Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Saat gece 11 oluyordu ama biz hala merkezdeydik çünkü birileri aniden parti yapmaya karar vermişti.
Ve emin olun bir partide özellikle özel harekat üyeleri varsa o parti mükemmel olurdu.
Çoğu kişi polis olduğumuz için bizim alkol, sigara, kumar gibi şeylerle ilgilenmediğimizi düşünüyordu.
Ama bilmiyorlardı ki bizim partilerimizde kumarın en âlâsı olurdu.
Para için birbirleriyle dövüşenler mi dersiniz, masa kurup kumar oynayanlar mı dersiniz, hayvan gibi sarhoş olup durduğu yerde bayılanlar mı dersiniz...
Tabii bunlar genel başkanın kulağına gitse hepimizin fişi çekilirdi.
Ama gitmiyordu.
Chiru ve Aven kumar masasındayken Andie ve Achero da terasın diğer tarafında birileriyle sohbet ediyorlardı.
Ben ise limon kafa ile terasın korkuluklarına yaslanmış içki içerek etrafı izliyordum.
"Sizin böyle partiler yaptığınızı hiç düşünmemiştim."
Başımı ona çevirdim, büyük bir ilgiyle etrafı izliyordu.
İçkimden bir yudum aldım, "Siz kahramanlar yapmıyor musunuz hiç?"
"Yapıyoruz tabii... Ama bunlardan daha sakin oluyor."
Kıkırdadım, o da bana döndü ve gülmemi izlerken gülümsedi.
Terasın duvarındaki led ışıklar hariç sadece ay ışığı ile aydınlatılan bir ortamdaydık.
Ve karşımdaki adam fazla yakışıklı duruyordu.
Aramızdaki mesafeyi kapattığım sırada onu öpmek istediğimi anlayıp çok hafifçe başını eğdi ve boştaki elini de bel boşluğuma yerleştirdi.
Bu hareketine karşı gülümserken dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Belimdeki eli yavaşça sırtıma çıktığında dudakları yana kıvrıldı.
En sonunda ondan ayrıldım ve ışıkta parlayan gözüne, daha sonra da dudağına baktım.
"Güzeldi."
Tek kaşını kaldırdı, "Ney?"
Elimdeki vişne suyuyla karıştırılmış votka bardağını hafifçe kaldırdım.
"Votkanın tadı."
Dün bana söylediği şeyi ima ettiğimi anladığında gülümsemesi büyüdü.
Önüme dönüp insanlara bakarken Jake'i görünce bardağımı limon kafaya uzattım.
"Şunu tutar mısın?"
Ona doğru ilerlerken arkamdan seslendi, "Nereye?"
Durup ona baktım, "Jake ile konuşup geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionÖzel bir timin lideri olan Alsie, ekip arkadaşları ile birlikte bir çatışmadayken kahraman olan Bakugou Katsuki olayı görür ve yardım amacıyla olaya girerek Alsie'nin yakalamaya çalıştığı kişiyi yakalar. Alsie ile Katsuki'nin ilk karşılaşması da bu...