Gece Misafiri

1.2K 155 290
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Saat gece 11'e geliyor olmalıydı.

Eve gelmiştim, duş almıştım, birkaç şey atıştırmıştım, salona gelip koltuğa yayılmıştım, kafam dağılır diye televizyonu açmıştım ama kafamı daha da doldurmuştu.

Başımı hemen yanımdaki telefonuma çevirdim.

Jake'e yazıp yazmamak arasında gidip geliyordum.

En sonunda derin bir nefes aldım ve telefonumu elime alarak mesajlar kısmından Jake'in mesaj kısmına girdim.

.

Çakma Rus (şaka orj)

Hey✓

Bugünkü olaydan sonra iyi olup olmadığını merak ettim✓

Konuşmak istersen eğer, buradayım✓

.

Mesajların hepsi tek tik olmuştu. Telefonu geri koltuğa bıraktım ve televizyondaki adını bile bilmediğim diziye bakmaya başladım.

Romantik komedi tarzı bir şeydi sanırım.

Masadaki sigara kutuma uzanıp bir sigara yaktım ve bağdaş kurarak diziyi izlemeye devam ettim.

Bir kadın ve adam vardı, çalıştıkları şirketin ofisindelerdi.

Kadın birazdan gelecek farklı şirketlerin CEO'ları ile bir toplantı yapacaktı ve bu ilk toplantısı olduğu için çok stresliydi.

Stresten bacaklarını titretirken ana erkek karakter kadının bacağına elini koyup titremesini yavaşlattı.

Sigaramın dumanını üflerken gözüm bacağıma kaydı.

Limon kafa da bugün bacağıma dokunmuştu titremem dursun diye.

Hafifçe gülümserken bir anda tekrardan ciddileşip sigarayı dudaklarımın arasına koydum.

"Mal mısın kızım? Neye gülüyorsun ya?"

Dumanı burnumdan çıkarırken mırıldandım, "Hayır, hoşuma falan da gitmedi."

Elimle alnıma vurdum, "Bana bak, boş boş şeyler düşünme! Sikerim belanı!"

Oflayarak ayağa kalktım ve salonda tur atarken sigaramı içmeye devam ettim.

"Tamam, limon kafa kötü biri değil. Ama bu sinirimi bozduğu gerçeğini değiştirmiyor."

Aynanın karşısına geçip kendime bakmaya başladım.

"Ne bakıyorsun öyle? Bakma bana öyle! Limon kafanın teki o! Sarı pipi!"

Ağırlığımı bir ayağıma vermiş, sol elimi de karnıma sarmıştım.

Sağ elimle de sigarayı tutuyordum.

"Mal oldun sen iyice he! Ne diye onu düşünüyorsun şimdi?"

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin