"Herşey için teşekkür ederim Ada."
"Ne demek? Bir şeye ihtiyacın olursa beni arayabilirsin."
"Tamam. Görüşürüz!"
"Görüşürüz."
Adaya veda ettikten sonra, elimdeki eşyalar ile eve girdim. Ada bana çok yardım etmişti. Gerçekten iyi bir kıza benziyordu ama hiçbir şey göründüğü gibi değildir hiçbir zaman.
Elimdeki eşyaları bir masaya bıraktıktan sonra etrafa baktım. Her yer cam kırığı olmuştu ve tabikide heryer dağılmıştı.
Bunları temizlemek nerden baksan 3-4 saat sürerdi. Ama bu iki kolumla yapabileceğim süreydi. Sakat kolumla nasıl yapacağım hiç bilmiyorum.
Ama bir yerden başlamam lazım.
Önce odama gidip kırık cam parçalarına basmamaya çalışarak üzerimi değiştirdim. Oradan doğru çamaşır odasına gidip çıkardığım kıyafetlerimi çamaşır makinesine attım.
Sonra da salona doğru yol aldım. Bir elimde süpürge bir elimde de -canımı acıtmamaya çalışarak- kutusu duruyordu. Yerdeki camları süpürdükten sonra salona bir güzel elektrik süpürgesi tuttum ve bu şekilde salonu temizlemiş oldum.
Merdivenleri çıkarak kendi odama ulaştım. Orasında da bir sürü cam parçaları vardı. İlk başta süpürge ile süpürdükten sonra elektrik süpürgesi tuttum ve yatağımdaki pikeyi ve çarşafı alıp aşağı kata indim. Hepsi kan olmuştu ve ben onları temizlemek zorundaydım. Bu ikiliyi çamaşır makinesine attıktan sonra geri odama çıktım ve aynanın çerçevesini ve birkaç çöpü alarak mutfaktaki çöpe attım.
Son bir şey kalmıştı... Yatağımı düzeltmek...
Tekrardan yukarı kata çıktım...
Ve yatağımı düzelterek oradan alacaklarını alıp tekrar aşağı kata indim. Bugün baya bir spor yapmıştım. Yani bir 2 kilo vermişimdir herhalde.
Zaten bu işleri yapasıya neredeyse 3 saat geçmişti bile. Ama hava hala güneşliydi..
Aniden gelen mesaj ile telefonumu elime aldım. Psikopat mesaj atmıştı.
Psikopat:Benim sana bir önerim var.
Alina:Neymiş?
Psikopat:Bence bu dönemi atlatman için doktorun dediklerini yapma.
Alina:Neden?
Psikopat:Bana da aynı şeyleri söylediler ama ben onu yapmayacağım
Alina:Neden?
Psikopat:Bana saçma geliyor
Alina:Neden?
Psikopat:Bozulmuş plak gibisin
Alina:Nede- Ay pardon
Alina:Ee doktorun söyledikleri yerine ne yapayım?
Psiikopat:Müzik dinle
Psikopat:Hem bahçen var zaten. Oraya çıkıp sevdiğin müzikleri dinleyerek gününü geçirebilirsin.
Psikopat:Hem vaktin geçer hem de eğlenmiş olursun. Nasıl fikir?
Alina:Güzel!
Alins:O zaman ben bunu denemeye gidiyorum..
Psikopat:Hadi git bakalım jdodjexldıkj
Gülerek sohbetten çıktım..
Doktor bu dönemi anlatmam için bazı şeyler önermişti. Ama ben keyifli şarkılar dinleyerek kafamı dağıtmaya çalışacaktım. Yani doktorun söylediklerine uymayacaktım. Yani, Psikopatın dediklerini yapacaktım...
Telefonumu da alarak bahçeye çıktım.
Daha sonra telefonumdan 'Cennetten çiçek' şarkısını açıp dinlemeye başladım...
Aynı zamanda da sözlerini bildiğim için kolayca söyleyebiliyordum...
'Acılara yürüyor , korkmuyorum
Arada bir kalbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum?
Herkesi sen gibi kokluyorum
Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bir gençliğim var da
Alacaklıyım yıllardan....
....'
Bu şarkı bitince başka bir şarkı açtım. Sonra başka... Sonra başka...
Bu şekilde akşamı etmiştim. Ama bence işe yaradı...
Çünkü kafam fazlasıyla dağılmıştı ve baya da eğlenmiştim.
Bunu hep denemeliyim..
Sağol Psikopat ....
♥BÖLÜM SONU ♥
🌙🌙
Bu bölüm nasıldı?
Bir dahaki bölüm Psikopat ile Alina'nın yazışmasından olacak..
Ben bu bölümü beğendim. Eğer siz de beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Kendinize iyi bakın hoşçakalın!!💋💞💓
🌙🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...