Şato

948 127 100
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Valizimi Aven'a verdim ve o da kaldırıp bagaja yerleştirdi.

Rahat bir nefes vererek bagajı kapadı, "Tüm valizleri yerleştirdiğimize göre... Gidiyoruz!"

Arka koltuğun kapısını açtım ve Chiru'nun yanına oturdum.

Aven'da sürücü koltuğuna geçerek gaza bastı.

Aven'ın ailesinin şatosuna gidiyorduk.

Yani aslında onların eviydi. Ama evleri yüzyıllar önceden kalma bir şatoydu. Yani bildiğiniz tarihi eserde kalıyorlardı.

Ama Aven orada kalmıyordu. Paraya karşı ciddi bir düşmanlığı vardı çünkü kendisi gençken ailesi onu özgür bırakmamış ve tüm hayatını kendileri planlamıştı.

Sabah kalkacağı saat, giyeceği kıyafet, yiyeceği yemek, sevgili olabileceği kişiler, giyebileceği markalar, konuşabileceği insanlar...

Aven böyle şeylere asla gelemezdi. Ailesiyle büyük bir tartışma yaşamış ve 15 yaşında evden ayrılıp polis akademisinde yatılı kalmaya başlamıştı.

20 yaşında ise ailesi artık bu durumu kabullenmişti. Ona eskisi gibi çok baskı uygulamıyorlardı. Bu yüzden Aven arada bir onları görmeye gidiyordu.

Bu sefer annesi bizi de çağırdığı için birlikte gidiyorduk.

"İyi ki merkeze diğer ekipler geldi. Şu 1 haftalık tatilde tüm gün uyumazsam Chiru değilim!"

Gülerek Chiru'ya baktım, "Seninle çikolatalı pasta yaparız, ne dersin?"

Gözleri fal taşı gibi açılırken kollarını bana sardı, "SEN BİR TANESİN YA!"

Aven aynadan bize baktı, "Mutfağı sakın kirletmeyin. Annem ağzınıza sıçar. Mutfak takıntısını biliyorsunuz."

Neredeyse 1 saat sonra şatoya varmıştık.

Aven bagajdan valizleri teker teker çıkardı, o sırada evin kapısı açıldı ve Sumi teyze ile Saito amca dışarı çıktı.

Sumi teyze ilk olarak Chiru'ya sarılmıştı. "Chiru! Nasılsın canım benim!"

Chiru valizini bırakıp ona sarıldı, "Sumi teyze! Sizi çok özledim!"

Chiru ve Aven ortaokulda aynı okuldalardı. Aynı zamanda Chiru'nun ailesi de varlıklı bir aileydi. Bu yüzden Sumi teyze Chiru'yu uzun zamandır tanıyordu.

Chiru ile selamlaşmaları bittikten sonra sırayla hepimize sarıldılar ve birlikte içeri girdik.

.

Avenlar PlayStation oynarken telefonuma gelen bildirimle telefonumu elime aldım.

Katsuki yazmıştı.

Bildirimin üstüne tıklayarak mesajlar kısmına girdim.

Limon Kafa

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin