Beğenin lütfen
Yorum da atın
Dörtlü koltuğa Andie, Aven, Achero ve Chiru oturmuş; ikili koltuğa ise limon kafa ve ben oturmuştuk.
Karşımızda ise başkan vardı ve odaya girdiğimizden beri hiçbirimizden ses çıkmıyordu.
En sonunda sessizliği bozmak adına ağzımı açtım, "Nikolay neden burada?"
Başını bana çevirdi, "Sebebini size söylemedi mi?"
Andie kollarını göğsünde birleştirmiş yere bakarken mırıldandı. "Alsie ve beni görmek istemiş sözde."
Aven yumruk yaptığı elini koltuğun kenarına vurdu. "Orospu çocuğu!"
Başkan gözlerini ona çevirdiğinde oturuşunu düzeltti, "Affedersiniz, sinirliyim de."
Achero koltukta iyice yayılmış tavana bakıyordu. "İstediği tek şey herkesin ortasında Jake'i rezil etmekti."
Chiru homurdandı, "Kaç yıl geçti? Hayır madem sevmiyorsun, o zaman çocuğu rahat bırak!"
Limon kafa olayların hiçbirini doğru düzgün bilemediği için sessiz kalmayı tercih ederek sadece bizi izliyor ve dinliyordu.
Ben sinirden bir bacağımı titretirken elini hafifçe dizime değdirdi. Önce eline, sonra da ona baktım.
Göz göze geldiğimizde kaşlarını "Yapma" dercesine kaldırıp indirdi.
Bacağımı titretmeyi bıraktığımda elini tekrar kendi bacağının üstüne çekti.
İç çekerek başkana döndüm.
"Geleceğini biliyor muydun?"
Başını bana çevirdi ve yutkunduktan sonra konuşmaya başladı. "Bu sabah öğrendim. O gelmeden sadece 1-2 saat önce."
"Neden bize söylemedin?"
"Söylersem ne olacaktı?"
Ayağa kalktım ve onun karşısına geçtim. "Jake'i alıp binadan çıkar giderdik. O da eli boş geri dönerdi."
"Sizi ve Jake'i görene kadar her gün buraya gelirdi. Bunu sen de biliyorsun Alsie."
Tekrar sinirlenmeye başlıyordum. Elimi saçıma atıp önüme düşen saçlarımı geriye attım.
"O zaman korumalara söyleseydin onu içeri almasalardı!"
"Emekli özel harekat. Ve emekli olmadan önce tüm meslektaşları ile iyi anlaşıyordu. Eğer onu içeri almasam üstlere olayı anlatır, hepimizin başı yanardı."
"Sikerim onun tanınmışlığını!"
Gözleri kısıldığında bağırmaya devam ettim.
"Affedersiniz ama buradaki tüm suç sizde! Jake ile aralarında olanları bilmenize rağmen nasıl onu içeri alırsınız?"
Elimle kapıyı işaret ettim, "Jake için resmen onun orospu olduğunu söyledi!"
Dişlerimi sıktım, "Eğer o sırada Jake hâlâ orada olup bunu duymuş olsaydı yemin ederim ki o adamı kimse elimden alamazdı."
Derin bir nefes daha aldı, "Haklısın. Ama artık yapabileceğimiz bir şey yok. Onu elimden geldiğince çabuk bir şekilde tekrar ülkesine döndüreceğim."
Bir süre tekrardan sessiz durduktan sonra belini masasından ayırıp sandalyesine yöneldi.
"Çıkabilirsiniz."
Diğerleri de ayaklandı ve birkaç saniye sonra hepimiz odadan çıktık.
Merdivenlerden grup hâlinde inerken hepimizin sinirli olduğu her halimizden belliydi.
Kata gelip koridora çıktığımızda herkesin gözü bize kaydı.
Aven bize bakarak konuşan çaylak gruba baktı, "Ne bakıyorsunuz? Önünüze dönün."
Çaylaklar direkt önlerine dönüp işlerine devam ederken hepimiz yavaş yavaş dağılmaya başlamıştık.
Aven ve Chiru antrenman sahasına gidiyordu. Çünkü onlar dövüşerek rahatlıyordu.
Achero terasa gitmişti, muhtemelen sigara içecekti.
Andie dinlenme alanına geri dönmüştü. Muhtemelen kitap okuyarak kendisini sakinleştirmeye çalışacaktı.
Geriye Katsuki ve ben kalmıştık.
Başını bana çevirdi, "Jake ile konuşmayacak mısın?"
"Şu an öldürseler bile biriyle konuşmak istemez. Onunla konuşulması gereken zamanı ona bakınca anlıyorsun."
"Sen bilirsin."
Başımı ona çevirdim, "Bugün brokoli kafa neden gelmedi?"
"Annesinde kalacakmış birkaç gün."
"Anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionÖzel bir timin lideri olan Alsie, ekip arkadaşları ile birlikte bir çatışmadayken kahraman olan Bakugou Katsuki olayı görür ve yardım amacıyla olaya girerek Alsie'nin yakalamaya çalıştığı kişiyi yakalar. Alsie ile Katsuki'nin ilk karşılaşması da bu...