Büyük kavga

1.2K 150 169
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Kapının önünde herkes sırayla kartlarını kart kilit ekranına gösterirken elimi cebime attım ama cebimin boş olduğunu fark edince kaşlarımı çattım.

"Kartım..."

Başımı kaldırıp karşımdakilere baktım, "Lan kartım nerede?"

Aven, Achero ve Chiru bana delirmişim gibi bakarken kaşlarım daha da çatıldı.

"Niye öyle bakıyorsunuz lan?"

"Alsie." Andie bana seslendiğinde gözlerimi ona çevirdim, eliyle elimi işaret etti.

O sırada yanımdaki limon kafa da elimi tutup havaya kaldırdı ve elimdeki kartı gözüme soktu. "Kart burada."

"Ha..."

Ben de kartımı kilit ekranına okuttuktan sonra birlikte kapıdan içeri girdiğimizde homurdandım.

"Mal olmuşum ben."

"Çok uyudun. Ondandır."

Başımı çevirip önce Andie'ye, daha sonra da Achero'ya baktım.

"Ya oğlum Achero çıkmamıza 10 dakika kala uyandı!"

Uykulu gözlerini bana çevirdiğinde sinirle önüme döndüm. "Robot bu herif!"

Aven ve Chiru yüzbaşının yanına giderken Achero'da muhtemelen biraz daha uyumak için hazırlık odasına gitti.

Andie, ben ve limon kafa da dinlenme alanına giderek koltuklara yığıldık.

Koltuğa iyice uzanıp ayak ayak üstüne attım, "Umarım bugün olay olmaz. Çok yorgunum."

"Her gün bunu diyorsun. Her gün de olay oluyor."

Ön çaprazımdaki tekli koltukta oturan Andie'ye baktım. "Şom ağzına sıçarım. Asıl sen ne zaman böyle desen büyük bir olay oluyor."

Kapı açıldı ve içeri diğer ekipten 4-5 polis girdi. Diğer koltuk takımına ilerlerken başlarını bize çevirdiler.

"Günaydın gençler!"

Başımın altındaki bir eli kaldırıp selam verdim, "Günaydın... Çok enerjiksiniz. Sinir bozucu."

Gülerek önüne dönüp bir koltuğa oturdu, "Hayat güzel, kuşlar uçuyor."

Yüzümü buruşturdum. "Bu kadar mutluluk bana yeter. Kusacağım birazdan."

Lafa bu sefer Larry girdi, "Başkanı gördünüz mü?"

Hafifçe doğrulup sırtımı koltuğun kol kısmına dayadım.

Andie başını Larry'ye çevirdim. "Görmedik, ne oldu ki başkana?"

Larry bilmiyorum dercesine omuz silkti, "Bir şeye sinirlenmiş gibiydi. Belki siz biliyorsunuzdur diye dedim."

Gözümü limon kafaya çevirdim, o da burada çabucak ortam yapmıştı.

Ona baktığımı hissedip bana döndü ve başını iki yana salladı. "Ben de bilmiyorum."

İç çekerek tekrar uzandım. "Amaaaan! Çaylağın biri yanlış bir şey yapmıştır, ona kızmıştır."

Birkaç dakika daha muhabbet ettikten sonra limon kafa ayağa kalktı. Başımı ona çevirdim.

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin