Dün orada tek başıma kalmamın üzerinden tamı tamına 1 gün geçmişti. Psikopattan herhangi bir mesaj da almamıştım. Doğrusunu söylemek gerekirse ona gerçekten kırılmıştım. En azından bunu hak ettiğimi düşünmüyorum.
Elime telefonumu alarak Whatsapp'a girdim. Nedensizce içimden eski mesajları okumak geldi. Dün yazdığı mesajları okurken ister istemez yüzümde gülümseme oluşuyordu. Beni kendine çok fazla bağlamıştı ve beni üzüp kırmasına rağmen onun mesajlarını görünce gülümsüyorum.
Aniden bir mesaj gelince duraksadım. Başka bir kişiden gelmişti mesaj... Tanımadığım bir numaradan..
Bir an acaba Psikopat kendi numarasından yazmaya yüz bulamayıp buradan mi yazdı diye düşünsem de sonradan vazgeçtim. Neden böyle bir şey yapsın ki?
Tam anlamıyla bir saçmalık olurdu bunu yapması.
Daha fazla vakit kaybetmeyip mesaja tıkladım. Doğru düşünmüştüm, bu mesaj Psikopattan olamazdı.
Gizli Numara: Merhaba, kızım
Vatafak!?
İç sesim tam da beni yansıtmıştı. Bu da neyin nesiydi böyle? Annemin numarasını biliyordum zaten bu kimdi?
Eş zamanlı olarak Psikopattan da mesaj geldiğini gördüm.
Lan sabah sabah ne oluyor böyle? Bi yavaş gelin!
Psikopat: Günaydın Alina
İsmimle niye sesleniyo bu çocuk bana aq?
Psikopat: Rahatsız etmedim değil mi?
Allah'ım güzel Allah'ım sen bana sabır ver.
Sabır çekmek amacıyla telefonumu kapattım bir süre.
Sabah sabah ne olmuştu da herkes bir anda bana mesaj atar olmuştu?
Telefonuma bir mesaj bildirimi daha geldiğinde bu sefer sesli küfür etmiştim.
Tabi telefonum susar mı ard arda 2 bildirim daha geldi.
Niye herkesin bı anda Alina aşkı tuttu?
Ne bileyim be iç ses!
Tekrar tekrar sabır çekerek telefonumu açtım. Tam tamına 10 tane mesaj vardı.
Kankam: Kanka uyandın mı?
Kankam: Lan bir sürü olay oldu
Kankam: Keşke okula gelseydin
Tam mesaj atacağım sıra Ada bir mesaj daha attı.
Kankam: Lan niye görüldü atıyon?
Adaya wp sohbetlerimin fotosunu atıp:
Alina: Daha uğraşmam gereken bir sürü kişi var canım sorry
Kankam: Oha lan bu gizli numara kim?
Alina: Mesaj atmasaydin tam da onu öğrenmeye gidiyordum.💩
Kankam: Ayy sen böyle diyince içimi daha da bı merak sardı. Hadi sen git de kim olduğunu öğren ben sana olanları sonra anlatırım
Alina: E bi zahmet canım be
Kankam: Hadi bay aşk<33
Görüldü ✅✅
Daha fazla oyalanmamak için Ada'nın sohbetinden çıktım ve Psikopat'ı da aynı şekilde halletmek için ona da sohbetin fototsunu attım.
Psikopat: Görüldü atıyorsun bir problem mi var?
Yok ya ne problemi💩
Mal
Alina: *Fotoğraf*
Alina: Senin dışında uğraşmam gereken bir sürü kişi var. Oyalama beni
Psikopat: Peki..
Psikopat: Sen müsait olunca yazarsın
Görüldü ✅✅
Onun sohbetinden de hızlıca çıktım. Bı de diyo ki 'bı problem mi var?' Tabi canım dün zaten hiç yaşanmadı, sen beni orada bırakmadın tabi tabi...
Dün hiç yaşanmamış gibi konuşması çok sinir bozucu gerçekten. Ben buna daha ne diyeyim?
Dediklerini çok fazla takmamaya çalışarak gizli numaranın sohbetine girdim.
Gizli numara: Cevap vermeyecek misin?
Gizli numara: Alina
Vermicem sana ne aq?
Görüldü ✅✅
Görüldü atmak en iyisi diye düşünmüştüm. Nihayetinde bu bilmediğim bir numaraydı ve her önüne gelene cevap vermeyeceğime göre?
E Psikopat'a cevap verdin?
O istisnaydı 😃
Ne fark eder? Sonuç olarak tanımadığın bir insana cevap verdin mi verdin.
İç sesime göz devirerek oturduğum koltuktan kalktım. Gidip kendime geçen gün aldığım kuruyemişleri dolduracaktım. Çünkü can boğazdan gelir :D
Sen bı ara 'çünkü why not?' diyodun?
Lan sen bana trip mi atıyon?
Nerden çıktı?
Sabahtan beri sinirliymişsin gibime geldi :D
*Göz devirmwk*
İç sesimin bana göz devirmesine karşılık ben de ona 100× kere göz devirdim ve tabağa koyduğum kuruyemişlerimi de alarak yerime geçip oturdum. Tabiki Harry Potter izlicektim başka ne yapabilirdim ki? :D
O sırada telefonuma gelen bir kaç bildirimi görsem de görmemezlikten geldim. Çünkü Psikopat mesaj atmıştı ve şuan ona sınırlı olmasam da kırgındım. O yüzden 'mesajlarına cevap vermek Harry Potter'dan çok da önemli olmasa gerek' diye içimden geçirdim.
Yaklaşık 2 saatin ardından zilimin çalmasıyla bakışlarım kapıya döndü. Neyse ki film bitmişti. Bitmeseydi kapıya bakmazdim bile.
Kucağımdaki bilgisayarı ve kuruyemiş tabaklarını sehpaya koyarak kapıya doğru yöneldim. Bu saatte Ada'nın geleceğini düşünmüştüm ama kapıdaki Ada değildi.
Kapıyı açtığımda karşımda olan kişi Meriçti...
❤️ BÖLÜM SONU❤️
🌙🌙
Evet kapıdaki kişi Meriç. Bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz yorumlarda belirtmeyi unutmayın<3
Diğer bölümü yazmaya gidiyorum hepinize mwuahh<33
🌙🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...