doby, co se vás na to zeptal Jake, že jo. Teda aspoň podle tebe." řekne Kate a mě překvapí jak umí číst v lidech.
,, Jo. Já myslela, že jsme jen kamarádi, ale pak ..."
,, Já vím. Dneska jenom záříš. A ty pohledy znám." řekne a já se usměju. Umí snad číst myšlenky?
,, Že mně to nepřekvapuje. Čteš tak dobře v lidech, že by jsi vyřešila vraždu za deset sekund." zasměju se a ona mi dá ruku na rameno.,, Ale jsem ráda, že sem díky Tomovi, zapomněla na Olivera."
,, O tom nic nevím. Musíš mi o něm říct."
,, S Oliverem jsem chodila dva roky, to víš. No a před třema týdnama mě podvedl. Prej sem mu nedala čtyři dny a on to nevydržel a chtěl to. No tak mě podvedl, ale teď mě chce zpátky. A včera jsme se sešli, abychom si to vyříkali, ale já prostě nedávám druhý šance, když mi někdo něco takovýho udělá ... já vím, když miluješ odpustíš i vraždu, ale poslední dobou ten vztah byl jen o sexu. Už to nebylo milování plné polibků, ale jenom sex. Ani mi pomalu neříkal, že mě miluje. Takže pro mě už ten vztah skončil dřív." vysvětlím a Kate mě obejme. Já jí objetí oplatím a ukápne mi i slza. Přece jen to byl můj opravdový vztah, ale s Tomem to beru úplně nejvíc vážně, jak to jen u mě jde.
,, Máš Toma, už to bude v pořádku." řekne a odobejmeme se. Douklízíme nádobí a jdeme si za nimi sednout. Tom mi dá ruku kolem ramen a já se k němu přiblížím.
,, Vybrala sis dobře, Ronnie." řekne Jake a zvedne sklinku vína před sebe.,, Na vás dva." usměje se a všichni si ťukneme. S Tomem si věnujeme polibek a Kate s Jakobem taky.
,, Tak my už půjdeme." oznámí Kate a oba dva vstanou a jdou do chodby. My je vyprovodíme ven a jakmile odjedou, Tom si mě hodí přes rameno a jde se mnou do pokoje.
,, Já musím ještě uklidit ten stůl ..." zasměju se.
,, Nemusíš nic." řekne a postaví mě na zem. Svlíkne mi šaty a pak si sám sundá košili a kalhoty. Popadne mě za pas a přitiskne mě ke zdi. Propleteme si ruce a on mi je přitiskne nade mě. Jednou rukou mi přejíždí po pase a pak si mě vyhoupne. Nohy si obtočím kolem jeho pasu a začne mi líbat krk.
,, To budou další tetování." zasměju se a on taky. Málem mě pustí  já sebou trhnu. Tak mě radši položí na postel a zasypáváme se polibky. Políbí mě tak vášnivě, že ho škrábnu na zádech a on jemně zasténá. Tak ho nenapadne nic jinýho, než mě kousnout do ramene. Oba dva se zasmějeme a nadále pokračujeme. Jak je s ním život krásnější ...

Nekonečný tanec (Infinity dance)Kde žijí příběhy. Začni objevovat