Alina... Daha 16 yaşında bir kız.. Ailesi gerçekte vardı ve ona bakıyordu.... Ta ki 15 yaşında şizofren hastalığının tanısı konasıya kadar...
O günden sonra ailesi onu bir akıl hastanesine yatırdı. Orada 1 yıla yakın bir süre, bir sürü ilaç serum ile tedavi aldı... Onu asıl yeri olan hayal dünyasından koparanlar da bu ilaçlar olmuştu. En ağırına giden bu olmuştu.... Hiçbir zaman asıl dünyası olan hayal dünyasından kopup bu sıkıcı dünyaya köle olmak istememişti. Ama bu ilaçlar onun hayal kurmasını engelliyordu. İlk zamanlar her ne kadar alışabileceğini düşünse de oraya, hayali arkadaşlarına ve geçirdiği eğlenceli günlere özlem duyuyordu. Daha fazla dayanamadı... 1 yıl boyunca zaten yeteri kadar dayanmıştı... Hayatının son günlerini yaşayacağını ona sevdiği adam müjdelemişti. Bu habere oldukça sevinmişti genç kız... Ne de olsa kısa bir zaman sonra kölesi olduğu bu sıkıcı dünya hayatından yitip gidecekti.
Belki ailesi, yakın çevresi bunu bir kayıp olarak görecekti ama o bunun için bir ödüldü. Hayatını artık doyasıya yaşayabilecekti. Kimse ne ona karışacaktı ne de yaptığı garip hareketleri yadırgayıp ona kötü davranacaktı. Bunun ödül olduğu apaçık belliyken neden herkes bunu bir kayip olarak görüyordu? Zaten şizofreninin eline düşmüş bu genç kız için yaptıkları, en azından bir bakışları bir sözleri bu kızı üzerken kızın ait olduğu hayal dünyasından koparmanın adil olmadığı yeterince belli değil miydi?
Çevresindeki hiç kimsenin bu kızdan yaşamasını istemeye hakkı yoktu. Yaptıkları bu kızın bunlari hayal etmeye başlamasındaki en büyük etkendi zaten. Çevresindeki ona karışan herkesin normal bir hayatı vardı, özgür bir şekilde yaşıyordu fakat bu kişiler kendi hayatları dışına çıkarak, kendi hadleri olmadığını bilmelerine rağmen hayatını doyasıya yaşayamayan, tek sığınağı hayaller ve düşler olan bu genç kızı hedef aldılar. Ona deli gözüyle baktılar. Hâlbuki bu kız çevresindeki bir çok kişiden daha masum ve daha akıllıydı. Genç kız onları deli olarak gördü. Çünkü yaptıkları şeyler en azından akıllı bir insanın yapabilecekleri şeyler gibi değildi.
Çevresinin genç kızın üzerindeki baskısı artınca kız dayanamamaya başladı. Sevdiği adam olsun, en yakın arkadaşı Ada olsun herkes ona bunu yapmaması gerektiğini söylüyordu, azıcık daha sabretmesi gerektiğini söylüyorlardı. Oysaki her gün bir önceki günden daha fazla sabrediyordu. Buna rağmen her gün bir önceki günden daha az görüyordu onları. Hayat damarları her gün daha da azalıyordu. Artık elinden gelen başka bir şey kalmamıştı. Hayal dünyasındaki insanlar bile kendi sonunu kendileri hazırlamışken genç kızın neden yapmasındı?
Son olarak birkaç ay önce bir hikaye yazmaya başlamıştı. O birkaç ay boyunca ilaçlarını çoğu zaman almıyordu ve asıl ait olduğu yerden kopmuyordu... Hayal dünyasındaki arkadaşları ve sevdiği adam onu motive ediyordu çoğu zaman. Bu mutlulukla yazdığı hikaye bittiği gün kendini asacaktı... En azından aşık olduğu adam, her ne kadar ilk başlarda bunu yapmaması gerektiğini savunduysa da her gün ona karşı olan özlemi artıyor, onu yanında istiyordu. Bu yüzden bunu yapmasını söylemişti en nihayetinde. O, bir kaza sonucu aşık olduğu kadını bırakmıştı.... Şimdi ise aşık olduğu kadına kavuşmak istiyordu, bıraktıkları yerden devam etmek istiyorlardı. Eğer bunu yaparsa masmavi gökyüzü yanlızca onların olacaktı. Huzurlu olacaklardı...
Birkaç ay boyunca özenle yazdığı hikayesinin, sevdiği adamın ölmesiyle bittiği gün, o günkü gibi kendini astı genç kız...
Yavaşça bu hayata, iliğiyle kemiğiyle nefret ettiği bu dünyaya veda etmenin zevkini yaşadı..
Masmavi gökyüzüne çıkmıştı artık. Mutlu olacağını düşünmüştü... Aşık olduğu adam ona ihanet edip masmavi gökyüzünde onu yanlız başına bırakmasaydı...
Gökyüzüne çıktığı gün genç kız aşık olduğu adamı bulamamıştı...
Belki de hikayesini yazdığı kitabın içinde, hiçbir zaman var olmamış hikayenin sonunda kendi isteğiyle öldürmüş olduğu bir karaktere dönüşmüştü adam. Hiçbir zaman onun gerçekten aşık olduğu o adam değildi belki de... Kim bilir?
🔮
Hepiniz bir şok yaşadınız biliyorum. Aslında kafamda böyle bir son yoktu. Hatta mutlu sonla bitirmek istiyordum fakat önceki bölümde de her hikaye mutlu sonla bitmez demiştim ya, benimki de bir mutsuz son aşkıdır ki hikayeyi mutsuz sonra bitirdim...
Eğer içinizde hayal kırıklığına uğrattıklarım varsa tekrardan özür dilerim :(
Bu kitaba veda etmek bana oldukça zor olacak. Yazmak neredeyse 2 yılımı almıştı ne de olsa.. Kolay olmayacak ama bitirmek zorundayım.. Kalbimin bir yerlerinde mutlaka bir boşluk oluşacak.. Orasını ne yapsam dolduramam, onu sa biliyorum... Bana bu kitap boyunca eşlik ettiğiniz için, yorumlarınızı oylarınızı eksik etmediğiniz için, kısacası her şey için... Teşekkürler... Sizleri unutmayacağım....
Kendine veda eden kız... Geride bıraktığın hüzünlü okuyucularla beraber, hoşçakal 🦋....
🔮
Ve burada hikaye son buldu... Kendine bir mektup bırakmak ister misin? 🍂
Başka bir kitapta görüşmek üzere :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...