P/ 3.3

108 8 0
                                    

Kulağıma gelen zil sesi ile kafamı sıradan kaldırıp etrafıma baktım. Tenefüs çalmıştı. Ama acaba kaçıncı tenefüstü bu? Umarım 5 saattir fln uyumuyorumdur...

Yanımda oturan ve telefonuyla ilgilenen Ada'ya dönerek:

"Pişt!! Saat kaç?? "

"Saat 10 buçuk"

Yuh lan 2 saattir yatıyor muyum? Neyse en azından uykumu biraz olsun alabildim.

Bir anda guruldayan karnım ile acıktığımı anladım. Ayağa kalktım ve cüzdanımı da alarak yürümeye başladım.

"Kanka nereye gidiyon? "

"Yemek almaya. Karnım acıktı"

"Yaa gelirken bana da bir tost alır mısın? "

"Tamam para ver alayım"

"İnsan bir 'ben ısmarlayayım bu sefer para verme' fln der. "

"Sanki bende de çok para var haklısın"

"Tamam tamam gel vereyim parayı"

Ada'nın yanına giderek 5 lira tost parasını aldım ve kantine yürümeye başladım.

Bir gerizekağlının bana çarpıp yere düşmemle çok oldum. Kimdi lan bu özürlü?

Kafamı kaldırdığım anda gördüğüm suratla sinir küpüne döndüm.

Bu kişi Dilek'ti. Ve tabi yanında da çetesi vardı.

Ayağa kalkmaya çalıştım ama bileğimi acıtmıştım. Umrumda olmadı. Ne kadar canım acısa da ayağa kalktım ve karşısına dikildim.

"Gene ne istiyorsun benden? Tüm okula rezil ettim seni ama hala yüzsüz gibi benimle uğraşmaya devam edıyorsun. Amacın ne? Benimle uğraşmayı bırak Dilek! Bu son uyarım! "

"Bırakmazsam ne olur peki?"

Diyerek pislik bir gülüş sundu. Bu benim daha da sinirlenmeye neden oldu.

"Bak defol git buradan Dilek! Seninle uğraşmak istemiyorum! "

Bir anda elini kaldırdı. Tam yüzüme indireceği sıra bileğini tuttum ve engelledim. Ve tabiki de daha da sinirlendim.

"Sakın! Aklından bile geçirme! "

Sertçe bileğini elimin arasından çekti. Ve gülümseyerek konuşmaya devam etti. (Yazar notu: Gurursuz Dilek😒)

"Vayy okulun ezik kızı fazla mı cesaretlenmiş yoksa?? Kendine bu kadar güvenme. Ben seni bir hareketimle tekrar ezik durumuna düşürebilirim."

Ve ardından bir kahkaha. İşte bu bardağı taşıran son nokta olmuştu. Bir anda ellerimi Dilek'in saçına daldırdım. Var gücümle çekerken aynı anda da yere doğru çekiyordum. O da bağırmayı ve debelenmeyi ihmal etmiyordu tabi. Onun bağırmasını umursamıyordum. Ne de olsa o da zamanında bana yapmıştı. Saçlarını bir güzel çektikten sonra saçını tüm gücümle tuttum ve onu yere fırlattım.

Evet fırlattım gerçekten. Yere yapıştı kız. Tam üzerine gidip tekrar saçını yolacakken çetesinden biri yüzüme tırnaklarını geçirdi ama elini ısırarak ve karnına bir yumruk geçirerek onu da kendi üzerimden atmıştım.

Diğer sınıflardakilerden bazıları kavga hakkında konuşuyor bazıları izliyor bazıları telefona çekiyor bazıları ise hocalara haber vermek için gidiyordu. Hocaya haber verip vermemeleri umrumda değil açıkçası.

🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰  ❦ Tamamlandı ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin