part 24

324 9 0
                                    

ဖူးယောင်နေသောနှုတ်ခမ်းဖောင်းဖောင်းလေးကို ဆူ၍သူ့အားစိတ်ကောက်သွားပါသော ကျင်းအာလေးကအရမ်းကိုချစ်ဖို့ကောင်းနေလို့ ထပ်မနမ်းမိအောင် အတင်းအကြည့်လွဲပီး... ရွှေစိတ်တော်မညိုစေဖို့ သူ့ကလေးလေးအကြိုက်ဟင်းလျာတွေစီမံပီး လာပို့ပေးပီးတဲ့နောက်...

"ပေါင်ပေါင်း...ဘာစားချင်သေးလဲ..ပြော..ကိုအကုန်ရအောင်ယူလာပေးမယ်"

"မလိုတော့ဘူး...ခင်ဗျားမျိူးနွယ်စုစားသောက်ပွဲခင်းကျင်းထားတာလား..ဒီလောက်များတဲ့ဟင်းတွေဘယ်လိုလုပ်စားကုန်မှာလဲလို့..."

"မကုန်ရင်ကုန်သလောက်စားပေါ့ ပေါင်ပေါင်းကြိုက်တာလေးတွေကော ဒီကအစားစာတွေကောတခါထဲပြင်ထားပေးတာ..စားကြည့်ကြည့်.."

ကျင်းရှောင်ပြောရရင်လွန်တော့မည်...လူ၅ယောက်ဝိုင်းထိုင်လို့ရသည့်စားပွဲကြီးအပြည့်တည်ခင်းထားသည့် ဟင်းလျာပေါင်းခွက်ပေါင်းမနည်းမနောကို သူ့တယောက်ထဲအတွက်စီစဉ်ထားပီး ဘေးကနေအစေခံတောင်မလို..အရိုးထွင်လိုက်အသားနွာလိုက် သူ့ပန်းကန်ထဲထည့်လိုက်နဲ့..ဟင်းတွေကပန်းကန်ထဲတောင်လိုမို့တက်နေပီ...ဒါတောင်မရပ်သေး ထပ်ယူလာနေဆဲ...ဒါပေမဲ့လဲ..
သူ့အတွက်လုပ်ပေးထားဆိုတော့လဲ..စားလိုက်ပါမယ်လေ...

စားနေရင်း အရှေ့ဖက်ပြတင်းပေါက်ကနေမြင်နေရတဲ့အဆောင်ကိုကြည့်လိုက်တော့...ရုပ်သေးပြဇာတ်လေးကပြနေတယ်...အာ..ဒါသူအကြိုက်ဆုံးအရုပ်လေးတွေမလား...ဒါတွေဘယ်လိုလုပ်ဒီကိုရောက်နေတာလဲ..သူမသယ်နိုင်လို့ထားခဲ့ရတဲ့အရုပ်လေးတွေ...

အတီးတချို့အဆိုတချို့နဲ့..ကပြနေတဲ့ရုပ်သေးလေးတွေက အလင်းရောင်အောက်ထင်ထင်ရှားရှား..သူကြိုက်တဲ့ပြဇာတ်ကိုပြနေတော့ စားနေရင်းသူပျော်လာခဲ့တယ်..ဒါကမျိူးနွယ်စုထဲမှာသူငယ်ငယ်က လူကြီးတွေစုပီးကလေးတွေအတွက် ဖျော်ဖြေပေးတဲ့ပုံပြင်ဇာတ်လေး သူ့အကြိုက်ဆုံးပြဇာတ်...

သူတို့ကပြပီးတဲ့နောက်...
ဘေးကိုလှည့်ကြည့်လိုက်တော့ သူ့ကိုလက်မေးထောက် ပြုံးပီးကြည့်နေတဲ့ ထျန်းရှန်က...

"ပေါင်ပေါင်း...ကြိုက်လား"

"အွန်း...ကြိုက်တယ်"

ကလေးပေါက်စလေးတွေ အများကြီးမွေးပေးပါ Where stories live. Discover now