Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Evin kapısını bir yandan Andie'yi tutarken zar zor açtım ve hepimiz sırayla içeri girdik.
Girişte hemen sağda salon olduğu için direkt oraya yönelip hepsini koltuklara fırlattım ve geriye doğru gerilerek rahat bir nefes aldım.
Limon kafa da brokoli kafayı bir koltuğa bıraktı ve duvara yaslanarak derin nefesler aldı.
"Sarhoş adam taşımak çok zor."
Ben de duvara yaslanmış derin nefesler alırken başımı aşağı yukarı salladım. "Hem de nasıl..."
Sırtımı duvardan çektim ve koltukta yatanları işaret ettim, "Onlara yorgan getireyim."
Merdivene yöneldiğimde limon kafa da peşimden geldi, "Yardım edeyim."
Üst katta çıkarak odama girdik ve yorganların olduğu dolaptan 3 yorgan aldık.
İkisini limon kafa birini de ben taşıyarak geri aşağı indik.
Andie ve Achero ile Aven ve Chiru aynı koltuklarda yattıkları için onların üstüne birer yorgan örttüm.
Diğer koltukta tek başına uyuyan brokoli kafanın üstünü de limon kafa örttü.
Salonun ortasında durup uyuyan aptallara baktım ve gülümsedim.
Daha sonra limon kafaya döndüm, "Sen yukarı kattaki boş odalardan birinde yatacaksın."
Omuz silkti, "Bana fark etmez."
Onunla tekrar merdivenden çıkmaya başladık.
"Hey, bu çocuk da tesistekilerden biri değil mi?"
Durup ona döndüm, duvardaki fotoğraflara bakıyordu.
Birkaç basamak inerek baktığı fotoğrafa baktım.
Andie, Jake ve benim olduğum fotoğraftı.
"Evet, Jake."
Diğer fotoğraflara bakmaya başlarken mırıldandı, "Onunla iyi anlaşamadığını sanıyordum. Tesiste birbirinize hep laf ediyorsunuz."
Jake'in de içinde bulunduğu birkaç fotoğrafı işaret etti, "Eskiden yakın mıydınız?"
"Akademideyken yakındık."
Geri önüme döndüm ve çıkmaya devam ettim, "Gel hadi."
Koridordan sola dönerek bir odaya girdim ve dolaba ilerleyerek limon kafa için bir şortla tişört çıkarıp ona verdim.
"Bunları giyebilirsin."
Giysileri eline aldı ve odayı incelemeye başladı, "Burası kimin odası?"
"Aven'ın."
"Burada mı kalıyor?"
"Hayır, tek yaşıyorum. Sadece evimde hepsinin ayrı odası var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionÖzel bir timin lideri olan Alsie, ekip arkadaşları ile birlikte bir çatışmadayken kahraman olan Bakugou Katsuki olayı görür ve yardım amacıyla olaya girerek Alsie'nin yakalamaya çalıştığı kişiyi yakalar. Alsie ile Katsuki'nin ilk karşılaşması da bu...