19. Bölüm

413 43 1
                                    

Yeni karı koca balayılarını eğlenerek, gezerek ve bol bol alışveriş yaparak geçirdikten sonra bir haftanın bitiminde evlerine dönüş yaptılar. İkili eve girmeden önce birer tane gittikleri ama dönüşte üçer tane olan valizlerini kapının önüne bırakıp bahçenin sağ tarafına doğru yürümeye başladılar.

Meryem neşeyle "Gerçekten de bir hafta içinde bitirdiler mi tavlayı" dediğinde Kazem de gülümsedi.

"Bitirdiler."

İkili kısa zaman sonra sağ yan bahçeye geçtiklerinde genç kadın neşeyle ellerini şaklatıp yerinde durdu.

"Havuzu da yaptırmışsın. Neden söylemedin."

Kazem kollarını önünde bağlayarak tebessümle "Sürpriz olsun dedim" dediğinde Meryem gülerek yanında ki adama baktı.

"Sürpriz yapmayı iyi biliyorsun Binbaşı."

Klasik dikdörtgen yapıya sahip olan havuz Meryem'i fazlasıyla sevindirmişti.

Genç adam "Aslında pek bildiğim söylenemez ama sevinmene mutlu oldum" deyip havaya kaldırdığı eliyle bahçenin görünmeyen arka kısmını gösterdi. "Gidelim."

Meryem neşeyle ve Kazem'le beraber kısa zaman sonra bahçenin arka tarafına geçtiğinde yerinde durup karşısında duran geniş tavlaya, tavlanın ön kısmında binme alanı yapılan yere parlayan gözlerle baktı, Kazem ise sessizce bekliyordu.

"Çok büyük, çok güzel..." diyen Meryem koşar adımlarla gördüğü yapıya doğru neşeyle giderken Kazem de gülümseyerek genç kadını takip etti.

Genç kadın saniyeler sonra geniş yapının önünde bulunan çitlerin orta kısımda ki açıklıktan tahta ve sağlam zemine basıp kısım kısım olan yapıya giriş yaptı. Bir yandan da yavaşça yürüyor etrafına bakıyordu.

Tavla uzun ve kısımlardan oluşuyordu. Kısımların ön tarafında bulunan kapıların boyu daha alınmayan atlara uygun bir şekilde yapılmıştı.

"Sen atları boş ver, ben burada yatarım" diyen kadın şaşkın gözlerle yerinde durup bir adım arkasından gelen ve konuşmasına karşılık gülen Kazem'e döndü. "Burası pahalıya gelmiştir sana."

Genç adam gözlerini devirip boş bulunarak tek kolunu Meryem'in omzuna atıp yürümeye devam ettiğinde "Pahalıya gelmedi, sen beğendin mi onu söyle" dediğinde Meryem de sol omzundan sarkan ele kısa bir an bakmıştı. Kazem bu bakışı fark ettiğinden çabucak kendisini toparlayıp kolunu geriye çekti.

"Bir an boşluğuma geldi."

Meryem yerinde durup genç adamında durmasını sağlamış oldu ve güldü.

"Evlendik ne olacak, hem daha ilk günlerde beraber bile yattık. Yakın arkadaşlar arasında böyle şeyler normal değil mi zaten."

Meryem dikkatle cam gibi gözlere bakarken Kazem ağzı kapalı gülümseyip "O zaman tamam" diyerek tekrardan kolunu eski yerine bıraktı ve yürümesine genç kadınla beraber devam etti. "Beğendin mi, içine sindi mi."

Genç kadın "Burada yatma fikrimden sonra bir de soruyor musun gerçekten" dediğinde Kazem güldü.

"İyi, beğenmene sevindim. Bir hafta içinde de atları alır getiririm."

Meryem başını olumsuz anlamda sallayarak hafifçe genç adama doğru döndü.

"Daha sonra, ilk önce işler. Bir hafta işinin başında değildin, büyümeye gitmiyor muyuz. İşler birikmiştir. Onları hallet ondan sonra."

Kazem gülerek kolunu indirmeden genç kadının tek omzunu sıvazladı ve eve doğru çevirip yürümelerini sağladı.

"Boşuna yardımcım yapmadım seni."

Harika HasarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin