Chapter 19.

347 16 4
                                    

    Ležíme vedle sebe v posteli a já spokojeně oddychuju.,, Doprdele!" vykřiknu a rychle běžím do kuchyně. Otevřu troubu a z ní vyletí kouř. Popadnu chňapky a rychle vytáhnu formu se spáleninou uvnitř. Tom přiběhne a jak to uvidí, tak pootvírá okna a dveře. Rychle zapnu větrák, vypnu troubu a jdu pryč z kuchyně, protože se tam nedá dýchat. Vyběhneme na terasu a tam se začneme smát.
,, To jsme strávili v posteli takovou dobu?" řeknu a jemně do něho šťouchnu.
,, Tobě to přišlo jako doba?" hodí po mě vražedný pohled a přitáhne si mě k sobě.
,, Jako nádherná doba." řeknu jemně, dám mu ruce kolem krku a dám mu dlouhou, vášnivou pusu. On mi z pasu sjede rukama na zadek a zmáčkne. Vyhoupne si mě a já mu nohy obmotám kolem pasu.,, Měla bych to jít domů uklidit." řeknu a on mi začne líbat krk.,, Protože dnes příjde na večeři moje učitelka ..."
,, Učitelka?" zeptá se a nepřestává líbat.
,, Je něco jak moje mamka. Viděla jsem ji častěji jak moji mamku a má manžela z Ameriky. Jakob ... je strašně hodnej, budeš se jim líbit."
,, Asi se snažím zbytečně, že?" zeptá se a zakloní hlavu, aby se na mě podíval.
,, Asi jo. Pojedeme nakoupit, pak uvařím a teprve pak můžeme ...." nedokončím větu a začnu mu líbat krk. Pomalu z něj slezu a jdu dovnitř.,, Už je to v pohodě." oznámím a Tom vejde dovnitř. Vydám se do kuchyně a podívám se do formy. Tam je jen černé cosi, které hned vyhodím do koše a železnou formu dám odmočit.,, Bábovka nebude, chceš mysli?" zeptám se a Tom s kývnutím si sedne ke stolu. Donesu misky a jdu ke konvici dělat čaj.,, Kávu nebo čaj?" otočím se na něj, ale Tom nemůže mluvit, protože má plnou pusu mysli. Takže mi ukáže na ruce dva prsty a já se přemístím ke kávovaru. Udělám dvě kávy a jdu si zase sednout.

    Jakmile jsme před obchodem, Tom si nasadí kšiltovku a sluneční brýle.,, Ty nemáš rád svoje fanoušky?" zeptám se škádlivě.
,, Mám, ale teď chci být jenom s tebou." řekne a chytne mě za ruku.
Vezmu košík a on se jde podívat na ovoce. V tu chvíli co odejde mi zazvoní mobil.,, Co potřebuješ Bell?"
,, Tak jak to dopadlo s Oliverem?"
,, Vlastně jsme skoro nic nevyřešili. Pořád mě chce zpátky, ale o něm se nechci bavit. Teď jsem s Tomem jela nakoupit a hádej co se stalo ráno." usměju se a podívám se na Toma, který mi úsměv oplatí. 
,, Vy jste se spolu vyspali?"
,, Dívej, něco ti vysvětlím. Je rozdíl mezi spaním, pícháním a milováním. My jsme dělali to poslední. Když s někým spíš, tak to beru, že s nikým nechodíš, ale s někým prostě spíš. Píchání, když spolu chodíte, ale nelíbáte se u toho. A milování, když se u toho líbáte a ... znáš to."
,, A tobě nedošlo, že ..."
,, A jo, my spolu nechodíme, takže ... spolu jen spíme? Cože?" zeptám se sama sebe raněně.
,, Tak třeba spolu chodíte, víte o tom, že se milujete, ale zatím jste si nepřiznali, že spolu chodíte."
,, Asi máš pravdu. Takže ..."
,, Takže spolu chodíte." řekne za mě Bell a já se opět cítím šťastná.
,, Můj život začíná být dokonalý."
,, To jo, tak si ho užívej. Já nebudu rušit, nakup si a kdyžtak zavolej. Ahoj."
,, Dobře, ahoj." rozloučíme se a já to tipnu.
,, Kdo to byl?" zeptá se Tom a do košíku položí mango.
,, Bell ... na co potřebujeme mango?" zeptám se.
,, Už sem ti říkal, že umím zmrzlinu?" pochlubí se a chytne mě kolem ramen.

    Jakmile je jídlo hotové, už jen čekáme na paní učitelku.
,, Měla by sis zakrýt ten potetovanej krk." zasměje se Tom.
,, Ale já nemám tetování na krku." řeknu a jdu do koupelny. Podívám se můj krk a klíční kosti jsou samé cucfleky.,, Ježiši kriste!" zvýším hlas a jdu si do pokoje přeslíct svoje šaty. Najdu jedny s vysokým rolákem a hned je vytáhnu i s ramínkem. V tu chvíli někdo zazvoní na zvonek a já se leknu.
,, V klidu si to dodělej, já jdu otevřít!" zavolá na mě Tom. A v tu chvíli mi to dojde. Budu představovat svým náhradním rodičům svého kluka ...

Nekonečný tanec (Infinity dance)Kde žijí příběhy. Začni objevovat