Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
"Kulübe gidelim! Hadi ya hadi!"
Chiru bir benim bir Aven'ın başında "Kulübe gidelim!" diye ciyaklarken Andie daha fazla dayanamadı ve elindeki 1000 sayfalık kitabı onun kafasına fırlattı.
Hepimiz gülmeye başladığımızda Katsuki Chiru'ya destek çıktı.
"Üzmeyelim miniğimizi. Gidelim mi kulübe?"
Benim için fark etmezdi, başımı olur anlamında salladım.
Aven zaten kulüplere, barlara, içki içebileceği her yere aşık olduğu için o da onayladı.
Başımızı Andie ve Achero'ya çevirdiğimizde Andie yerdeki kitabını aldı.
"İstiyorsanız gidelim."
Achero omuz silkti, "Hepiniz istiyorsunuz zaten, gidelim bari."
Chiru mutlulukla dans etmeye başladığında hepimiz ayaklandık ve odalarımıza çıkmaya başladık.
Katsuki ile odaya girdiğimde kapıyı ardımızdan kapattı, ben ise dolabıma ilerleyip kıyafetlerime bakmaya başladım.
"Siyah, sırt dekolteli elbise mi yoksa kırmızı, göğüs dekolteli mi?"
Yatağa sırt üstü uzandı ve bir süre düşündü. "Siyah. Siyah asalettir."
Askıdan siyah elbisemi aldım ve yatağa yaklaşıp elbiseyi yatağın üstüne bıraktım.
Üstümdeki oversize tişörtü çıkardım ve hâlâ yatakta uzanan limon kafaya baktım. "Beyefendi, sen neden hazırlanmıyorsun?"
Tavana bakan gözlerini bana çevirdi, "Sevgilimi izleyeceğim, bir sıkıntı mı var?"
Altımdaki şortu da çıkarıp elbiseyi giymeye başladım.
"Azarsan bana yaklaşamazsın, haberin olsun."
Kaşlarını çattı, "Neden lan? Bu nasıl tehdit? Ben kabul etmiyorum bunu."
Omuz silktim, "Ben diyeceğimi dedim valla bey."
Elbiseyi giydikten sonra sırtımı ona döndüm, "Arkamdaki ipleri sıkar mısın?"
Yataktan kalkıp arkama geçti ve elbisenin iplerini sıkarak vücuduma tam oturmasını sağladı.
"Çok seksisin."
"Biliyorum."
Gülümsediğini hissettim. Bir saniye sonra ise dudaklarını omzumda hissettim.
Yumuşak bir şekilde öpüp geri çekildi ve kapıya ilerledi.
"Andie'den kıyafet ödünç alacağım. Aşağıda buluşuruz güzellik."
O odadan çıktığında ben de çantamı hazırladım ve aşağı indim.
Aven, Chiru ve ben hazırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionÖzel bir timin lideri olan Alsie, ekip arkadaşları ile birlikte bir çatışmadayken kahraman olan Bakugou Katsuki olayı görür ve yardım amacıyla olaya girerek Alsie'nin yakalamaya çalıştığı kişiyi yakalar. Alsie ile Katsuki'nin ilk karşılaşması da bu...