Dünkü olaydan sonra bir daha aramamıştı kız.
Ve ben meraktan deliye dönüyordum. Bir an önce uyanmadı için dualar ediyordum.
Bekle !
Sen niye onun için bu kadar üzülüyorsun ki?
Sonuçta yabancının biri..
Yani senin bir alakan yok. Ne diye üzülüyorsun?
Öyle olmuyor o işler. Bir alakası olmasa bile sevgisini bana hissettirdi. Ve ben beni seven bir insan bu haldeyken onu görmemezlikten gelemem. Zaten zamanında onu görmemezlikten geldim. Şimdi yapamazdım. Sırası değildi....
Bir şeyler yapmam lazım ama ne?
**Yazardan...
Genç kız oturduğu koltukta saatlerce düşündü. Bir şeyler yapması gerekiyordu fakat ne yapabilirdi ki?
Bir anda aklına gelen saçma fikir ile gözlerini yumdu. Bunu gerçekten yapacak mıydı?
Tamam belki saçma bir fikirdi ama denemeye değerdi. Genç kız tereddütle telefonu eline aldı ve rehberden Psikopatın numarasını tuşladı. Belki Psikopatın arkadaşı olan kız hattı çıkarmamıştır diye düşündü.
Şansına telefon çalıyordu.
Genç kız bekledi....bekledi....bekledi....
Telefon kapanıncaya kadar böyle bekledi. Ve en sonunda telefon kendiliğinden kapandı. Aramıştı ama açan olmamıştı.
O da merak ediyordu doğal olarak. Yaklaşık 1 aydır hayatına giren bu gizemli adamın kaza geçirmesini ve hayatından çıkabilecek düşüncesini atması gerekiyordu.
Ona bir sürü şey öğretmişti bu adam...
Gerçek sevgiydi en önemlisi...
Bu hayatta gerçekten birilerini sevebileceğini öğretmişti bu adam.
Ve artık genç kız bu duyguyu tatmak istiyordu. Peki gerçekten de bu duyguyu tadabilecek miydi?
Bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz....
♥BÖLÜM SONU ♥
🌙🌙
Bu bölüm gerçekten çok kısa oldu ama yapabilecek bir şeyim yoktu.
Aklıma pek bir şey gelmedi ama diğer bölüm söz uzun olacak...
O zaman bu bölümü beğendiyseniz o küçük yıldızları doldurmayı ve yorum yapmayı unutmayın....
Sizleri seviyor ve çok öpüyorum.
Hadi diğer bölüme geçelim o zaman...
🌙🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...