P/2.7

125 11 0
                                    

"Kızım sen hiç konuyu açma."

"Neden?"

"Bak eğer konuyu açmazsan unutulur gider. Ama sen konuyu açarsan habire gündemde kalır."

"Ama ben açmazsam o kesin açar konuyu. O zaman ne yapacağım?"

"Trip atacaksın."

"Nasıl?"

"Mesela mesaj attığında görüldü yapıp çıkacaksın, veyatta mesaj atıp çıkacaksın. Yani kısacası trip atacaksın. Ama bunu yanlızca o konuyu açtığında yapacaksın. Onun dışında yapmak yok. Okey?"

"Çok teşekkür ederim Ada ya. Valla sen olmasan ne yapardım ben? Valla ben hiçbir bok bilmiyormuşum ya!"

"Bir şey olmaz. Ben sana öğretirim kanka."

Kanka?

O da içimi okumuş olacak ki sözlerine başladı.

"Ya bir anda çıktı ağzımdan. Yani rahatsız olduysan bir daha söylemem."

"Yok yani ondan değil. Sadece.... sadece bana hayatım boyunca senin verdiğin kadar değer verilmedi. Yani hiçkimse bana kanka demedi ve ya hiçkimse benimle arkadaş olmadı. Peki ya şey... gerçekten kanka mıyız?"

"Tabiki de canım arkadaşım benim."

Diyip bana aniden sarıldı. Ben ne yapacağımı bilmezken ellerimi onun sırtına koyarak gülümseyip, sarıldım.

Aniden dolan gözlerimi kırpıştırarak ondan ayrıldım.

"Ne oldu? Niçin ağlıyorsun?"

"Bir şey yok. Sadece biraz duygulandım. Bu aralar çok duygusalım. Özel günüm yaklaşıyor sanırım."

Dedim ve gülmeye başladım. Aslında mutluluktan ağlıyordum.

Bu halime o da güldüğünde sözlerine tekrardan başladı.

"Peki gerçekten Harry Potter izlemeye ne dersin?"

"Ah,arkadaşım cevabını bildiğin sorular sorma bana..."

O da güldü ve bilgisayarı alarak Harry aşkımın filmini açtı. Güzel bir film keyfine asla hayır demezdim...

***

🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰  ❦ Tamamlandı ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin