Kavga

1.4K 180 81
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Pekâlâ gençler, ben Bakugou Katsuki ve bildiğiniz üzere kahramanım. Başkan ve yüzbaşı bugün Başçavuş Jake ile size eğitim vermemi istedi."

Andie ile duvara yaslanmış eğitimdekilere bakıyorduk.

Gülerek Andie'ye döndüm, "Sence nasıl eğitim verir?"

"Umarım birini gebertmeye çalışmaz." başını bana çevirdi, "Sakin konuşsa bile çabuk sinirlenen bir yapısı var."

Başımı sallayıp geri önüme döndüm.

"Onunla daha iyi anlaşıyor gibisin. Eskisi kadar nefret etmiyorsun galiba?"

Omuz silktim, "Nefret iğrenç bir duygu." derin bir nefes aldım, "Zaten beni bilirsin, gerçekten kötü bir şey yapmadıkça kimseden kolay kolay nefret etmem."

"Haklısın..." sesi olduğundan daha düşünceli çıkmıştı. "Nefret insanı yiyip bitirir. Kanser gibi."

Başımı ona çevirdim, o ise hâlâ eğitimdekilerin olduğu tarafa bakıyordu.

"Sence de Jake-"

"Alsie, Andie."

Andie'nin sözü yüzbaşının sözüyle kesildi ve ikimiz de yüzbaşına döndük.

"Evet efendim?"

Elindeki birkaç dosyayı bize uzattı. "Bu dosyaları biraz inceler misiniz?"

Andie ile dosyaları elimize alıp ilk sayfalarına baktık.

Andie dosyaları incelerken mırıldandı, "Bu kapanmış bir dosya değil mi?"

"Evet, öyle. Yıllar önce ardı kesilmeyen tecavüz vakaları ile ilgili. Bu günlerde birkaç ihbar alıyoruz, bu yüzden lütfen dosyaları tekrar gözden geçirin."

Başımı kaldırdım, "Siz nasıl isterseniz."

Andie ile birlikte ortak salona giderek karşılıklı koltuklara oturup dosyaları da masaya yaydık.

Neredeyse 15 dakika sonunda içimde tutamayak başımı kaldırıp Andie'ye baktım.

"Andie."

Kaşları çatık, tüm dikkatini dosyaya vermişken başını kaldırmadan cevapladı. "Evet?"

"Yüzbaşı gelmeden önce Jake ile ilgili bir şey diyordun."

Başını kaldırıp bana baktı ve iç çekerek sırtını koltuğa yasladı.

"Sadece fark ettin mi diyecektim."

"Neyi?"

"Bu birkaç gündür morali çok bozuk. Bir keresinde hazırlık odasında karşılaştık, onunla konuşmaya çalıştım ama çok dalgındı. Geçip gitti."

Başımı eğip yere bakmaya başladım,

"Evet, ben de içtiğimiz günün sabahı mutfakta karşılaştım. Ona kaç kez seslenmeme rağmen beni duymadı. En sonunda duyup cevap verdi ama bana 'baba' dedi."

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin