part 15

403 19 0
                                    

ထျန်းရှန်...မည်သည့်အချိန်ထိနမ်းနေမိသည်မသိ...အောက်မှအလွန်ငြိမ်သက်သွားသောကလေးကြောင့် ခနရပ်၍ ကြည့်လိုက်ရာ..သတိလစ်မေ့မျောလျက်ပင်ရှိနေပီမို့...
'ကျစ်...ငါစိတ်မထိန်းနိုင်လိုက်ဘူး...နောက်ဆိုပေါင်ပေ့လေးကိုနမ်းရင်းအသက်ရှူတတ်အောင် ခနခနနမ်းပီးသင်ပေးမှဖစ်မယ်...'
ကြာရှည်လွန်းသောအနမ်းများကြောင့် သတိလစ်သွားသောကလေးငယ်ကား ချစ်ဖို့ကောင်းစွာ အိပ်မောကျနေသကဲ့သို့ပင်...ထျန်းရှန်..မျက်ရည်စလေးအနည်းငယ်စိုစွတ်နေသော မျက်တောင်ရှည်တို့အားကြည့်ကာ ထပ်၍မနေနိုင် ထိုမျက်တောင်ကော့လေးများကိုနမ်း၏..မျက်ခွံလေးများအပေါ်တချက်စီနမ်း၍ နာခေါင်းလုံးလုံးလေးကိုစုပ်၍နမ်းရှိုက်၏..နှုတ်ခမ်းအားညင်သာစွာထပ်နမ်းလိုက်ပီး..လည်တိုင်ကျော့ကျော့လေးဆီသို့ရောက်လာခိုက်...သူအစကတွေးမိသလို...လည်ပင်းသားဖြူဖြူလေးအားစုပ်ယူနမ်း၍ ပန်းပွင့်ချပ်နီလေးကို လက်တွေ့ဖန်တီးနေလေတော့သည်...
'ပေါင်ပေ့လေး...အရမ်းမွှေးလွန်းတယ် ချိုလွန်းတယ်...ထပ်လိုချင်တယ်...ဒီထက်လိုချင်တယ်ကွာ...'

ထျန်းရှန်...ဒီထက်ကြာလျှင် သူ၏သမာဓိအားကိုမယုံ ထို့အပြင်ဒီအဆင့်ထပ်တက်၍မရသေးသည်မို့ အောက်အရပ်မှ ထောင်တက်ကာ ဖောင်းကားလာသောအရာအား လျစ်လျူရှူ၍ စိတ်တို့ထိန်းကာ ပါးပြင်အိအိတို့အားနှာခေါင်းနှစ်သည်အထိ နမ်းရှိုက်လိုက်ပီး အဝတ်ဝတ်ပေး၍ ကုတင်ပေါ်တင်ကာ ရေချိူးခန်းသို့ပြေးကာ နတ်သမီးငါးဖော်အား ထုတ်သုံးလိုက်ရတော့သည်။

ထျန်းရှန်...တယောက်ထဲဖြေလျော့နေသော်လည်းအဆင်မပြေ...မာန်တို့ကမကျသည်မို့...ကလေးရေချိူးသည့်နေ့က မြင်ကွင်းကိုမြင်ယောင်ကာ...သူနမ်းခဲ့သောနှုတ်ခမ်းပါးများကိုပြစ်မှား၍ ကလေးနာမည်ကိုခေါ်ထုတ်၍ ငြီးတွားလိုက်မိလေသည်...
"ပေါင်ပေ့...ကျင်းအာလေး..ဟာ့.."
ထိုမှသာ..ပီးမြှောက်သွားသော်လည်း မာန်မကျသေးသောကောင်ကြီးအားကြည့်ကာ...ထပ်၍လည်းမကြာချင်သောကြောင့် ရေအေးများလောင်းကာ သူပါရေချိူးလိုက်ရတော့လေ၏...

အခန်းပြင်သို့ထွက်လာပီးနောက် အဝတ်လဲကာ ယန်ပင်းတို့အား မြင်းလှည်းစီစဉ်ခိုင်းပီးနောက် သူ၏ကလေးအားပွေ့ချီကာ..လီအန်းသို့ ချက်ချင်းပြန်လေတော့သည်။

ကလေးပေါက်စလေးတွေ အများကြီးမွေးပေးပါ Where stories live. Discover now