Görev

1.2K 165 81
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Alsie."

Başımı bana doğru gelen yüzbaşıya çevirdim. İçimden umarım Jake ile ilgili değildir diye dua etmeye çoktan başlamıştım.

"Efendim?"

Bir elini cebine soktu, "50. caddedeki bir sokaktan silah sesleri gelmiş. Büyük bir olay olduğunu düşünmüyorum ama, sen yine de Katsuki ile gidip bakabilir misin?"

"Andieler ne yapıyor?"

"Onlara başka bir dosya verdim, onlarla ilgileniyorlar."

Başımı aşağı yukarı salladım, "Tamam, şimdi Katsuki'yi de alıp giderim."

Gülümseyerek omzumu patpatladı, "Teşekkürler."

Yüzbaşı benden uzaklaşırken ben de Katsuki'yi bulmak adına etrafa aramaya başladım.

En sonunda koridorun diğer tarafında birileri ile konuşurken gördüm ve ona doğru yürümeye başladım.

"Limon kafa."

Başını bana çevirdiğinde elimle "Gel" işareti yaptım. Diğerlerine bir şey dedikten sonra onların yanından ayrılıp bana yaklaştı.

"Ne oldu?"

"Yürü, gidiyoruz."

Kapıya doğru gitmeye başladığımda o da peşimden geliyordu.

"Nereye?"

"Seni arabayla gezdireceğim."

"Ha?"

Binadan çıkıp polis aracına yöneldim. Ben sürücü koltuğuna, limon kafa da yanımdaki ön koltuğa oturdu.

"Yüzbaşı görev verdi. 50. caddede silah sesi duyulma ihbarı varmış, gidip kontrol etmemizi istiyor."

Camı açıp bir kolunu camdan sarkıttı, "Anladım."

Arabayı caddede sürerken yan gözle ona baktım, "Dünkü olaydan sonra Jake ile hiç konuştun mu?"

Başını iki yana salladı, "Hayır, sen?"

"Hayır."

Başını bana çevirdiğini hissettim, "Eskiden yakınmışsınız, ona gidip ne olduğunu sorsan anlatmaz mı?"

"Konunun neyle ilgili olduğuna dair bir tahminim var. Eğer doğruysa bana anlatmak istemez."

"Neden?"

Kırmızı ışıkta duyduğumuzda başımı ona çevirdim, "Çünkü konuşmama sebebimiz de bununla ilgili. Ve bundan nefret ediyor."

Anlarcasına başını aşağı yukarı salladı ve önüne döndü, "Yeşil yandı."

Önüme dönüp sürmeye devam ettim ve 50. caddeye geldiğimizde arabayı bir yere park ederek arabadan indik.

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin