Onur ayı -Final-

992 112 107
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Birkaç ay sonra:

"KALKIN! HADİ, HADİ!"

Yatak olarak bile açılmamış daracık koltukta Katsuki ile uyurken Chiru'nun sesiyle homurdanarak Katsuki'ye biraz daha sarıldım.

Kendisi de boyun boşluğunda olan başıma çenesini yaslayıp bana doğru dönerek beni iyice kolları arasına aldı.

"YA HADİ! UYANSANIZA! ANDİE! JAKE! UYANIN!"

"Chiru... Senin ses tellerini sikmezsem Achero değilim. Kes sesini amına koyayım!"

Tek gözümü açıp salonun ortasında çocuk gibi bize bakan Chiru'ya baktım.

Omuzlarının üstünden sırtına astığı biseksüel bayrağını görünce kaşlarım çatıldı ve anlamsızca mırıldandım.

"Neden sırtında biseksüel bayrağı var oğlum? Saat kaç ya..."

Sesler yüzünden diğerleri de yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.

Ben de sıkış tıkış uzandığım yerden zorla doğruldum ve etrafa baktım.

Aven tekli koltukta, Achero ve Andie dörtlü koltukta, Jake ise ikili koltukta uyumuştu.

Başımı Katsuki'ye çevirdim ve yanağını sıkmaya başladım.

Kaşları hafifçe çatıldı ve elini kaldırıp elimi tutarak göğsüne bastırdı.

"Bebeğim, uyu."

Gözleri kapalı, uykulu sesiyle konuştuğunda gülümsedim ve eğilip saçlarını öptüm.

"Chiru bizi uyutmaz artık. Uyan hadi."

"BUGÜN NE GÜNÜ BİLİYOR MUSUNUZ? HADİ HADİ KALKIN ARTIK!"

Artık herkes gözlerini açmış ve anlamsız bakışlarla Chiru'ya bakıyordu.

Katsuki'de doğruldu ve daha rahat oturmamız için uzanır pozisyondan oturur pozisyona geçti.

Üstümde askılı pijama olduğu için ve hayvan gibi uyuduğumuz için pijamalarım iyice yerinden kaymıştı.

Katsuki çaktırmadan üstündeki örtüyü benim üzerime bıraktı ve beni kolunun altına aldı.

"Ne günüymüş bugün? Umarım seni sikme günü değildir."

Aven Katsuki'nin dediğine mayışık haliyle güldüğünde Chiru bir yastığı eline alıp Katsuki'ye fırlattı ve devam etti.

"ONUR AYI BUGÜN! YÜRÜYÜŞ OLACAK! GİDECEĞİZ!"

Kaşlarımı kaldırdım, "Onur ayı geldi mi lan? Vay anasını..."

Jake ve Aven aynı anda isyan etmeye başladı.

"Dur ya! Ben niye gidiyorum? Sen gitsene abicim!"

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin