P/5.0

60 4 7
                                    

50. Bölüme geldik ağağağa

•••♪•••••••••••••••••••••♪•••••••••••••••••••••••••♪•••••••••••••••••••••••♪•••

Evet evet yanlış duymadınız. Karşımda Meriç var şuan!

Oldukça heyecanlı, daha doğrusu gerginmiş gibi bir izlenim yaratıyordu. Neden bu saatte burada olduğundan tutun, neden heyecanlı olduğuna dair tüm olan olaylar ile ilgili yüzlerce soru belirmişti kafamda..

"Meriç? Ne arıyorsun burada?"

Derin bir nefes alarak konuştu:

"Mesajlarıma cevap vermedin ben de geldim."

Heyecanlı görünüşünün ardından kendinden beklenmeyen sakinlikle cevap verdi bana.

"Ne mesajı, ne bakmaması? Neyden bahsediyorsun sen?"

"Mesajıma bakmadın işte"

Diyerek telefonunun ekranını açarak bana gösterdi.

Vatafak?

Ekranda Psikopat ile olan yazışmalarımız vardı. Altta yeni 2 mesaj atmıştı nerede olduğuma ve ne yaptığıma dair.

"Mesajlarıma neden cevap vermedin?"

"Kesinlikle Ozan olayına dönecek."

"Hayır Alina. Gerçekten sana bu konuda yemin edebilirim ki Ozan olayına dönmeyecek. Teyit etmek için istediğin her türlü soruyu sor, hazırım."

"Tamam o halde.."

Soracak soru düşünürken hala daha Meriç'in dışarıda olduğunu fark ettim.

Dışarıda dondurucu bir soğuk vardı. Böyle giderse ikimiz birden hasta olacaktık.

"Önce içeri gel"

O içeri girip üzerindekileri çıkartırken ben hala onun Psikopat olmadığını düşünüyordum. Çünkü bu kadar yakışıklı biri beni sevemez, hayır imkanı yok!

Salona geçip koltukta yerini aldıktan sonra bana benden konuşmamı istercesine bir bakış attı. Daha fazla oyalanmayıp ilk sorumu yönelttim.

"Dün ne yaşandı?"

Çok da açık olmayan bir soruydu ama eğer gerçekten Psikopat oysa buna bir cevap bulacaktır, diye içimden geçirmeden kendimi alıkoyamadım.

"Dün sana gönderdiğim mesajda yüzümü göstereceğimi söylemiştim."

E bu kadarını ebem de bilir💩

"Ve seni orada o soğukta saatlerce bekletmiştim."

E yani biliyoruz?

"Ama yemin ederim parkın içindeki ağaçların arkasından seni izledim hep."

Niye gelmedin yanıma o zaman mal?💩

"Kesinlikle şuan içinden bunu herkes bilir falan diye geçiriyorsundur. Haklısın ne diyebilirim ki?"

İnanmaz gözlerle ona baktığımı gördüğünde tekrar konuşmaya başladı.

"Dün oradan gitmeden önce sana aldığım çiğköfteyi de orada bırakmıştın."

Oh, okey. İşte şimdi ilgimi çektin!

2. Sorumu sormadan kısa bir süre düşündüm. Aklıma soru gelmiyordu? Hey! Ciddiyim aklıma soru gelmiyordu!

🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰  ❦ Tamamlandı ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin