P/0.2

280 18 3
                                    

___

Ben sana seni sevdiğimi söyleyemem. Çünkü söylersem bana acıyarak bakacaksın.

___

O lanet olası okula gitmek için dolabımdan kıyafetlerimi çıkarttım.

Kıyafetlerimi giyerken bana yazan numarayı düşündüm.

Yani herhalde ona inanacağımi falan zannetmediniz değil mi?

Ona asla inanmadım.

Çünkü bana oyun oynadıklarını anlamayacak kadar salak değilim.

Fakat bir şey yapamayacak kadar acizim....

Ailem desem....

Onlar yok.....

Var ama yoklar.....

Onlar ben küçükken beni yetimhaneye bırakmışlar.

Yani bir ailem yok..

Yaşadıklarını biliyorum ama yoklar...

Hiçbir zaman gelmediler yanıma. Beni bu kadar mı sevmiyorsunuz be?

Bu kadar mı istenmeyen çocuktum ben?

Bari bir izimi arasaydınız. Baksaydınız ama sevmeseydiniz. Ben yine de bir ailem var derdim.

Daha beni ailem bile sevmezken başka kimin sevmesini bekleyebilirsin ki?

Bir Çiğdem abla var. O kim mi? Bana yardım eden biri.

Ben şimdilik bu kadarını anlatıyorum ama zamanı gelince herşeyi öğreneceksiniz zaten.

Ağladığımı belli etmemek için yüzüme birkaç şey sürdüm ve telefonumu da alarak aşağıya indim.

Hızla çantamı alarak ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım. Anında yüzüme vuran soğuk ile yüzümü buruşturdum. Hızla çantamı açtım ve içinden şapkamı çıkartıp başıma taktım.

Hasta olmak en son isteyeceğim şey bile değildi. Aniden telefonuma mesaj geldi. Cebime koyduğum telefonu alırken bir yandan da kimin mesaj atabileceğini düşünüyordum.

0507***:Bugün yine çok güzelsin....

Gelen mesaj ile gözlerim kocaman olurken, bir yandan da etrafa bakıyordum. Biri tarafından izlenmek berbat bir duyguydu!

Alina:Yine mi sen?

Alina:Ben seni engellememiş miydim?

Alina:Ayrıca sen beni mi izliyorsun?

Alina:Biri tarafından izlenmek berbat bir duygu biliyor musun?

0507***:Hey hey sakin ol!

0507***:Teker teker sor lütfen. Hızına yetişemiyorum.

0507***:Birincisi; Evet benim.

0507***:İkincisi;Evet engellemiştin ama yaklaşık 10 tane daha hattım var. Yani hiç şansın yok. Benden kurtulamazsın.

Yazdığı mesaj ile gözlerimi kocaman açtım. Yuh!

O kadar hattı neresinde saklıyordu ya?

Takıldığın yere bak aq!

Sen bir sus!

Ardından yeni bir mesaj geldi.

0507***:Üçüncüsü;Evet seni izliyorum.

0507***:Dördüncüsü ise biri tarafından değil sevildiğin adam tarafından izleniyorsun

Alina:Nerden güvencem sana?

Alina:Daha erkek olup olmadığın bile belli değilken hemde!

Alina:Belki bir katilsin

Alina:Belki bir hırsızsın

Alina:Belki en basitinden bizim okuldan benimle dalga geçmek isteyen birisin

0507***:Hiçbiri değilim tamam mı?

0507***:Sende de ne hayal gücü varmış ya!

0507***:Neyse ilerde çocuklarımıza da böyle hayal gücü yüksek seviyeli masallar anlatırsın

Alina:Yavaş gel!

Alina:Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?

0507***:Ben Her zaman istediğim şeyi kazanmışımdır. Bu yüzden seni de kazanacağım.

Alina:Yok yok belli oldu!

Alina:Sen bir psikopatsın

Alina:Bunun başka bir açıklaması olamaz!

Alina:Ama ipler benim elimde.

Alina:Eğer seni engellersem işin bitmiş olur.

0507***:Ya bak Alina, beni istediğin kadar reddet ama ben pes etmeyeceğim. Ben sevgimin arkasındayım. Durmaya da devam edeceğim. Senden tek bir isteğim var.

Alina:Ne?

0507***:Benimle iyi de olsa kötü de olsa konuşmanı istiyorum. Çünkü ben gerçek hayatta sana karşı bu denli cesur olamamıştım.

0507***:Ve şu an hiç olmadığım kadar cesurum.

0507***:Ve ben gerçekten seni seviyorum. Senden istediğim şey, beni sevmeyecek olsan bile, benimle konuş.

0507***:Çünkü buna ihtiyacım var. Lütfen....

Alina:Hayır.

Alina:Çünkü eğer seninle konuşursam sana umut vermiş olurum. Bu yüzden olmaz.

0507*** çevrimdışı....

Alina çevrimdışı....

♥BÖLÜM SONU♥

🌙🌙

Aslında ilk başta kabul etmişti. Ama sonradan kızımız bu anonim beye inanmadığı için değiştirmek istedim.

Nasıl olmuş bölüm?

Alina nasıl biri?

Siz anonimin sevgisine inanıyor musunuz?

Neyse ben diğer bölümü yazmaya gideyim o zaman....

🌙🌙

🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰  ❦ Tamamlandı ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin