Yeni kişiler

2.2K 247 331
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Dolaptan bir su aldım ve mutfaktan çıkarak koridorda yürümeye başladım.

Chiruları sol tarafta duvara yaslanmış konuşurlarken görünce yönümü o tarafa çevirdim.

"Ee, Alsie? Yerine geçen kahramancığın ile konuştun mu bari?"

Adımlarım durduğu sırada Chirular'da benim olduğum tarafa dönmüştü.

Arkamı dönerek antrenman sahasında arkadaşlarıyla gülüşen Jake'e baktım.

Üstünde bir şey yoktu, aldında ise...

Güldüm.

Kızlar etkilensin diye Calvin Klein boxerını göstermeden edemiyordu.

Ona doğru ilerledim ve mırıldandım, "Bugün beyaz tercih etmişsin?"

Başını hafif yana yatırdı, "Evet, beğenmedin mi?"

Dudak büzdüm, "Pek tercihim değildir."

Gözlerimi bacak arasına çevirip gülümseyerek tekrar gözlerine baktım. "Küçükleri tercih etmem."

Gözleri kısıldı. Azgın herif... Yıllardır azgınlığı bir kez bile azalmamıştı.

"Küçük olduğunu nereden biliyorsun?" yaslandığı yerden doğruldu ve biraz eğildi.

"Dokundun mu hiç? İstersen izin verebilirim."

"Jake. Azgınlaşma yine piç herif."

Aven'ın sesi ile Jake ona döndü. "Dostum, sen neden karışıyorsun ki bu duruma?"

Gözleri arkamdaki 4 erkeğin üstünde gezindi, "Prensesiniz tek başınıza dolaşamıyor sanırı-"

Bacak arasına dizimle hızlıca vurduğumda sözü yarıda kesilmiş, iki eliyle bacak arasını tutmaya başlamıştı.

Elimi cebime sokarak bir adım geri gittim. "Boyu ayakkabı numaramın yarısı kadar bile olmayan sikler ilgimi çekmiyor, Jake."

Gülümsedim, "Seninki muhtemelen 16 falan."

Chiru kolunu omuzuma attı, "Öyle mi dersin? Ben 14 anca derim."

Aven'ın kıkırdamasını duydum, "12 anca olur. Üstüne para yatırırım."

"10 desek şuna?" Andie sağ tarafımda sakince mırıldandığında gülümsemem büyüdü.

"Ne yani... Siz gerçekten gözle görülebilir bir boyutta siki olduğuna inanıyor musunuz?"

Achero her zamanki sessiz ve sakin sesiyle konuştuğunda Jake'in arkadaşları bile gülmeye başlamıştı.

Arkamı dönerek yürümeye başladığımda diğerleri de benimle yürümeye başladı.

İç çektim, "Bugün hiç olay yok sanırım?"

"Tanrım... En güzeli burada durmak değil mi zaten? Sakince oturup çikolatalı pasta yiyebiliyorum."

Yan gözle Chiru'ya baktığımda omuz silkti, "Silahlı çatışmadan daha iyidir,"

Başını ona destek çıkmalarını istercesine diğerlerine çevirdi, "Öyle değil mi?"

"Uyuyabildiğim her yeri severim."

Achero'nun dediği şeye karşılık Aven güldü, "Dostum, sen ekip arabasında olaya giderken bile uyuyorsun."

Achero başını ona çevirdi, "Zaten bu yüzden ekip arabasını da seviyorum."

Onların konuşmalarına gülerken kapıdan içeri giren kişiyi görünce adım atmam yavaşlarken yüzümdeki gülümseme de silindi.

Limon kafa yanındaki yeşil kafalı çilliyle birlikte kapıdan içeri girmiş ve bize doğru yürüyordu.

Gözü bana kaydığında o da beni görmüş gibi şaşırdı.

Sinirle ona ilerledim, "Ne işin var lan burada?"

Ellerini havaya kaldırdı, "Sakin ol şampiyon... Başkan bizi çağırdı."

"Siktir oradan! Kahraman departmanı değil burası."

"Yalan mı söyleyeceğim kızım?"

"Katsuki! Hoşgeldiniz."

Başımı bize doğru gelen başkana çevirdim ve yanımıza ulaştığı an elimle limon kafayı işaret ettim.

"Bu sikko neden burada?"

"Alsie, kelimelerine dikkat et."

Andie sakin olmamı uyarmak istercesine koluma dokunduğunda derin bir nefes aldım.

"Katsuki neden burada?"

"Kahramanların bize yardımı olacağını düşündüm."

"Ben düşünmüyorum."

"Üzgünüm ama burada öncelik olarak ben ve yüzbaşının emirleri geçer."

Katsuki'nin gülerek bana baktığını hissediyordum.

Öfkeyle başımı ona çevirdiğimde kendisi hâlâ bana inat olarak gülerken yanındaki brokoli kafa ise neler olduğunu anlamamış gibi şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin