Psikopat: Okulda çok iyiydin😉
Alina:Sen yine beni mi izledin?
Psikopat:Evet.
Alina: Peki öğrencilerin arasında mı oturdun?
Psikopat:Hayır uzaktan izledim seni.
Alina:İntikam planım nasıldı?
Psikopat:Bu gerçekten çok güzel oldu. Yani en azından millet senin arkandan konuşmayacak artık.
Alina:Aynen.
Alina:Neyse şimdi benim bir işim var. Daha sonra konuşalım. Ben sana yazarım.
Psikopat: Olur.
Alina:Görüşürüz😊
Psikopat:Görüşürüz, Alina'm
Alina|Çevrimdışı...
Psikopat|Çevrimdışı...
Psikopatın sohbetinden çıkarak önüme döndüm.
Okul bitmişti. Evdeydim şu an. Ve benden mutlusu olamazdı bugün.
Çünkü çok güzel bir intikam aldım.
'Birkaç saat önce'
Şu an herkes konferans salonunda benim gelmemi bekliyordu. Usulca terleyen elimi okul eteğime sürüp derin bir nefes aldım.
Heyecanım korkudandı.
İnsanların bana olan bakışlarını gördüğümde daha da gerildim. Ama Ada yanımdaydı. Bana destek olurcasına elini omzuma koydu ve kulağıma bir şeyler fısıldadı...
"İnsanların sana olan bakışlarını umursama. Sadece yapacağın şeye odaklan. Başaracaksın, başaracağız!"
Onun beni desteklercesine konuşması korkumu biraz olsun azaltmıştı.
En azından biraz daha rahattım.
Çok güzel bir plan kurmuştuk. Ada ile birlikte planı kurduktan sonra Ada bana fotoğrafları gösterdi. Fotoğraflarda benim onu ittirdiğim kısımlar vardı. Videoda ise daha net görünüyordu herşey. Ben onu onu sevmediğimi ve ondan nefret ettiğimi söylüyordum o ise beni elde etmek için herşeyi yapabilecek bir psikopat olduğunu söylüyordu.
Herşey hazırdı. Bu sefer başaracaktık.
Bu düşünceler biraz olsun rahatlamamı sağlarken konferans salonuna tekrar bir göz gezdirdim.
Herkes tam olarak geldiğinde yavaşça içeri girdim. Ürkek adımlarla ilerliyor, olacakları düşünüyordum..
Kalabalığın içinde yavaşça gözlerimi dolaştırdım. O kadar öğrencinin içinde göze çarpan biri vardı.
Tam ön sıralarda oturmuş olan Ozan. Ona iğrenerek baktım ve kürsüye çıktım.
Yavaşça mikrofona uzandım ve derin bir nefes aldım. İnsanların bana olan bakışlarını görmezden gelmeliydim.
Yoksa bunu başaramazdım. Güçlü olmalıydım. Ben Alina'ydım. Bunu yapabilecek güçteki bir kızdım.
İnsanları umursamadan konuşmaya başladım...
"Buraya gelme sebebinizi birazdan öğreneceksiniz. Ama önce kısa bir konuşma yapmak istiyorum. Siz her ne kadar beni anlamak istemeseniz bile ben herşeye rağmen konuşacağım. Öncelikle, bana o kadar lafı söylerken neden işin arka yüzüne bakmayı düşünmediniz? Neden biriniz bile yanıma gelip benimle olayın gerçek yüzünü konuşmak istemediniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...