Hellüü ben geldimm! Bu bölüm biraz kısa olucak ama ardından 2,3 bölüm daha yayınlayacağım<3
§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§¶§
Kapının çalmasıyla aniden uyandım. Etrafıma baktığımda yatak odasındaydık. Evet, Meriç ile yatak odasındaydık 🙂
Fesat anlamayın canım o kadar da değil. Sadece birbirimize sarılmış bir şekilde uyuyakalmışız. Ama bı dk biz koltukta uyuyakalmıştı-
Ihm... Belki Meriç taşımıştır ya hemen fesat olmayalım, ne gerek var canım?
Kapının ısrarlı çalmasına karşılık ben halen yerimden kalkamıyordum. Çünkü Meriç kalası bana öyle bir sarılmıştı ki resmen boğulacaktım.
Nefes almakta zorluk çektiğimi fark ettiğimde Meriç'i cimcirerek uyandırdım.
Yüzünü buruşturmuştu.
"Güzelim ne yapıyorsun, canım acıdı insan böyle uyandırılır mı?"
"E kapı çalıyor ayrıca beni öyle bir sarmışsın ki neredeyse boğulacaktım."
"Özür dilerim gülüm bazen yapıyorum bilmeden."
Diyerek yanağıma öpücük bıraktı.
Benim.
Yanağıma.
Öpücük.
Hani şundan;
'😘'
Bıraktı.
Bana.
Ne iş?
:D?!
Yaşadığım şoktan istemeyerek de olsa ayrıldım. Çünkü kapı kırılacakmışcasına çalıyordu. Aniden gelen utanma hissi ile beraber ve kapının bahanesiyle koşarak odadan çıktım ve kapıya baktım. Meriç'in de arkamdan geldiğini hissedebiliyordum.
Kapıyı açtığımda karşımda Annem ve küçük kız kardeşim vardı. Evimi nereden bulduğunu ve neden kız kardeşim ile geldiğini bilmiyordum ve bunu sormak için can atıyordum.
"Anne?"
"Güzel kızım, bir sürpriz yapmak istedim. Müsaitsindir umarım."
"Evimi nereden buldun?"
"İçeri girip anlatsam olur mu?"
İlla içeri girecek :/
"Tamam gel."
Dedim her ne kadar istemeyerek de olsa.
Evde Meriç'in olmasını pek de umursamıyordum. Ne de olsa onun karışabileceği bir durum değildi bu.
İçeri girerek elindeki poşetleri koltuğun kenarına bıraktı ve paltosunu asarak kardeşimin elini tuttu ve koltukta yanıma gelip oturdu.
Son görüşmemizden sonra ne ara evimi bulmuştu ve ne ara bana bu kadar samimi davranıyordu hala anlamış değildim.
Benimle konuşacağı sırada içeriye Meriç'in girmesiyle bakışları onu buldu.
"Kim bu genç delikanlı? Sevgilin mi yoksa? Bana hiç bahsetmemiştin?"
Bir de bahsetmemi mi istiyordun yani?
"Sevgili değiliz..."
"Henüz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...