-- 𝑬 𝑳 𝑺 𝑶̂

180 9 4
                                    

L  U  C  I  A

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

L  U  C  I  A

Az erkélyen állok a korlátnak dőlve és nézem Párizs egyik utcáját. Ha egyedül laknék Párizsban akkor inkább a belvárosban egy lakásban. Persze ennek a háznak is meg van a  maga csodája, és az utcának főleg. Teli van nagyobbnál-nagyobb házakkal, amik egyre szebbek. De ez olyan Amerikaias, Párizsba az emberek a csodája miatt jönnek általában, aki Amerikát akar látni az menjen oda. Mindegy is.

Ma visz Kylian vacsorázni, csakhogy még mindig nem mondja el hova fog vinni. Egy térd alattig érő vörös ruha mellett döntöttem, holnapra Kylian szüleihez pedig, egy sima fekete mini ruha egy blézer és egy fekete harisnyát is elrakok hátha felveszem. Azonkívül rakok még el egy fekete skinny jeanst, egy fekete trikós crop-topot aminek széles a vállpántja, egy fekete- és egy fehér nike pólót -az egyik pizsamának. Csak a egy kis logó van a pólókon is, és mivel nyár van így egy rövid gatyát is raktam, meg egy sport cipőt is hiszen nem akarok végig magassarkúban lenni. Kylian ajándékát is elraktam már, olyan extra dolgot nem vettem neki, csak egy 50 ezres piát, és csokit.

Kylaim mindjárt itt van értem, már kész vagyok a sminkemmel és a hajamon is most csinálom az utolsó simításokat. Sminkem hasonló mint általában csak a szemhéjam is megcsináltam, hajam pedig begöndörítettem. Szerintem egész szépre sikerült, viszont alacsonynak érzem magam ehhez a ruhához, most már mindegy.

k.mbappe: Itt vagyok!❤️  

Az üzenet láttán, magamra nyomtam 3kg parfümöt és lelifteztem. Amikor kiléptem a liftből egy telefonozó Braysont láttam és egy éppen arra sétálgató Charlottet. A barátnőm és a bátyám is oda jöttek mellém.

- Gyönyörű vagy! -mondta Charl a falnak dőlve.

- Köszönöm! -öleltem meg miután felvettem a cipőm.

- Tényleg nagyon szép vagy hugi, de siess most már. -ölelt meg a bátyám miután elváltam a barátnőmtől.

- Oké, sziasztok! -vettem ki a kistáskámból a kulcsom, majd nyitottam ki az ajtót, majd megnyomtam a gombot, hogy kinyissam a kaput.

Amikor kiértem, bezártam magam mögött az ajtót és megláttam ahogy Kyliant neki dőlve a fekete Lamborghini-nek, azt hiszem itt esek össze.

- Szia! -léptem ki a kapun.

- Gyönyörű vagy! -húzott egyből magához és egy igazán lassú csókot adott.

- Köszönöm. -súgtam neki, mivel túl közel vagyunk egymáshoz. - Te is nagyon helyes vagy. -mosolyogtam rá.

- Köszi. -lehelte. - Na akkor? Indulhatunk? -bólintottam majd elváltunk egymástól.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Where stories live. Discover now