".....Ya sonra ben bir sesler duydum. Mutfağa gittim yavaşça. Tabi o zaman baya bir korkmuştum. Sonra işte elime bir bıçak aldım. Eğer gelirse bıçakla onun gözünü korkutucam diyordum. Sonra işte 'kim var orda' falan dedim. Adam bir de karşıma çıkmaz mı? Tabi ben onu görünce korkudan elim ayağım titremeye başladı. Bıçağı da elimden düşürdüm. Sonra ellerini havaya kaldırdım salak gibi. Adam da benim bu salak halime gülüp kaçtı..."
"Peki bir hırsız ile bu kadar yakın olmak nasıl bir duygu?"
"Kızım korkudan ödüm bokuma karıştı ya!"
Kahkaha atarak yerimden devrildim. Yani yere düştüm.
Kahkaha atmadı arkadaş, anırdı anırdı!
Bok!
"Ee yüzünü filan görebildin mi?"
"Hayır ama genç duruyordu."
"Neyse ben senin odanı göstereyim gel!"
Diyerek onu merdivenlere yönlendirdim.
"Bak bu oda boş. İçinde bir tane dolap var. İstersen kendi kıyafetlerini koy istersen benim kıyafetlerimden kullan. Yani fark etmez. "
"Çok teşekkür ederim Alina..."
"Rica ederim. Ben çıkayım sana rahat birkaç kıyafet getireyim. Sen de kıyafetlerini değiştirip yanıma gelirsin."
"Tamam bekliyorum seni..."
Odadan çıkarak kendi odama girdim ve birkaç kıyafet getirdim. Bir anda 'ah' diye bir inleme çıktı.
Ah bu kolum!
Kolumu tuttuğumda acıyan canım yere çökmemi sağladı. Ah tabi ya! Bugün ilacımı içmemiştim.
Hızla ayağa kalkarak mutfağa ilerledim ve dolapların birine sakladığım ilacımı bularak içtim. Sonra da hızla odama çıktım ve Ada için kıyafet bulmaya başladım.
Adaya rahat kıyafetler bularak ona götürdüklerinde sonra, bilgisayarımı da alarak aşağıya indim.
Bahçeye çıkarak sallandığınız bindim ve bilgisayarımı açarak Harry Potter'ın bir diğer filmini izlemeye başladım.
Çok seviyorum bu filmi ya!!
1-2 Haftadır okula gitmiyordum. Açıkçası umrumda bile değildi. Zaten gitmek istemiyordum. Bana da bahane oluyor. Devamsızlığım da çok var. Yani zaten gitsem bile sınıfta kalacağım.
Bu yüzden gitmeme gerek yok. Ben bilgisayarımda filmimi izlemeye devam ederken aniden telefonuma gelen bildirim ile filmimi durdurdum ve telefonuma baktım.
Kim mesaj atmış olabilir?
Tabiki de Psikopat...
Eh o zaman biz de cevap verelim bakalım.
♥BÖLÜM SONU♥
🌙🌙
Nabersiniz?
Bu bölüm nasıldı?
Eğer siz de beğendiyseniz bu bölümü oylayarak emeğimi taçlandırabilirsiniz...
Kitap nasıl ilerliyor sizce?
Sizleri çok seviyor ve diğer bölümü yazmaya gidiyorum, bay bayy...
🌙🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍉Psikopat ||𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 ❦ Tamamlandı ❦
Humor... Alina: Sapık falan mısın nesin sen? 0547***:Evet😁 Alina: Sen tam bir psikopatsın belli oldu! 0547***:Evet doğru ama senin psikopatın:)) .... Alina:Kim beni sever ki? 0547***:Eğer izin verirsen ben seni sevmek istiyorum. ... 🥺💜🍇Eğlenceli bir...