part 14

395 23 0
                                    

စစ်ထျင်း...သူ၏နောက်လိုက်များအား တွေ့ဆုံရန်အချိန်းချက်ပြုလုပ်ပီးနောက်..တည်းခိုခန်းရှိရာသို့ပြန်လာရာလမ်းတလျောက် ထိုကလေးငယ်အား တောင်ပေါ်သို့မည်သို့ပြောကာ ခေါ်ဆောင်ရမည်နည်းဟုတွေးတောရင်း...ပြန်ရောက်လာချိန်...ဝင်ပေါက်၌...

သူ၏ပြိုင်ဖက်လည်းဖစ်...သူငယ်ချင်းလဲဖစ်သော သုန့်ထျန်းရှန်အား...သူ၏ကလေးဖစ်သူဘေးတွင် ပြုံးပျော်စွာထိုင်နေပီး အစားသောက်များကိုဂရုတစိုက်ကျွေးမွေးနေသည်ကိုမြင်ရသဖြင့်... ဒေါသတို့ကထောင်းကနဲထွက်ကာ ကလေးဖစ်သူအား လက်မှဆွဲ၍ သူ့လက်မောင်းကြားပွေ့ပိုက်ခေါ်ဆောင်လိုက်၏...

ကျင်းရှောင်...ရုတ်တရက်အကိုကြီးမှ သူ့အားဆွဲလိုက်၍ စားလက်စမန်ထိုလေးကပြုတ်ကျကာ ပြူးတူးတူးလေးဖြင့်အူကြောင်ကြားဖစ်သွားပြန်လေသည်..။
'အကိုကြီးကော အဲ့လူကြီးကော လူကိုဖက်လုံးများထင်နေလားမသိပု့...အားနေဆွဲဆွဲဖက်နေကြတာ...အခုကဘာဖစ်ပြန်တာလဲ...'

ထျန်းရှန်..သူ့ကလေးအားလူတ​​ယောက်မှဆွဲယူသွားကတဲက ကလေးဖစ်သူ၏လက်အားပြန်ဆွဲလုယူထားပီး ထိုသူအားဒေါသမျက်ဝန်းဖြင့်ကြည့်လိုက်ရာ..အံ့အားသင့်သွား၏...

"ဟုန့်စစ်ထျင်း...စစ်ထျင်း...မင်းကဘယ်လိုလုပ်ဒီမှာရှိနေရတာလဲ..အရင်သူ့ကိုလွတ်..."

စစ်ထျင်းဆိုသော ကောင်ကသူ၏သူငယ်ချင်းဖစ်သူဟုဆိုနိုင်သော်ငြား...ပြိုင်ဖက်ကောင်းတယောက်လဲဖစ်၏...၂နှစ်တကြိမ်ကျင်းပလေ့ရှိသော မျိူးနွယ်စုယောကျာ်းများ၏ သိုင်းပညာဖလှယ်ပွဲတွင် အမြဲတန်းအခြားသူများကို အနိုင်ယူလေ့ရှိပီး သူ့ကိုမနိုင်ဖူးသော်ငြား သူ့နှင့်လက်ရည်တူသော တဦးတည်းသောပြိုင်ဖက်မိတ်ဆွေလည်းဖစ်၏...

"မင်းလွတ်...ဒီကလေးက ငါစောင့်ရှောက်ထားတာ..မင်းကသာ ဘာလို့ဒီမှာရှိပီး ဒီကောင်​လေးနားကပ်နေရတာလဲ..."

"အာ...ခန...ခင်ဗျားတို့နယောက် ကျနော့်ကိုအရင်လွတ်ဗျာ...ဘယ်လိုအခြေနေကြီးလဲလို့..."
ကျင်းရှောင်သူ့လက်တဖက်တချက်စီကို မလွတ်စတန်းဆုပ်ကိုင်ထားသည့် ကြီးကောင်ကြီးမားလူကောင်ကြီးနယောက်အကြား အနေရခက်သဖြင့်.. လက်ကိုရုန်းကာ ဆွဲထုတ်လိုက်လေရာ...

ကလေးပေါက်စလေးတွေ အများကြီးမွေးပေးပါ Where stories live. Discover now